تشکر. مایک کلی می پیوندد covid-19 بازماندگان اهدای پلاسما; انتقال هدف کمک به بیماران بیمار بهتر و سریع تر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

6 دقیقه پیش

در کنگره ایالات متحده مایک کلی سپاسگزار است که او را ضرب و شتم covid-19 تا بیمار یا نفس است که او را در بیمارستان بستری شود.

اما رنج نمی شد مانند هر آنفولانزا یا بیماری ساقی جمهوری خواه او می خواهم قبل از تجربه.

برای هفته کلی 72 احساس debilitatingly خسته. او مداوم و لرز و سردرد شدید و غیر معمول اسپاسم های عضلانی در گردن و بالاتنه پشت.

حتی در بین حملات تهوع کلی آن را دشوار است به خوردن. همه او می تواند معده بود و آب سیب.

"من از دست رفته من حس بویایی و هر چیزی خوردم آن را تا به حال طعم خیلی به آن گفت:" کلی که آزمایش مثبت برای covid-19 در مارس 27, بر اساس یک سواب بینی تست های گرفته شده در یک درایو-تا تست سایت در Butler بیمارستان یادبود.

در کمتر از هشت ماه از دست داد حدود 30 پوند است. کلی و دوست دیرین و پیشین استیلرز کارفرمایی تری Hanratty که تا به حال شش روز بستری در بیمارستان و قبل از غلبه بر مبارزه خود با covid-19, شوخی در تماس های تلفنی, چگونه هر دو آنها تا به حال کاهش یافته است به آنچه که آنها وزن به عنوان دانش آموزان کلاس نهم در Butler دبیرستان.

کلی ندارد مداوم تب بالا یا شدید تنفسی مسائل مانند بسیاری دیگر با این بیماری داشته باشد اما او احساس خستگی تمام وقت و خواب تا آنجا که او می تواند. تعادل خود خاموش شد و او مجبور به توقف برای گرفتن نفس خود را به آن را به بالا یا پایین پله ها از اوایل قرن 20 خانه.

کلی ابراز تاسف است که دیگر covid-19 بيمار را از طریق رفته به مراتب بدتر و یا جانشان را از دست دادند — به خصوص کسانی که با شرایط اساسی و ضعف سیستم ایمنی بدن.

به زودی پس از یادگیری است که او می تواند شرکت در یک رمان روش درمان برای مبارزه با این بیماری همه گیر کلی pounced در شانس.

Covid-19 بازماندگان خواست برای اهدای پلاسما

این هفته کلی شد در میان چند ده داوطلبان در غرب پنسیلوانیا به بازیابی از covid-19 و خود را اهدا پلاسما — به امید آن حاوی آنتی بادی است که می تواند کمک به دیگر coronavirus بیماران بهتر و سریع تر است.

این نقاهت پلاسما درمان یک روش ثابت برای coronavirus اما با موفقیت مورد استفاده برای مبارزه با شیوع بیماری سرخک و آنفلوآنزا.

"ما برخی از نشانه های اولیه از هزاران نفر از بیماران در سراسر کشور است که درمان شده اند که به نظر می رسد بسیار امن, درمان," گفت: دکتر جان McDyer مدیر از پیوند ریه تحقیقات در UPMC و محقق سرب در منطقه ای انتقال پلاسما پروژه. "اما ما هنوز باید کار را به انجام به کشف کردن اگر آن است که یک درمان موثر."

مقامات در حال تشویق هر کسی که دارای آزمایش مثبت و بهبود از covid-19 به رسیدن برای کمک به ساخت موجودی که لازم خواهد بود برای آماده سازی بهتر برای امکان دوم یا سوم "امواج" از covid-19 در پاییز و زمستان McDyer گفت.

به صورت کلی سلامت غربالگری در یکی از UPMC را اوکلند امکانات به دنبال خون-نقشه کشی جلسه در یک آزمایشگاه در درخت سبز به مبلغ نسبتا ساده و راحت فرایند است که او نمی تواند به نوبه خود به پایین.

"اگر من می تواند صرف یک ساعت و نیم یا دو ما از زندگی من و شاید چیزی در توسعه از آن است که موجب صرفه جویی در زندگی افراد دیگر چه چیزی آسان به این کار گفت:" کلی که 16th کنگره منطقه امتداد از ایری به شمال حومه شهر پیتسبورگ از جمله Butler County است.

و کلی کار انجام نمی شود اهدا.

به عنوان او آماده برای ترک Vitalant سبز درخت آزمایشگاه پس از اولین اهدای روز دوشنبه او خواسته کارگران, "چگونه می توانم این کار را انجام?"

زمانی که او دوباره می تواند به عنوان به زودی به عنوان یک هفته برای کمک به چهار واحد کلی پاسخ داد: "جدی ؟ OK کتاب من ... من به اینجا دوشنبه آینده و من آوردن دونات."

'چند برابر اثر'

McDyer که وجود دارد به صورت کلی اخیر اهدای گفت که بهبود covid-19 بیماران می توانند اهدای پلاسما هر هفته تا دو ماه است.

"او (کلی) یک مورد بزرگ برای تلاش های ما به دلیل تمایل خود را به نه تنها اهدای این پلاسما دوشنبه اما همچنین تمایل خود را به بازگشت و اهدای چندین بار وجود دارد یک اثر چند برابر یک پلاسما اهدا کننده می تواند گسترده اثرات مثبت در این همه گیر" McDyer گفت.

هر نمونه مقدار کمک مالی به حدود چهار واحد اما بیماران معمولا فقط یک تا دو واحد در طول یک انتقال McDyer گفت. این بدان معناست که یک کمک مالی ارائه می کنند به اندازه کافی پلاسما برای درمان به بيماران است.

برای شرکت داوطلبان باید آزمایش مثبت برای covid-19 شده و رایگان از علائم به مدت حداقل چهار هفته. آنها باید پس از آن تست منفی برای این بیماری از طریق یک سواب آزمون و مثبت مورد نظر آنتی بادی است.

بیشتر پیتسبورگ منطقه ساخته شده است تا موجودی حدود 150 واحد پلاسما با یکی دیگر از 50 نفر از اهداکنندگان در حال پاک به کمک های مالی.

حدود 30 نفر در بیمارستان UPMC سیستم دریافت کرده اند این انتقال همراه با حدود 7000 بیماران در سراسر کشور با توجه به McDyer.

رو به با تسریع FDA تاییدیه هر دو UPMC و Allegheny شبکه بهداشت و درمان سیستم های در حال شرکت در یک ملی محاکمه به درمان covid-19 بيمار با همکاری Vitalant که مدیریت بیش از 125 مراکز اهدای خون در سراسر کشور. McDyer گفت: UPMC آزمایشی آزمون های ایمنی واحد در بیماران بستری قبل از تحویل پلاسما به ارائه دهندگان خدمات به صورت گسترده ای استفاده کنید.

علاوه بر آزمایش های بالینی پلاسما انتقال نیز استفاده می شود در اختیار پزشکان در covid-19 بيمار با متوسط تا شدید و مشکلات تنفسی ساخته شده ممکن است از طریق "مراقبت دلسوزانه" کمک هزینه در محل در همه گیر.

هدف: کمک به افراد بیمار سریع تر بهتر

پلاسما انتقال برای درمان بیماران مبتلا به بیمار تاریخ به سال 1917 آنفولانزای همه گیر و دیگر شیوع بیماری پس از سرخک به 20TK شیوع سارس و ویروس H1N1 است.

هدف این است که ایمنی غیر فعال و یا "گرفتن ایمنی از یک فرد و انتقال آن به دیگری است."

"این متفاوت از یک داروی ضد ویروسی است که به طور مستقیم می رود پس از این ویروس خود را," او گفت:.

"آنتی بادی است که ما فکر می کنیم در حال کار بیولوژیکی در برابر covid-19 ویروس ها به نام آنتی بادی خنثی. آنها با اتصال به ویروس و آنها بلوک ویروس از ورود به سلول است."

نتایج یک مطالعه کنترل نشده در چین و منتشر شده در مجله پزشکی JAMA نشان داد برخی به شدت بیمار بیماران هواکش بهبود پس از دریافت نقاهت پلاسما. McDyer گفت: یافته های امیدوار کننده هستند اما باید به اثبات رسیده سنتی, مطالعات کنترل شده.

Anecdotally در UPMC سیستم در هفته های اخیر "برخی از بیماران باید تا به حال واقعا قابل توجه بهبود سریع بود که غیر منتظره" McDyer گفت.

نیز وجود دارد هنوز هم بیشتر به یادگیری در مورد آنتی بادی در نظر covid-19.

به عنوان بسیاری به عنوان 1 در 4 بیمارانی که آزمایش مثبت برای covid-19 ممکن است آنتی بادی در همه تحقیقات اولیه نشان می دهد.

حداقل دو گونه شناسایی شده اند و برخی از کارشناسان پیشنهاد کرده اند این ویروس می تواند "تکامل در طول زمان" McDyer گفت. معلوم نیست دقیقا زمانی که بهتر است به اداره پلاسما و یا اینکه آیا کسی که تا به حال علائم شدید ممکن است قوی تر و آنتی بادی از کسی که با خفیف تر هستند.

"کمیت و کیفیت آن خنثی سازی آنتی بادی ها ممکن است متفاوت باشد" McDyer گفت. "تصور کنید که این قرص شما داده می شود, اما شما کاملا نمی دانند که دوز قرص است."

اگر موفق به درمان می تواند کمک به دانشمندان و پزشکان در سراسر جهان, تقلا برای شناسایی احتمالی درمان و مسابقه به توسعه امن واکسن.

"این بسیار مهم است زیرا ما نمی دانیم چه جهت این بیماری همه گیر در حال رفتن," McDyer گفت. "... شما واقعا نمی توانید اجازه گارد خود را پایین. ما باید به آماده شدن برای بدترین سناریو."

پتانسیل پلاسما اهدا می توانید ایمیل c2p3@upmc.edu تماس بگیرید و یا 412-647-9779.

ناتاشا Lindstrom یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با ناتاشا در 412-380-8514, nlindstrom@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن