معترضان خواستار پایان دادن به پلیس در پیتسبورگ مدارس دولتی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

3 دقیقه پیش

یک گروه جمع شده بودند خارج پیتسبورگ هیئت مدیره آموزش و پرورش ساختمان در اوکلند دوشنبه خواستار پایان دادن به مدرسه پلیس در پیتسبورگ مدارس دولتی.

Kenny میچل گفت: داشتن پلیس در مدرسه پسر او را می ترساند. او پسر یک دانشجوی سال دوم.

"هر بار که شما یک تماس تلفنی از مدرسه خود را در قلب قطره" میچل گفت. "شما همیشه در حال زندگی در آن ترس است."

میچل یکی از حدود 100 معترضان که در راهپیمایی سخن گفت و خواند با وجود باران.

چند نفر صحبت در مورد تمایل خود را به جای پلیس با مددکاران اجتماعی و مشاوران و دیگر منابع است. این گروه شعار از جمله شعارهای "نه عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس" و "به اندازه کافی به اندازه کافی است."

گروه گسترش به خیابان بسته شدن بلوک در مقابل ساختمان آموزش و پرورش. آنها انجام شده نشانه خواستار نژادی عدالت و اصلاحات مدرسه. برخی از عینک bandanas که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

فرشته Gober کار می کند با یکی پنسیلوانیا یکی از سازمان های حمایت از این رویداد است. او گفت که او سال ها صرف مبارزه برای تغییر در سیستم آموزش و پرورش عمومی.

"ما مشغول به کار در آموزش و پرورش, عدالت برای شش سال" او گفت:. "ما نیاز به پیتسبورگ ما مدارس دولتی را یک گام در مسیر درست است."

بیشتر سیاه زنان بازداشت شده در مدارس در پیتسبورگ از هر جای دیگری در دولت است که یک مشکل Gober گفت: باید با از بین بردن حضور پلیس در مدارس است.

Gober تشویق جمعیت به تماس با هیئت مدیره مدرسه نمایندگان و رای از کسانی که حمایت خود را از جنبش.

Jacquea مای یک ویلکینسبورگ بومی میکروفون گرفت به آواز خواندن در طول این رویداد. به عنوان او انجام او خواند و نام جورج فلوید Breonna تیلور و دیگران که کشته شده توسط پلیس.

در مدرسه ایده آل اصلاحات مع گفت: در آنجا خواهد بود "بیشتر مکالمه بیشتر مشارکت جامعه و کمتر پلیس."

Paulette پرورش از Homewood گفت که او هم به دنبال راه هایی برای بهبود پیتسبورگ مدارس دولتی.

"ما می خواهیم مشاوران راهنمایی که اصلا بد نام کردن دانش آموزان ما. ما سیاه و قهوه ای کودکان باید محترم شمرده شود. آنها انسان هستند. دسترسی به آموزش و پرورش یک حق انسانی" فاستر گفت.

پرورش نیز اشاره کرد که در حالی که او تظاهرات در برابر پلیس در مدارس و او را پشتیبانی می کند این ایده از ماموران امنیتی که وابسته به اداره پلیس.

"ما خواستار (مدرسه) به بیرون آمدن از قرارداد با پلیس," او گفت:. "ایده این است که به آموزش نیروهای امنیتی ما در ده-تشدید تاکتیک است."

Gober گفت: بیش از 100 نفر امضا برای صحبت در هیئت مدیره مدرسه مجازی امشب جلسه.

جولیا Felton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جولیا در 724-226-7724, jfelton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اوکلند | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن