Big head sports هنوز هم امیدوار به بازی گذشته 6 بازی حذفی تاج قهرمانان

توسط: لایحه Beckner جونیور چهار شنبه, آوریل 8 سال 2020 | 6:30 PM در این مارس 12 عکس فایل پایتخت ی

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

توسط:
چهار شنبه, آوریل 8 سال 2020 | 6:30 PM


هنوز هم مایل و انتظار, big head sports است که برگزاری امیدوارم که آن را می توانید در پایان آن postseason. اما عوامل متعددی باید به محل سقوط برای دبیرستان هاکی تیم برای بازگشت به یخ.

لیگ کمیسر جان Mucha گفت: شش تیم اول دانشگاه یا دانشکده حذفی بازی — پنج پنگوئن بازی های جام که شامل کلاس AA و یک قهرمانی همراه با کلاس B نهایی — باقی می ماند در صبر و انتظار دیدن صحنه است.

نتیجه برگشتی متوقف شده است به طور نامحدود برای حدود یک ماه به دلیل coronavirus نگرانی. در ابتدا لیگ گفت: هیچ اقدامی برای تیم به مدت دو هفته است که سفارش به سرعت گسترش یافته است.

به عنوان یک نتیجه از آن شده است یک دلسردکننده صبر برای تیم است. را لتروب و بالدوین. آنها برنامه ریزی شده به بازی بازی کلاس AA عنوان بازی در مارس 16 — 54 روز پیش.

"بسیاری اتفاق می افتد اما ما می خواهیم به بازی" Mucha گفت. "ساده ترین چیزی که به انجام خواهد بود به آن را بسته و آن را انجام نمی, اما ما در حال فکر کردن در مورد بچه ها که هنوز هم می خواهید به بازی و باید دریافت که شانس.

"ما امیدواریم که به یک تصمیم ساخته شده به زودی."

Mucha گفت: این بازی هنوز هم می تواند رخ دهد حتی اگر این معنی است که هیچ طرفداران در حضور.

یک گام کلیدی خواهد بود و رژیم صهیونیستی است. تام گرگ تبدیل شهرستانهای big head sports خاک به فاز سبز از سه لایه طرح بازگشایی دولت است.

گرگ گفت: همه شهرستانهای استان در منطقه جنوب غربی پنسیلوانیا به غیر از شهرستان بیش از حد می تواند حرکت به زرد فاز on May 15, معنی اقامت در خانه سفارش برداشته خواهد شد و کسب و کار خرده فروشی می تواند باز تحت دستورالعمل های ایمنی.

در حالی که هاکی است نه تحریم, ورزش, توسط PIAA, Mucha گفت: big head sports شده است به شرح زیر انجمن گام.

"مدارس قادر به تمرین دوباره جولای 1, بنابراین ما باید نگاه کرد که" Mucha گفت. "بچه ها در حال رفتن به تحصیلات تکمیلی و حرکت و دیگران ممکن است درگیر در (سقوط) ، یک بار بچه های فارغ التحصیلان و سپس شما می توانید به واجد شرایط بودن مسائل است. بنابراین ما ممکن است به کار چیزی در خارج وجود دارد.

"ما می خواهیم بچه ها را به یک فرصت برای بازی اما ما درک می کنیم مردم در تعطیلات و چیزهایی مانند آن. ما قطعا نمی خواهد به زور کسی را به بازی."

Mucha گفت: ایالات متحده آمریکا هاکی دارای مجموعه ای آزمایشی از تاریخ 15 ژوئن به بازگشت به یخ, که همچنین می تواند تحت تاثیر قرار big head sports تصمیم.

سایت های بازی نیز نیاز به اتو کردن. Mucha گفت: اکثر عرصه ها بسته هستند اما بعضی از آنها تازه و یخ می تواند آماده به سرعت.

دیگر به حالت تعلیق در بازی شامل کلاس نهایی بین توماس جفرسون و ایندیانا; کلاس B نهایی بین کریک و Ringgold; و کلاس AAA نیمه نهایی (شمال Allegheny مقابل کاج-Richland سنکا ولی در مقابل پیترز شهرستان). ششمین بازی در سوال خواهد بود به کلاس AAA نهایی.

پنسیلوانیا جام که مسابقات پنگوئن برندگان جام در برابر آگهی های جام قهرمانان اروپا از شرق لغو شده است.

Big head sports junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده و مدرسه و مسابقات و دخترانه جدید کوتاه-فصل نیز کاهش یافته است.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن