پیتسبورگ اورژانس به رسمیت شناخته شده برای کیفیت اورژانس و مراقبت از اطفال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

23 دقیقه پیش

پیتسبورگ اداره خدمات اضطراری پزشکی به رسمیت شناخته شده بود روز شنبه برای رسیدن به بالاترین سطح از آموزش در مراقبت از کودکان را بر اساس دولت اطفال داوطلبانه به رسمیت شناختن برنامه.

Duane اسپنسر مدیر برای اورژانس برای کودکان برنامه در پنسیلوانیا اورژانس خدمات بهداشتی شورا ارائه یک گواهی نامه به دفتر رهبر برای تکمیل برنامه. در این آموزش پیشرفته برنامه درسی برای اورژانس کارگران ارائه اورژانس و مراقبت از اطفال پیتسبورگ اورژانس رسیده به "کارشناس" در سطح پنج لایه برنامه بالاترین سطح ممکن.

شهردار لایحه Peduto نیز با تمجید از دفتر اعتباری مردم "بر روی زمین" کار خود را مبارزه با کروناویروس.

"ما باید جامعه پزشکی در شهر پیتسبورگ است که در کلاس جهانی است و بسیاری از شهرستانها از اندازه ما را تنها رویای داشتن" Peduto گفت.

EMS برای کودکان طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که کودکان از دسترسی برابر به کیفیت EMS بدون توجه به جایی که آنها زندگی می کنند در ایالات متحده تنظیم استاندارد برای مراقبت اورژانس و سازمان می تواند به آموزش و آرزوی. اسپنسر گفت: این تنها برنامه است که به طور خاص با تمرکز بر متمایز نیازهای کودکان در اورژانس سیستم های پزشکی.

در این "متخصص" در سطح پیتسبورگ اورژانس دارای چندین ملاقات استانداردهای مراقبت های سنگین از جمله مشارکت در توسعه جامعه هدف قرار دادن کودکان فعالیت های گسترده آموزشی و ادامه داد: آموزش و پرورش با تمرکز بر مراقبت از اطفال و عبور از کودک آزاری پس زمینه گواهی عدم سوء پیشینه و بیشتر. نهایی مورد نیاز برای رسیدن به "متخصص" وضعیت در حال به حداقل یک فرزند ایمنی مسافر تکنسین در هیئت مدیره هر یک آمبولانس و به طور منظم carseat چک, میزبانی حداقل یک رویداد عمومی در هر سال.

ایمنی عمومی مدیر Wendell Hissrich گفت: زمانی که او مشغول به کار در اورژانس او همیشه مخوف یک اورژانس اطفال. آنها با چالش های مختلف Hissrich گفت: — بیشتر وجود دارد گريه بیشتر وحشت و کودکان همیشه قادر به برقراری ارتباط درد و یا بیماری است. کودکان آموزش "برخی از مهم ترین آموزش های ما EMS ارائه دهندگان می تواند" او گفت:, و دولت را به رسمیت شناختن است که انعکاسی از رشد فوق العاده ای در این اداره است.

"ما شده است در اطراف اورژانس پس از 70s و 80s و این فقط شگفت انگیز برای دیدن پیشرفت مهارت است که امدادگران و EMTs به دست آمده اند," Hissrich گفت.

آن را به چند صد ساعت برای تبدیل شدن به یک امدادگر گفت: — در حال حاضر آن را طول می کشد و هزاران نفر به عنوان مسئولیت اورژانس کارگران به بیماران خود را رشد می کند.

"ما به گسترش نقش ما نه تنها به پاسخ های اورژانس, اما برای پیشگیری از" Hissrich گفت.

رئیس اورژانس ران رومانو گفت که او سپاسگزار برای به رسمیت شناختن و با افتخار از موفقیت "حفظ پیتسبورگ اورژانس مترقی به خصوص در این زمان."

"و بسیاری از لطف به امدادگران انجام این کار هر روز این موفقیت اتفاق می افتد و همه ما افتخار" رومانو گفت.

Peduto مورد تحسین قرار گرفته این اداره برای دستیابی به آن وضعیت جدید به خصوص در میان مشکلات یک بیماری همه گیر و در زمان ملی اورژانس در هفته است.

"ما EMS اداره است که در بازدید جهانی اساس" Peduto گفت: "و آن نوع از شناخت است که تنها با افزایش شناخت امروز توسط وزارت بهداشت است."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن