PIAA تصویب کلاس وزن کاهش برای کشتی از 14 به 13

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, جولای 16, 2020 | 1:37 AM شین Dunlap | Tribune-Review ایان Oswal

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 16, 2020 | 1:37 AM


PIAA کشتی انداختن وزن است.

این PIAA هیئت مدیره به تصویب نهایی روز شنبه به یک برنامه است که باعث کاهش تعداد کلاس های وزن از 14 به 13 شروع فصل آینده است.

رای به اتفاق آرا بود.

این PIAA حفظ وزن طبقات 106, 113, 120, 126, 132, 138, 145, 152 و 160 پوند است. اما آن را تغییر وزنهای بالا. به جای 170, 182, 195, 220 و 285 به PIAA استفاده کنید 172, 189, 215 و 285.

این حرکت در نظر گرفته شده است به کاهش "تعداد زیادی از forfeits" در به طور منظم فصل دو دیدار PIAA مدیر اجرایی باب لومباردی گفت.

"من فکر می کنم سال گذشته در 93 درصد از ما مسابقات کشتی ما تا به حال جریمه," لومباردی گفت. "این مسخره است. که به معنی شما لازم نیست که کودکان و نوجوانان برای پر کردن وزن طبقات است. شما رو بیش از حد بسیاری از."

هیئت مدیره شنیده از منتقدان در ماه ژوئن که استدلال کرد که از بین بردن یک کلاس وزن خواهد هزینه ورزشکاران فرصت و احتمالا مطرح خطرات بهداشتی. اما هنگامی که PIAA پزشکی ورزشی کمیته مشورتی گفت: خطرات بهداشتی بی اساس بود که PIAA هیئت مدیره منتقل پیش با ابتکار است.

دوشنبه رای نهایی چند سال تلاش توسط PIAA کشتی, کمیته راهبری آغاز شده است که با یک ایده به حذف دو وزن طبقات است. این طرح نبود تایید شده اما این 13-کلاس پیشنهاد به دست آورد کشش با پشتیبانی از wrestling coaches association, لومباردی گفت.

"حمایت از مربیان و فدراسیون پزشکی ورزشی کمیته بود" لومباردی گفت. "آنها فکر می کنم این است که کار درست را انجام دهید. من با شما موافقم و هیئت مدیره موافق است."

این PIAA خواسته بود فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمن را در نظر بگیرید وزن-کلاس کاهش سراسر کشور اما NFHS را شامل نمی شود و PIAA درخواست زمانی که آن را منتشر کرد به روز شده کتاب قانون است.

بنابراین PIAA ساخته شده خود را تغییر دهید.

"من خواهید بود پرده با شما: من با برخی از سطوح دیگر که در آن ما سعی کردیم به این خطاب" لومباردی گفت. "چیزهایی که اتفاق افتاده است و من درک می کنم که اما به صبر و پنج سال به یک تغییر است که مردم ما شده اند تقاضاهای مصرانه برای آن را معکوس برای افراد جوان که در حال کشتی است."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن