پلیس کور من در یک چشم. من هنوز هم می توانید ببینید که چرا کشور را به آتش کشیدند.

چند روز بعد از آن من بود و گرفتن عکس در بزرگراه که در آن معترضان مسدود کردن ترافیک. رسانه بودند در پشت موانع ب

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

چند روز بعد از آن من بود و گرفتن عکس در بزرگراه که در آن معترضان مسدود کردن ترافیک. رسانه بودند در پشت موانع بتن به وضوح کار به عنوان مطبوعات به جای شرکت کنندگان است. یک افسر لباس پوشیدن و همه در سیاه و سفید پلاستیکی با شین پاسداران و آرنج پد آویزان zip ties از کمربند خود اسپری فلفل من نقطه خالی در صورت. من یک عکس از او در جایی سه فوت دور از من, شات هنگامی که دوربین من خیره شد پایین پوزه خود را از سلاح شیمیایی و نفرت و glee چرخاندن چهره اش هنوز هم به من می دهد کابوس.

من فکر کردن در مورد او بسیاری در روزهای اخیر به عنوان من تماشا فیلم از تلویزیون خدمه دستگیر شدن در هوا زندگی می کنند و پلیس پاشش آنچه به آنها تماس بگیرید "کمتر کشنده" دور به جمعیت یکسره. من فکر کردن در مورد او به من رفته توییتر که در آن مردان شجاع پنهان در پشت رایتر حساب به من بگوید "بازی احمقانه بازی برنده احمق جوایز"—alt-حق مختصر برای تماس با من یک خائن به هر کشور یا نژاد. در گفتمانی جهانی خوب خانم سفید قرار نیست به فریاد که سیاه زندگی توجه یا نقطه ای از تعصب ذاتی در یک سیستم از اجرای قانون آغاز شده است که با برده گشت. زنان سفید به این نوع از مردان قرار نیست به انجام بسیاری از هر چیزی بود به جز مرحله خاموش تا زمانی که وقت آن است که به بچه ها و یا ارائه یک جنسی را بهانه ای برای برخی از خوب قدیمی از مد افتاده نژادپرستی. ما قطعا قرار نیست به امتناع از یادگیری درس ما حتی پس از ما شده اند با داشتن یک چشم قرار داده است.

شاید من بهترین و بدترین کیفیت است من تمرد: من از طبیعت در خط مقدم نوع فرد است. این است که چگونه در طول نیمه دوم دهه گذشته من آمده اند به سند یک سری از وقایع است که می تواند جنایات جنگی اگر این درگیری شد بین المللی و نه داخلی. کسانی که همه چیز انجام شده با مصونیت از مجازات در امریکا و هیچ یک از آن جدید است. آنچه جدید است این است که این بی قانونی است trickled تا به کاخ سفید—و در حال حاضر افرادی که تا به تازگی قادر به blithely نادیده گرفتن آن همه آزار بودن است. الیگارشی و استادان اقتصاد در حال صدمه زدن ما feckless سیاست خارجی و اقتصادی ناآرامی و متوسط suburbanite است تماشای این کشور رایت به زمین در حالی که رئیس جمهور توییتهایی تشویق نه برای صدمه ملت اما برای آتش سوزی.

او وعده داده شده برای پایان دادن به "آمریکا قتل عام" و برخی از مردم به او اعتقاد داشتند. که قتل عام شد گالوانیزه به خدمت او هوی و هوس لحظه ای که او اعلام کرد که او با استناد به 1807 قیام عمل به militarize پاسخ پلیس به تظاهرات. بدون گم شده ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن الآن از آن اعلام به مرحله یک بیمار استثماری مقدس-brandishing عکس op در مقابل واشنگتن کلیسا آسیب دیده در تظاهرات. برای روشن شدن مسیر خود را, مترو, d. C. پلیس پراکنده تظاهر کنندگان در نزدیکی میدان لافایت با باشگاه و تازه گاز حملات. آنچه که من آموخته است که مدتها قبل از این تاریخ و زمان آخرین هفته است که شما نمی نیاز به هر دو چشم خود را برای دیدن که آمریکا قتل عام تازه شروع شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن