نقطه رابرتز ساکنان رایزنی برای معافیت از بسته مرز

محتوای مقاله در ادامهدو گزینه وجود دارد علاوه بر این با استفاده از یک ماشین به بلینگهام Beals گفت. سن ژوئن هوا

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

دو گزینه وجود دارد علاوه بر این با استفاده از یک ماشین به بلینگهام Beals گفت. سن ژوئن هواپیمایی کوچک خدمات مسافر در روز سه شنبه و یا یک قایق خصوصی می تواند استخدام شود.

هیچ یک از این شهر حدود 1,300 ساکنان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. ایستگاه آتش نشانی انجام شده است آزمون هر شنبه و حدود 320 ساکنان تست شده اند تا کنون گفت: Christopher Carleton, رییس آتش نشانی شهرستان Whatcom منطقه. 5.

تعدادی از مردم با عبور از مرز در داخل و خارج از نقطه رابرتز کاهش یافته است و حدود 97 درصد از آنچه که ترافیک به طور معمول خواهد بود, او گفت:.

از بعد از ظهر جمعه 1,724 فتح افراد را امضا کرده بود Beals' دادخواست به فروشگاه در بلینگهام بدون توقف در B. C. او را به ارسال آن به نخست وزیر, Justin Trudeau, دلتا MP کارلا Qualtrough, DelBene در واشنگتن و همچنین وزارت امنیت داخلی ایالات متحده.

"ما می خواهیم به همکاری با ما (کانادا) همسایگان و همه چیز را در راه حق" Beals گفت. "من شما را به ارسال آن را خاموش و سپس آن را به آنها را به تصمیم گیری آنچه که آنها در حال رفتن به انجام اگر آنها در حال رفتن به انجام هر کاری است."

gordmcintyre@postmedia.com

twitter.com/gordmcintyre



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب