باروری اجبار برنده در دیوان عالی کشور

دیوان عالی کشور تأیید کرده است که حقوق برخی از کارفرمایان به انکار پیشگیری از بارداری پوشش در برنامه های سلامت

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

دیوان عالی کشور تأیید کرده است که حقوق برخی از کارفرمایان به انکار پیشگیری از بارداری پوشش در برنامه های سلامت خود را در یک مورد مربوط به یک کاتولیک خصوصی خدمات سلامت به چالش کشیدن طولانی-مبارزه-بیش از ارائه قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA). این جبهه که در نبرد نگران مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قوانین اعطای کارفرمایان مدارس و نهادهای دیگر است که باید با ارائه یک طرح بهداشتی "اخلاقی" یا "مذهبی" معافیت از پوشش پیشگیری از بارداری به عنوان دستور قانون مراقبت های بهداشتی. در یک 7-2 حاکم در کوچک خواهر فقیر پرستاران پیتر و پل خانه v. پنسیلوانیاراه پاک شد برای مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین به جلو حرکت کند.

"برای بیش از 150 سال خواهران های کمی را درگیر در خدمات وفادار و فداکاری با انگیزه های مذهبی, دعوت به تسلیم از همه به خاطر برادر" نوشت عدالت کلارنس توماس برای اکثریت است. "اما برای هفت سال گذشته آنها—مانند بسیاری از دیگر مذهبی معترضان که در شرکت دادخواهی و rulemakings منجر به تصمیم امروز—آیا تا به حال به مبارزه برای توانایی ادامه بزرگوار خود کار و بدون نقض خود را صمیمانه برگزار شد اعتقادات مذهبی."

قانون مراقبت مقرون به صرفه قوانین الزامی خصوصی سلامت طرح پوشش طیف وسیعی از وسایل پیشگیری از بارداری مراقبت—از جمله 18 روش صراحت مشخص توسط سازمان غذا و دارو—تغییر نکرده است. اما امروز حاکم گسترش طیف وسیعی از کارفرمایان (و دیگران که ارائه طرح های بیمه مانند مدارس) به حذف برخی یا همه از این روش در صورتی که مذهبی یا اخلاقی اعتراض.

قضات اموزش Bader Ginsburg و Sonia Sotomayor به رسمیت شناخته شده این محرومیت از دسترسی خود را در مخالفت. "شش سال دولت در زمان مراقبت برای حفاظت از زنان و کارکنان دسترسی به بحرانی خدمات بهداشتی و پیشگیرانه در حالی که انطباق تنوع مذهبی افکار عمومی و پیشگیری از بارداری" عدالت Ginsburg نوشت. یک پیروزی برای خواهران های کمی و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت معافیت ممکن است یک پیروزی برای "آزادی مذهبی" اما آن را نمی توان یکی را بدون نیز در حال از دست دادن برای آزادی باروری. به عنوان Ginsburg ادامه داد: بعد از آن در او مخالفت "گسترده مذهبی معافیت در اینجا موضوع تحمیل قابل توجهی بار در زنان شاغل. بین 70,500 و 126,400 زنان در سنین باروری دولت تخمین می زند را تجربه بین رفتن پوشش پیشگیری از بارداری که قبلا به آنها در دسترس هستند; در واقع این اعداد ممکن است حتی بالاتر است."

همانطور که در قبل از تلاش برای اعطای کارفرمایان و کسب و کار معافیت بر اساس "آزادی مذهبی"—که آیا این مجوز به آتش LGBTQ مردم از شغل خود و یا آنها را رد و خدمات و یا به امتناع از ارائه سقط جنین یا انتقال-مراقبت های مربوط به ادعا می کنند چنین معافیت می تواند اعطای مجوز به طور قانونی تبعیض قائل شود. به پایه که مجوز در ایمان این است که برای پنهان کردن این مواد آسیب های آن علل به مردم از هر گونه (یا هیچ) ایمان به دنبال مراقبت های بهداشتی, استخدام عمومی یا محل اقامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن