اولویت دسترسی اوراق برای ساکنان BC Ferries مقصد

محتوای مقاله در ادامه"اکنون که کشتی سطح خدمات را افزایش داده اند با بیشتر اهالی بریتیش کلمبیا سفر در استان ما

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"اکنون که کشتی سطح خدمات را افزایش داده اند با بیشتر اهالی بریتیش کلمبیا سفر در استان ما انتظار BC Ferries به ادامه نظارت بر تقاضا و اطمینان از ظرفیت کافی در محل است."

BC Ferries گفت: در انتشار اخبار است که آنها را پیاده سازی تغییر جمعه و بازگشت به ارائه دسترسی برابر برای همه مشتریان بدون رزرو.

"بیشتر و بیشتر اهالی بریتیش کلمبیا انتخاب برای تعطیلات در خانه این تابستان و ما در حال کار به تعادل همه نیازها و فشارهای روی سیستم کشتی" گفت: BC Ferries COO Corinne طبقه. "ما می دانیم که بسیاری از جوامع می خواهید برای بازگرداندن گردشگری در حالی که اطمینان از ایمنی در جوامع به راه اندازی مجدد اقتصاد خود است."

زودتر جمعه فرنورته اعلام کرد اقدامات لازم برای ارائه اولویت پزشکی-مطمئن باشید در حال بارگذاری برای اولین بار در دسترس کشتی برای هر فرد و وسیله نقلیه خود را و اسکورت.

برای دسترسی به اولویت بارگذاری برای درمان پزشکی به مسافران باید فراهم دکتر نامه نشان می دهد که فرد نیاز به پزشکی-مطمئن بارگذاری برای درمان در بررسی و همچنین به عنوان یک سفر به اتمام برنامه کمک (شیر) فرم.

BC Ferries نیاز مشتریان به صورت پوشش با آنها را زمانی که آنها در هیئت مدیره و پوشیدن آن زمانی که جسمی فاصله از دو متر نمی تواند حفظ شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب