PIAA هیئت مدیره به بحث در مورد شروع مجدد ورزش شهرستان شهرستان

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 | 9:17 AM بری Reeger | برای Tribune-Review Nor

توسط MASTERNEWSS در 29 اردیبهشت 1399

توسط:
چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 | 9:17 AM


می تواند PIAA یک county-توسط-شهرستان رویکرد به آسیب های ورزشی و یا باید کل دولت رزومه تابستان تمرینات در همان زمان ؟

"ما می خواهیم به این بحث گفت:" PIAA مدیر اجرایی باب لومباردی که انتظار این سوال و دیگران مربوط به کروناویروس خاموش خواهد شد خطاب شنبه هنگامی که PIAA مدیره ملاقات آنلاین.

"ما نمی خواهیم به یک نفر رانندگی تصمیم," او گفت:. "ما می خواهیم به بحث در 32 افرادی که خوب و ذهن بسیاری از تجربه در دو و میدانی. اجازه دهید بحث در مورد تعادل رقابتی. اجازه دهید بحث در مورد انصاف. اجازه دهید بحث در مورد باز کردن دلیل آن می تواند هفته (بین اولین و آخرین شهرستان آماده هستند). چرا باید مردم نشسته است ؟

"این سوالات همه بخشی از بحث برای شنبه."

اما PIAA احتمالا آماده برای پاسخ به بسیاری از آنها.

لومباردی گفت: PIAA نمی خواهد حرکت جلوتر از رژیم صهیونیستی است. تام ولف که به متد تبدیل شهرستان از قرمز به زرد به سبز به عنوان covid-19 وضعیت را بهبود می بخشد و کسب و کار مجاز به بازگشایی شده است. اما PIAA مشتاق به شنیدن جزئیات از دفتر والی و Pa. وزارت بهداشت در مورد آنچه که یک شهرستان تبدیل سبز به معنی ورزشی است.

"زرد به معنای هیچ ورزشگاه باز و بدون ورزش" لومباردی گفت. "ما می خواستیم برای دیدن آنچه که مرحله بعدی است."

گرگ اعلام کرد 12 بیشتر استان ها از جمله بیش از حد خواهد شد انتقال جمعه از قرمز به زرد است. بقیه از غرب پنسیلوانیا در حال حاضر تبدیل به رنگ زرد است. است که برگ های قرمز 18 شهرستانهای ایالت عمدتا در شرق دور لبه.

دولت را منتشر کرده است یک جدول زمانی برای هر عطف به سبز.

این PIAA نشده بود مستقیم گفتگو با فرماندار, دفتر, لومباردی گفت: اما او نمی متقاعد شده است که عطف به سبز اجازه می دهد دبیرستان تیم بلافاصله به رزومه offseason تمرینات.

"شاید کمی بعد در ماه ژوئن یا اوایل جولای" لومباردی گفت. "اما این چیزی بیش از یک حدس در بخشی از من."

بدون در نظر گرفتن لومباردی گفت که او انتظار دارد برای دیدن دبیرستان های ورزشی از جمله فوتبال, بازی های برگزار شده در پاییز به خصوص در حال حاضر که بیشتر کشورهای استراحت محدودیت.

"کاملا من خوشبین هستم," او گفت:. "من با احتیاط خوش بینانه است که مدرسه ما (دو و میدانی) برنامه در حال رفتن به در زمان شروع. به خصوص در 10 روز گذشته به دلیل این که شما دیده می شود برخی از تغییرات. همسایه ما نیوجرسی باز کردن سواحل است. بزرگ."

در ماه آوریل زمانی که بهار ورزشی فصل بود لغو PIAA گفت که "امیدوار" فعالیت های تابستانی خواهد رزومه ژوئیه 1. که تاریخ نمی حک شده در سنگ.

"اگر این امکان وجود دارد چیزی است که قبل از آن ما در حال رفتن به یک نگاه خوبی در آن" لومباردی گفت.

اما لومباردی تاکید کرد که تنها پس از فرمانداری به رفتن به آینده.

این PIAA می خواهد برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی مانند رخ داده در این هفته در اوهایو. از این پیام است که دولت فرماندار و اوهایو دبیرستان انجمن ورزشی به نظر می رسید در زمان قطع شده است. اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine هفته گذشته اعلام کرد که کم و بدون تماس ورزشی می تواند رزومه مارس 26.

"ما نمی خواهیم شگفتی مانند این که" لومباردی گفت. "من نمی دانم آنچه در اینجا اتفاق افتاده است در دو روز گذشته اما به نظر می رسید مانند آنها آواز از همان songbook."

به همین دلیل PIAA را در انتظار گرگ جهت.

"هیچ کس می خواهد هر نوع درگیری و یا دروغ و یا سوء تعبیر" لومباردی گفت. "این خیلی مهم برای همه است."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن