دزدان دریایی مدیر Derek شلتون صبر با بالا سفارش می پردازد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

3 دقیقه پیش

پیتسبورگ دزدان دریایی یک تازه کار مدیر است که مخلوط و همسان ترکیب اولیه تجربه با بازی shortstop در بیرون از محیط و piggybacking کوزه به ذکر است در برخورد با اغل گاو یا حشم بلوز.

شش بازی به لیگ مدیریتی حرفه ای, Derek شلتون خواهد بود که برای اولین بار به می گویند که او نمی باید تمام آن را نمیفهمد. او تمایل به overanalyze درخواست برای ورودی از کارکنان مربیگری خود را قبل از نهایی تصمیم گیری. پس از همه, او نمی باید هر گونه تجربه ای که از آن به منظور جلب.

"من نمی دانم که چرا من موفق در دیگر فصول" شلتون گفت. "چه درس من را؟"

وقتی که می آید به ضربه اما شلتون نمی کند کمبود اعتماد به نفس است. که منطقه خود را از تجربه و تخصص پس از سال ها به عنوان یک ضربه مربی. پس شلتون نبود وحشت هنگامی که دزدان دریایی' سه hitters آغاز کند در این فصل با ترکیب سه بازدید از طریق چهار بازی.

کوین نیومن کردم دزدان دریایی' اولین آمار فصل اما نه به حال یکی از. برایان رینولدز آغاز شده 0 13. آدم فریزر دو بازدید در 19 در خفاش.

"من فکر می کنم ما با فشار دادن یک کمی بیش از حد سخت هر یک از ما" Frazier گفت. "شما را فراموش کرده ام چگونه به انجام کاری. شما در حال تلاش برای انجام آن به جای اجازه دادن به پارچ به شما می آیند و متجاوز است. که خوب خط بزنیم."

شلتون حوصلگی سفارش با استفاده از فریزر به عنوان leadoff hitter وظیفه حذف نیومن به دوم رینولدز به پنجم و حرکت بل تا سوم. دیگر از آن شلتون شانه ای بالا انداخت و با پیشنهاد رینولدز طبیعی است hitter وظیفه بود که با داشتن کیفیت در خفاش ها نه فقط نتایج.

"من فکر می کنم وقتی که بچه ها مبارزه در خارج از دروازه و یا اصلا سازگار در خفاش ها از دروازه بزرگ شود همه آن را به دلیل آن را به بیرون از دروازه" شلتون گفت. "سپس زمانی که آن اتفاق می افتد میدوی از طریق این" من او را از 1 به 10 یا 1-12.' اما زمانی که آن را شروع می شود که در راه, همه, مانند, آه خدای من چه خبر است؟' این چیزی است که اتفاق می افتد."

شلتون صبر پاداش داده شد سه شنبه شب در یک 8-6 برنده شدن بیش از Milwaukee Brewers زمانی که رینولدز کردم یک و دو در دو در خفاش و فریزر خود را به پایان رسید funk با پیروزی دو-اجرای هومر در هشتم.

"داشتن یک ضربه مربی من یک کمی از دانش وجود دارد بچه ها شاید کمی ظریف-تنظیم چشم چه می گذرد" شلتون گفت. "اما با برایان رینولدز منظورم ... این بچه شده است ضربه از او متولد شد. منظورم این نیست کسی که بیش از حد هوشمند و یا می داند هدف قرار دادن به درک که این مرد در حال رفتن به ضربه. و هنگامی که او برای اولین بار آمار, آن, فقط شاید نوع رها کمی فشار است."

رینولدز تایید کرد که این دو آمار بازی انجام داد که فقط و او امیدوار است آن را شروع یک خط. ضربه او با خیال راحت در 11 بازی های لیگ به عنوان یک تازه کار در فصل گذشته به تساوی گرگوری Polanco باشگاه رکورد.

"Yeah, I عرق شد اما من هنوز هم مورد اعتماد است که من می خواهم یکی دیگر از ضربه در برخی از نقطه" رینولدز گفت: با یک لبخند. "من می خواستم آن را به اتفاق می افتد, بنابراین من خوشحالم که آن را در نهایت انجام داد."

شلتون در ادامه به سرهم بندی کردن با سفارش یکشنبه, حرکت, داغ ضربه فیلیپ ایوانز (4 for 10 با دو برابر) به نقطه دوم و نیومن (.167) یک روز خاموش است. فریزر راحت در leadoff نقش و رینولدز باقی مانده در پنجمین نقطه پشت سر جاش بل و کالین مورن که آمار سه خانه اجرا می شود در چهار بازی. شلتون گفت: صف نمی تواند سازگار شود.

در حال حاضر آن را فقط یک ماده از بقیه hitters پیدا کردن خود را گشاد گشاد راه رفتن.

"کسی که به شما می گوید هدف قرار دادن نه مسری و یا هاله ای از جرم گرفتن و رفتن است نه مسری خواهد بود دروغ گفتن به شما" شلتون گفت. "این چیزی است که شما نمی توانید تعیین کمیت و آن چیزی که واقعی است و این چیزی است که شما می توانید احساس می کنید."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن