'پوستر در اعتراض به' به مناسبت اولین سالگرد در هنگ کنگ تظاهرات

محتوای مقالهاولین سالگرد تظاهرات طرفداران دموکراسی در هنگ کنگ است که در یک زمان به منعکس کننده تکامل این جنبش

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

محتوای مقاله

اولین سالگرد تظاهرات طرفداران دموکراسی در هنگ کنگ است که در یک زمان به منعکس کننده تکامل این جنبش در حالی که حمایت از کسانی که هنوز هم خطر زندگی خود را به صورت دموکراتیک آینده گفت: این سازمان از یک "پوستر اعتراض" آغاز تاریخ 12 ژوئن در ونکوور.

حدود 120 پوستر را روی دیوار کنار برادوی-سالن شهر SkyTrain Station بیان این ایده که اعتراض "فراتر از موانع فیزیکی."

"پوستر بسیار متفاوت است. برخی از آنها دست کشیده و برخی از استفاده از عکس و یا هنر دیجیتال گفت:" جین لی ، سخنگوی ونکوور هنگ کنگ فعالان سیاسی. "یکی نهفته است که من یک نقاشی توسط یک دختر بچه یک بچه معمولی را طراحی کرد و گفت" برو هنگ کنگ!' "

Vanessa Chan, a member of Vancouver Hong Kong Political Activists, organizes a display of posters on June 11, 2020, some of many expected to be put on display outside the Broadway-City Hall SkyTrain station in Vancouver on Friday, June 12 to mark the one-year anniversary of the beginning of pro-democracy demonstrations in Hong Kong. For Glenda Luymes story. Credit: Mike Bell/PNG [PNG Merlin Archive]
ونسا چان عضو ونکوور هنگ کنگ فعالان سیاسی سازماندهی یک نمایش از پوستر. عکس: Mike Bell , Mike Bell/PNG

تظاهرات همچنان در هنگ کنگ پس از آغاز ماه ژوئن 2019 زمانی که بیش از یک میلیون نفر از مردم تبدیل به مخالفت با یک قانون است که اجازه می دهد به فرهنگ جامعه تبدیلMainland چین است. یک سال پیش در 12 ژوئن 2019 پلیس با استفاده از گاز اشک آور معترضان که سعی در غرفه خواندن دوم این لایحه است. این رویارویی منجر به اعتراض گسترده با حضور حدود دو میلیون نفر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب