پیتسبورگ سازنده و پایداری پیشگام جک Mascaro می میرد پس از بیماری طولانی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

Michael Mascaro را هرگز فراموش نکنید که راه پدر خود القا خستگی ناپذیر کار و اخلاق را به فرزندان خود.

"او را در صبح و رفتن به محل کار و او همیشه ما را ترک کوچک پدر و یادداشت ها. 'Hey boys love ya یک روز بزرگ می شود خوب است به خود و مادر و همیشه خواهد بود وجود دارد یک لیست از کارهای" گفت: Mascaro.

"یک روز تابستان زمانی که من در هشتم یا نهم کلاس و (برادر) جف بود یک سوم یا ارشد در دبیرستان او را ترک توجه داشته باشید:" هی پسر من 30 متری از مالچ امروز. باید آن را انجام داده در زمان من به خانه عشق پدر. P. S. من خانه 3.'

"ما صبحانه رو جهنم خارج کردم و از کارهای انجام شده است."

درس گفت Mascaro بود در مورد کار سخت درمان مردم حق و راضی بودن.

"این خود کمی راه القای کار سخت و نظم و انضباط به ما. آن ذاتی است. ما فقط بلند شدن و انجام کارهایی در حال حاضر," او گفت:.

John C. (جک) Mascaro از بالا, St. Clair, مدیر عامل Mascaro شرکت ساخت و ساز. و سازنده از برخی از پیتسبورگ نمادین ترین سازه های مدرن درگذشت یکشنبه گذشته پس از یک بیماری طولانی مدت. او 75.

این لیست قابل توجه از سازه که Mascaro ساخته شده و یا بازسازی شده شامل هاینز زمینه کودکان, موزه, علوم پزشکی, برج 3 (gleaming مرکز تحقیقاتی در دانشگاه پیتسبورگ پردیس), Heinz سالن UPMC ورزشی عملکرد پیچیده مورد استفاده توسط هر دو استیلرز و پیت Panthers تیم های فوتبال این کارنگی ملون Posner مرکز کنفرانس و Allegheny County, دادگاه خانواده, تسهیلات, به نام چند.

"هر کار خاص است اما او بسیار افتخار هاینز زمینه علم پزشکی برج 3 و تطبیقی استفاده مجدد از سابق (Allegheny) زندان شهرستان بود که تبدیل به یک خانواده در دادگاه اطفال مرکز. این یک پروژه بسیار خاص به او گفت: Michael Mascaro.

جک Mascaro متولد شد و در سال 1944 در Mt. لبنان. پس از فارغ التحصیلی از جنوب کاتولیک دبیرستان در سال 1962 او به دنبال پدر خود را قدم به قدم و فارغ التحصیل از دانشگاه پیتسبورگ با یک مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران در سال 1966 و بعد از آن به دست آمده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در همان زمینه است.

پس از کار کردن برای یک پیتسبورگ مبتنی بر ساخت و ساز شرکت برای 15 سال او در زمان از یک وام مسکن دوم در خانه خود را و شروع به خود شرکت Mascaro ساخت و ساز.

بیش از 32 سال این شرکت به دست آورده شهرت برای بودن رویایی سازنده. آن را در حال حاضر اجرا شده توسط جک سه پسر جان جفری و مایکل.

"او همیشه می گفت" ما نمی خواهیم به بزرگترین پیمانکار در منطقه ما فقط می خواهید به بهترین در آنچه که ما انجام " Michael Mascaro گفت. "او فلسفه بود و در مورد کسب و کار خوب و اخلاق خوب."

بخشی جدایی ناپذیر از جک Mascaro فلسفه بود و پایداری.

"آن شور و شوق خود را برای پایداری و آنچه که او را دیدم به عنوان آن بی شفقت لینک به مهندسی است که برای همیشه لطفا برای اطلاع ماموریت ما برای ایجاد دانش جدید برای بهره مندی از شرایط انسانی" گفت: James R. Martin II, ایالات متحده جراحی دین مهندسی در پیت.

"او واقعا یک مهندس, مهندس, و ما هرگز نمی توانیم با تشکر از او و خانواده اش به اندازه کافی برای سخاوت خود را از ذهن و روح و روان."

در واقع Mascaro شد نه تنها یکی از پیت برجسته فارغ التحصیلان بلکه یکی از آن سخاوتمندانه ترین حامیان.

در سال 2009 او به اتمام 22,000 فوت مربع Mascaro مرکز پایدار نوآوری یک LEED Gold گواهی ساختمان را در بالا و از طریق این موجود دو طبقه زیرزمین سوانسون دانشکده فنی و مهندسی را Benedum سالن.

"او تا به حال یک چشم انداز در همه چیز او بود," گفت: Gena ماری Kovalcik co-مدیر Mascaro مرکز پایدار نوآوری است.

"او واقعا بود که آمد به دانشگاه پیتسبورگ و گفت:" من از دیدن این آینده. من می دانم که سبز ساخت و ساز و توسعه پایدار در حال رفتن به تبدیل شدن به بیشتر و بحرانی تر لازم برای دانشجویان مهندسی به درک. من می خواهم به سرمایه گذاری در آن و من می خواهم برای کمک به پیت یک رهبر در آن است. "

و Mascaro آیا آن همه با عشق Kovalcik گفت.

"من ستایش جک. او در زمان شخصی و زمان حتی زمانی که او مشغول بود با شرکت خود برای دیدار با دانش آموزان ما و صحبت کردن با آنها. او دست و فعال با مرکز از طریق بیماری خود را از طریق همه از آن. او دوست داشت خود را alma mater و او دوست داشت همه ما است."

و او عاشق خانواده اش است. به عنوان مشغول به عنوان او حرفه ای, Mascaro همیشه در بر داشت زمان برای درگیر با فرزندان خود' فعالیت مربیگری بیس بال و فوتبال تیم آنها در بازی.

"آن زمان که او با خانواده اش بود که او محبوب ترین و مطمئن شد که آن اتفاق افتاد" Michael Mascaro گفت. "او واقعا در همه چیز اما او بود که همیشه وجود دارد برای خانواده اش است."

او به یاد می آورد که پدر خود را حتی سخت کار می کرد در مربیگری هفتم-درجه جوانان تیم بیس بال پیدا کردن راه منحصر به فرد برای ایجاد انگیزه در بازیکنان خود را.

"او در مدرسه ، او به ارمغان آورد یک نوار ضبط با موسیقی متن فیلم از 'راکی' خواهد بود و آوردن همه بچه ها بر روی تپه برای سخنرانی انگیزه. و او را به بازی 'راکی' موضوع آهنگ در پس زمینه. ما تا به حال بسیار سرگرم کننده با آن. همه ما را اخراج کنید تا و بازی. او بزرگ بود با بچه ها."

اگر وجود دارد هر گونه راه برای خلاصه کردن جک Mascaro زندگی, Michael Mascaro گفت: آن بود که پدر او یک مرد بود پر از شور و شوق.

"در پایان روز من اعتقاد دارم که آن را به عقب می رود به خانواده مادرم و عشق خود را برای او عشق خود را برای فرزندان و نوههایشان. همه چیز او برای آنها بود," او گفت:.

"او به ما آموخت که دادن به جامعه خود را اگر شما خوش شانس و خوش شانس می شود قادر به انجام این کار است و ما وظیفه مدنی. پس قلب خود را همیشه در جای مناسب آن است که آیا کار سخت و یا حمایت از فعالیت های بشردوستانه. و احساسات ما هستند و به انجام همان."

جک Mascaro جان سالم به در با همسر خود را از 53 سال Darlene خود سه پسر جان (هالی) جفری (میشل) و مایکل (لیبی); نه نوه جان آنتونی, Joey, جاستینا, جولیا اشلی بروک, Ryan مریم و ابیگیل; او دو برادر وینس و پیتر; یکی از خواهر پولی Martin; و بسیاری از برادرزاده ها و برادرزاده. او قبل از مرگ خود را پدر و مادر پیتر J. و ژان E. Mascaro و خواهر خود ایرما Riehl.

دوستان ممکن است ادای احترام خود را در روز پنج شنبه از 9 صبح تا 8 بعد از ظهر در Beinhauer کفن 2828 واشنگتن جاده مک موری. در انطباق با دستورالعمل CDC برای coronavirus همه گیر رزرو درخواست در beinhauer.com; اعضای خانواده قادر به در حال حاضر.

وجود خواهد داشت یک خانواده خصوصی خدمات پس از کفن و دفن در بهشت گورستان. به جای گل, خانواده, درخواست کمک های مالی به, St. Paul صلیب 148 صومعه خیابان, Pittsburgh, PA 15203.

پل Guggenheimer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با پل در 724-226-7706 یا pguggenheimer@triblive.com.

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن