پیشنهاد B. C. قانون به بازداشت جوانان که مصرف بیش از حد می تواند به آنها آسیب برساند: دکتر

محتوای مقاله در ادامه"اگر استان صحبت کرده بود به برخی از این خانواده ها و طرفداران وجود دارد می توانست خیلی بی

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"اگر استان صحبت کرده بود به برخی از این خانواده ها و طرفداران وجود دارد می توانست خیلی بیشتر پیشنهاد می شود به جای تغییر یک جانبه" ویلسون گفت:.

"بیشتر جایگزین برنامه از بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد," او گفت:, و اضافه کرد طولانی در لیست انتظار برای برنامه های درمان و ترک جوانان بدون امید به عنوان دارو استفاده می شود تثبیت و خانواده تا پایان در بحران است.

"وجود ندارد به اندازه کافی برنامه های پس از آن به پایان می رسد که تنها راه حل برای ترک آنها را در بخش روان در نهادی تنظیم" ویلسون گفت:. "و البته جوانان شورشی زیرا آنها نمی خواهند در یک بیمارستان است."

سلامت روانی و اعتیاد وزارت در بیانیه ای گفت: اصلاحات توسعه یافته بودند در مشورت با گروه های مختلف از جمله اولین کشورهایی سلامت شورای اول سازمان ملل اقتدار بهداشت و متیس ملت B. C. به عنوان به خوبی به عنوان متخصصان اطفال.

وزیر جودی دارسی گفت: تغییرات پیشنهادی می تواند کمک به اطمینان حاصل شود فوری ایمنی افراد جوان و آنها را با ارائه پشتیبانی بعد از آنها مرخص شد.

اما دکتر کیت احمد یک اعتیاد متخصص در St. Paul بیمارستان در ونکوور گفت وجود ندارد به اندازه کافی تخت درمان در دسترس برای هر دو جوانان یا بزرگسالان است.

احمد در میان پزشکان و کارشناسان بهداشت عمومی مشورت در مورد قانون پیشنهادی اما گفت نگرانی های خود را نمی در نظر گرفته شود.

"هر کس بود بسیار شگفت زده برای دیدن تغییرات پیشنهادی" احمد اضافه کرد: جوانان از ترس آنها می تواند بازداشت و در بیمارستان دیگر اعتماد پزشکان در تلاش برای درمان آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن