جمهوری خواه Phantasmagoria

با پایان جنگ سرد و پیروزی دموکرات بازار-سرمایه داری بیش از مارکسیست-لنینیست سوسیالیسم خواهان تعیین شد به تمرکز

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

با پایان جنگ سرد و پیروزی دموکرات بازار-سرمایه داری بیش از مارکسیست-لنینیست سوسیالیسم خواهان تعیین شد به تمرکز بر آتش خود را بر از بین بردن باقی مانده میراث از Progressivism در امریکا است. من به مراجعه خواهان به جای محافظه کاران از آنجا که وجود دارد این است که هرگز هیچ یک جمهوری خواه سیاسی در این کشور شکل امروز که صمیمانه پایبند به کلاسیک ارزش های محافظه کار. و هنگامی که من صحبت در مورد Progressivism من با اشاره به جنبشی که رفت که تعیین (در واقع به ظاهر آن را اختراع) در دو دهه اول قرن بیستم—نه احتمالي progressivism از امروز در حالی که مبارزه شجاعانه به دنیا آمد (یا تولد) هنوز هم عمیق در داخل رحم مادر است.

علوم سیاسی محقق رابرت پوتنام در آینده کتاب به نام شکوفاییاعتبار اصل مترقی جنبش با آغاز روند اصلاحات است که مجموعه ای کشور در صعودی دوره بهبود مداوم در تقریبا در هر منطقه مهم از زندگی در آمریکا برای بسیاری از قرن. این مسیر او معتقد بود در نهایت معکوس با تغییرات اساسی در نظم اجتماعی پدید آمده است که در اواسط دهه 1960 و سپس شتاب در موفقیت دهه به اوج خود رسید در انتخاب رونالد ریگان به ریاست جمهوری در ماه نوامبر سال 1980. (پوتنام در کتاب مورد بررسی قرار خواهد گرفت در TNR را در شماره اکتبر.)

جام مقدس جنبش مترقی Putnam تسلیم شد و برابری طلب جامعه و یا به عنوان نزدیک به برابری طلب به عنوان جهان مدرن خواهد اجازه. Walter T. S. Nugent در سال 2009 کتاب Progressivism: یک مقدمه کوتاه, شرح و تفصیل نقطه: "ترقی خواهان توافق بر سر بسیاری از مسائل بسیاری اساسا بر این اعتقاد است که وجود دارد چنین چیزی به عنوان جامعه که هر کس به یک عضو از آن است که یک مشترک را تحت تاثیر قرار همه باید به دنبال در هر راه. در این چشم انداز خود را در تقابل با شایع فردگرایی و خود به دنبال که قبل از آنها در طلاکاری شده سن." پوتنام معتقد است که سال 1965 و 1980 گذاشته پایه و اساس یک دوم طلاکاری شده سن در امریکا است.

در پوتنام را مشاهده رونالد ریگان نیست بنابراین افتتاح این عصر از سر حرص و آز و فروپاشی اجتماعی است که در آن ما خودمان را پیدا کنید امروز. بلکه او نماد یک فرهنگ فاسد در حال حاضر در مرحله پیشرفته از بارداری. خود را ماندگار ترین دستاورد مثبت به حدی او واقعا مسئول آن بود و پایان جنگ سرد. در سال 1992 پس از ریگان جانشین George H. W. Bush گذاشته تنها مبهم و مبهم ادعا می کنند به میراث دموکرات بیل کلینتون به دفتر آوردن با او "نسخه به روز شده از اوایل قرن 20th Progressivism با آن ظن ایدئولوژی و سنگین تکیه بر فن تخصص" به عنوان جاشوا میکا مارشال توضیح داد: در سپتامبر سال 2003 موضوع از واشنگتن ماهانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن