راهنمای مرد تنبل برای جکوزی بادی

شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی معروف شیراز مثل حافظیه شیراز و باغ دلگشا شیراز دارد. همچنین یک درپ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی معروف شیراز مثل حافظیه شیراز و باغ دلگشا شیراز دارد. همچنین یک درپوش برای پوشش دادن سطح جکوزی بادی هنگام پر بودن حجم آن از آب وجود دارد که به وسیله این درپوش، آلودگیها و ذرات کوچک موجود در محیط اطراف به درون آب آن راه نیافته و آن را کثیف نمیکنند. همچنین دارای امکانات مختلف بوده است که با وجود آن ها افراد بیش ترین بهره برداری را از آن به میان می آورند. اغلب افراد در زمان شنیدن نام جکوزی بادی تصور می کنند که محصولی که با این نام به فروش می رسد از بدنه ای بدون استحکام برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که مدت زمان کمی برای استفاده توسط افراد ایجاد می کند و در واقع به زودی دچار خرابی و آسیب می گردد. زیرا گرمای آب به کودک درون رحم مادر آسیب جدی وارد مینماید. جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند.

جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس و مارک بست وی به صورت اصلی در کارخانه های آمریکایی طراحی و تولید میشوند و در چند سال اخیر تمامی تولیدات جکوزی پیش ساخته بادی تحت لیسانس آمریکا در کشور چین تولید میشوند . جکوزی بادی اینتکس و بست در مدل های جکوزی پیش ساخته خانگی با لوازم کامل تولید میشود و مناسب برای منزل و باشگاه های ورزشی میباشد . درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید جکوزی برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج فراهم خواهد بود. جکوزی (به انگلیسی: Jacuzzi) نام شرکت آمریکایی تولیدکننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جتهای آب ماساژدهنده بود. اما باید گفت که این وسیله برای برخورداری از برخی مزیت ها طراحی و تولید شده است و با استفاده از آن می توان در طول عمر بالا از داشتن فضایی مطلوب برای بهره برداری از تفریحات آبی برخوردار بود.  This article has been generated  wi᠎th t he  he lp of GSA C᠎ontent Generat᠎or Demover sion .

از این رو هر کس که دارای فضایی مناسب برای احداث جکوزی بادی می باشد می تواند به راحتی این وسیله کاربردی را انتخاب و خریداری نماید و به آسانی نیز آن را در محیط نصب نماید. از این رو می توانند مانند سایر محصولات با دوام و طول عمر بالا بر روی سطوح مختلف نصب و راه اندازی شود. جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید. جکوزی بادی یکی از انواع جکوزی پیشساختهاست که در مقایسه با جکوزیهای سرامیکی قیمت کمتری دارد. شرکت اینتکس که در ساخت تجهیزات بادی تجربه و شهرت فراوانی دارد، انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی، جکوزی بادی تک نفره، دونفره و چند نفره را با کیفیت بالا به بازار عرضه میکند. بدنه مقاوم با طول عمر بالا . جکوزی بادی درواقع محصول مشابه با جکوزی های قدیمی با همان امکانات می باشد که دارای قابلیت های بیش تری نیز بوده است و مکانی امن و مطمئن با طول عمر بالا برای تفریحات آبی ایجاد کرده است و دارای مقاومت های لازم در برابر آب گرم می باشد.

زمین والیبال ساحلی، زمین بسکتبال و سالن ورزشهای گروهی از جمله امکانات این مجموعه است. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را دارید باید توجه بفرمایید که هر فرد با ورود به جکوزی حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده می­کند. پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از نکات و انواع جکوزی­ها، می­توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و تا لذت یک آب تنی و ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید. جکوزی بادی خانگی در مقابل نفوذ آب و دماهای مختلف بی تاثیر است و دچار پوسیدگی یا نازکی در کیفیت بدنه خود نمیشود. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. از دیگر خصوصیات این جکوزی بادی میتوان به تصفیه خودکار , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تنظیم درجه آب , فیلتر کردن آب جهت تصفیه آب , کلید روشن و خاموش گرمکن جکوزی , تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت , دریچه خروج آب , داشتن فشار سنج , درپوش جکوزی پیش ساخته اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب , زیر انداز جهت محافظت از قسمت زیر جکوزی , دو عدد دستگیره جهت جا به جایی جکوزی , اشاره کرد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن