نژادی و بی عدالتی در تظاهرات برنامه ریزی شده روز شنبه در ایروین پارک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

حدود یک ساعت پیش

A 17-year-old Norwin دانش آموز دبیرستانی است که در میان سازمان دهندگان اعتراض نژادی و بی عدالتی شنبه در ایروین.

"ما تا به حال دیده می شود دیگر تظاهرات و ما فکر جامعه مورد نیاز این رویداد به منظور بالا بردن آگاهی" در مورد نژادی و بی عدالتی در درجه اول سفید در جامعه گفت: لیلی Jarosz, 17, یک Norwin دانش آموز دبیرستان است که یکی از پنج رویداد سازمان. تنها در حدود 1% از اروین برآورد جمعیت حدود 4000 نفر است که با توجه به سرشماری سال 2010 است.

تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی را جاروب ملت به عنوان یک نتیجه از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید به کشته شدن 25 مه هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای یک دوره پایدار او به عنوان دستبند رو به پایین در خیابان در طول بازداشت منجر به مرگ او.

این حادثه گرفتار شد تصویری و باعث اعتراض برخی از خشونت در سراسر جهان است.

"ما در حال تلاش برای صدمه زدن به جامعه است. ما در حال تلاش برای آوردن عشق به جامعه است. این حقوق بشر موضوع گفت:" Jarosz خواهد شد که یک مقام ارشد این آینده مدرسه در سال است.

این رویداد برنامه ریزی شده برای اروین پارک از ساعت 2 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر

کشیش نیک پول از Calvary Church of North Huntingdon و Norwin دبیرستان معلم تاریخ اریک بارتلس در میان برنامه ریزی سخنرانان و همچنین به عنوان یک نماینده از اقدام Mon دره Jarosz گفت.

اعتراض در برابر فلوید مرگ است که حکم قتل خواهد بود حداقل سوم در Westmoreland County است. معترضان شلوغ در امتداد خیابان اصلی در Westmoreland County Courthouse در گرینزبورگ روز یکشنبه و در حدود 100 معترض جمع آوری شده برای یک تظاهرات در لتروب در روز دوشنبه.

شهردار بیل هالی گفت قصبه نمی اعطای مجوز برای اعتراض به این دلیل که گروه نمی نیاز به یک مجوز به ورزش اول خود را اصلاح حقوق با تجمع در پارک.

"شما نمی توانید به کسی مجوز برای حق خود به آزادی بیان گفت:" شاری مارتینو, قصبه مدیر.

در یک بیانیه رسمی قصبه گفت که در حالی که آن را پشتیبانی از حقوق خود برای آزادی بیان و عمومی مجمع "نظم و رفتار غیر قانونی تحمل نخواهد شد."

Haweley گفت: آنها می خواهند به برخی از تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند در پارک می کند و اخلال در کسب و کار و یا ساکنان.

"نگرانی از این است که برخی از گروه های دیگر ممکن است به اعتراض" و سعی کنید به علت آسیب به عنوان اتفاق افتاده است در بسیاری از مکان های هالی گفت.

رئیس پلیس راجر Pivirotto گفت که او خواهد شد برنامه های اضافی افسران وظیفه و شنبه بعد از ظهر. او اعلام کرده است, North Huntingdon, پلیس, پلیس ایالتی در گرینزبورگ و Westmoreland County Department of Public Safety در مورد برنامه ریزی کردند. مانور و Trafford پلیس ابلاغ شده است به عنوان به خوبی.

سازمان در ابتدا گفت: آنها می خواستند برای نشان دادن در گوشه ای از پنسیلوانیا و خیابان های اصلی در پیاده رو در مقابل تاریخی جان ایروین اما گفته شد به حرکت تظاهرات به پارک به دلیل سنگین جریان ترافیک در تقاطع مارتینو گفت.

"ما می خواهیم آنها را به احترام به این شهر ساکنان و کسب و کار, و ما امیدواریم که آنها باقی می ماند در پارک"Pivirotto گفت.

شبح از یک اعتراض در پارک نگران کوین Powanda صاحب 4 فصل سفر در خیابان اصلی.

"آخرین چیزی که من نیاز (پس از خاموش کردن) این است که معترضان پایین آمدن در اینجا و پرتاب آجر اگر پنجره" Powanda گفت. "آنها (کسب و کار) لازم نیست غارت."

با وجود اطمینان از سازمان دهندگان اعتراض باقی خواهد ماند در پارک Powanda گفت: "هیچ کس نمی تواند نشستن در اینجا و به من بگویید که آن را به یک تظاهرات مسالمت آمیز."

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Norwin ستاره | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن