ریگان, گی انجمن و اسرار خانواده در سیرک از کتاب

برخی از زمان در اواسط 1980s یک بچه به نام میکا میسون را دامنگیر یک نوار VHS را از صندلی عقب از پدر و مادر خود

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

برخی از زمان در اواسط 1980s یک بچه به نام میکا میسون را دامنگیر یک نوار VHS را از صندلی عقب از پدر و مادر خود ، او منتظر ماه به تماشای آن را در راز تنها برای پیدا کردن در کشنده لحظه ای که او می خواهم به سرقت رفته Betamax—اشتباه فرمت. یک-فیلم های گرسنگی نوجوان سال ساخته شده است از جمله لحظات زمانی که اشتیاق برای ستایش اغراق امیز اتفاق نمی افتد. یا حداقل از آنها استفاده می شود به قبل از اینترنت ملاقات تمام نیازهای ما خیلی رضایت بخش است.

سیرک از کتاب جدید Netflix مستند جشن چیزهایی که اینترنت و زمان را نابود کرده اند. که بتا نوار به پایان رسید تا در مادر خود را در '80s, چون میکا خانواده در واقع متعلق به یک حق رای دادن از کتابفروشی ها-تقدیر-hard-core-گی-سکس-مغازه ها در سراسر لس آنجلس. اگر بچه خود را به حال شده است یک مشتری پدر و مادر خود را می تواند بدست او هر چیزی که او می خواست: آنها نگردند انواع گوناگون در فروشگاه و همچنین مجلات در موضوعات از چوب به ادبیات. "The New York Review of Books هرگز به فروش بسیار خوب" کارن میسون به یاد می آورد. "آنچه فروخته شد کلاهبردار."

میخا برادرش جاشوا و خواهرش راشل می دانستند هیچ چیزی در مورد پدر و مادر خود را سرمایه گذاری. به آنها و به خود و محیط اجتماعی کارن و بری ماسون بودند معمولی طبقه متوسط یهودی, زن و شوهر است. راشل به فرزند سرکش که فکر می کردم پدر و مادر او بودند مربع بزرگ به عنوان یک فیلمساز و سیرک از کتاب او است مستند. در هنگامی که صمیمی و بلند پروازانه این فیلم به اندازه یک پرده برداشتن از اسرار خانواده آن را به عنوان یک حفاری به فراموشی سپرده درز آمریکایی queer تاریخ است.

راشل مصاحبه هر دو Larry Flynt و افسانه ای بازنشسته ستاره های پورنو گی که هر دو محبت تأمل در انجام کسب و کار با پدر و مادر خود را در '80s در. فراماسون بوده رو به بالغ مجله بازی در اواخر دهه 1970 و پس از پاسخ به یکی از Flynt را در آگهی های روزنامه به دنبال توزیع کنندگان. در سال 1982 آنها گسترش به آجر و ملات زمانی که آنها در زمان بیش از یک موجود فروشگاه نام کتاب سیرک. بری خرد شده ثبت نام در نیمه روشن آن را در اطراف و تنها برای پرداخت "،"

در این کارآفرینی دست یک فروشگاه شد و سنگ تراش صرف 1980s تبدیل شدن به یکی از کشور های مهم توزیع بالغ miscellanea مردان همجنس گرا. اصلی فروشگاه به حال "وازلین کوچه" از پشت که در آن یک مصاحبه شونده در این مستند به یاد می آورد از دست دادن بکارت خود را به یک پلیس در آموزش: "هر پسر جوان رویای خیس!" فراماسون بوده نگردند برخی از اولین گروه, مجلات به جوانه زدن زمین فوق در امریکا آرامی حروفچینی نشریات مانند یک زن و مرد شکل است.

تحت راشل وزش سوال داستان کتابفروشی گل به یک خاطره از لس آنجلس. مدتها قبل از فراماسون, خرید, فروشگاه, معلوم, کتاب سیرک شده بود یک سایت برای دگرباشان جنسی مردان در L. A. به جمع; صاحبان اصلی اتصالات به سال 1966 تظاهرات در گربه سیاه و سفید در برابر ضد پلیس, خشونت. به عنوان محترم همجنسگرایان فعال حقوق الکسی Romanoff قرار می دهد و آن را در مستند "آن کتابفروشی ها واقعا مهم بودند چرا که آنها تا به حال ادبیات در مورد زندگی ما است. منظورم این است که ما ناگفته های پنهان مردم است که شما هرگز در مورد صحبت کردیم به این دلیل که آنها نفرت انگیز است." یک ناشر به نام بیلی میلر می گوید: "من حتی نمی تواند توضیح دهد که چگونه از آن متفاوت بود. به عنوان یک همجنسگرا بود غیرقابل توصیف کند."


شانس سیرک کتاب افزایش و کاهش یافت و با پورنوگرافی خود را. چرا که آنها قاچاق در تصاویر از "غیر قابل بیان" فراماسون بوده به پایان رسید تا تبدیل شدن به اهداف رونالد ریگان وقاحت جادوگر شکار. "آیا وقت آن را حذف می کنیم انگیزه کسب سود از فعالیت های است که بیمار و نا امن؟" ریگان تا به حال خواسته امریکا در تلویزیون. این Meese گزارش دادستان کل 1986 رسیدگی به پورنوگرافی در نهایت منجر به مقاصدشان FBI حمله به فروشگاه خود را. یک عامل نما به عنوان یک مشتری کشیده بودند آنها را به حمل و نقل "زشت و ناپسند مواد" در سراسر خطوط دولت است. عوامل نگاه درست مانند آنها را بر روی تلویزیون, کارن به یاد با کت خواندن "اف بی آی" در عقب و همه چیز. از اتهامات عنوان شده علیه بری بودند کاهش یافته است زمانی که بیل کلینتون انتخاب شد به دفتر.

این واقعیت است که رهبر جهان آزاد بود که قصد قفل کردن سنگ تراش باعث می شود آن همه دیوانه تر که بچه های خود را تا به حال هیچ ایده چه می گذرد. حتی هنگامی که آنها یاد گرفته از فروشگاه وجود به عنوان نوجوانان آنها را درک نمی کنند آنچه در آن همه به معنای. راشل ماسون است جمع یک فیلم در داخل دیگر: برای همه دوستان تم های تاریخی در سیرک از کتاب داستان چگونه کارن ماسون خود را نگه داشته gay porn کسب و کار یک راز برای تقریبا 40 سال است که قانع کننده بالاتر از همه چیز.

کارن و بری میسون در "سیرک از کتاب"حسن نیت ارائه میدهد از Netflix

کارن ماسون اصرار دارد که او تا به حال هیچ علاقه گی و آنچه که او و شوهرش به سادگی نیاز به باک. بله او تولید فیلم و گوشت من در این نمایشگاه و سخت توپ, اما او نمی آنها را. یا نه که درست است کارن قطعا تبدیل شد به شدت مذهبی زن در همان زمان او به عنوان بالغ شد صنعت کارآفرین. او بر این باور است که همجنسگرایی یک عمل شنیع در حالی که فروش بازی استمناء, یک عمل قهرمانانه روانی compartmentalization که مغناطیسی است به سازمان دیده بان.

اگر چه سیرک کتاب دارای سه حذف مطالب—سیاست, خانواده, کتابفروشی—آنها هر جریان به یکدیگر belying این ایده که آنها از هم جدا نيست. بله جمهوریخواهان ساخته شده سر و صدا بزرگ در مورد پورنوگرافی once upon a time. بله, آن یک بار بود بسیار دشوار است برای همجنسگرایان در ایالات متحده آمریکا است. اما ما به عنوان سازمان دیده بان کارن shut up shop برای نهایی زمان فروشگاه خود را منقرض ساخته شده توسط Grindr و اینترنت آن را با حس مشاهده تاریخچه در آن شکل دانه است که در خود شاد. سیرک از کتاب داستان یک خانواده آمریکایی که سرگردان به چشم تاریخ و یک هنرمند به عنوان مثال چگونه برای ساخت یک فیلم هر دو بسیار بزرگ و بسیار کوچک در یک بار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن