Richard mark wyman: Vindication: اندرو ویور غالب بیش از بلند مدت آب و هوا منتقد

محتوای مقالهبه عنوان بازنشستگی B. C. سبز رهبر حزب اندرو ویور لبه از سیاست بازگشت به سالن دانشگاه باید آن را یک

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله

به عنوان بازنشستگی B. C. سبز رهبر حزب اندرو ویور لبه از سیاست بازگشت به سالن دانشگاه باید آن را یک راحتی که B. C. دادگاه تجدید نظر در نهایت توجیه او در نه سال افترا علیه یکی از ترین بران و بی دقتی منتقدان. به همان اندازه آن را باید rankle شده اند مورد آزار و اذیت برای مدت طولانی با کسی که با نسبتا نازک علمی روکش و تاریخ حرف دو پهلو — در مورد آب و هوا علم و در مورد خود و رزومه کاری — دکتر تیم توپ.

ویور و توپ در واقع هر دو "پزشکان" اما آنها به سختی برابر است. با مدرک دکترا در ریاضیات کاربردی اندرو ویور یک استاد کامل در دانشگاه ویکتوریا که در آن او به دست آورده دانشگاهی تحسین (و به اشتراک گذاری از سال 2005 جایزه صلح نوبل) برای توسعه یکی از مهمترین مدل های آب و هوایی در جهان است. با این حال شما نظر خود را در سیاست ویور اعتبار علمی هستند و غیر قابل بحث.

همانطور که می دانیم از یک سال 2006 اقدام در آلبرتا دادگاه ملکه نیمکت که در آن توپ وقیحانه بیش از حد خود اعتبار علمی و سپس شکایت یک آلبرتا علمی برای اشاره به توپ شد و یک بار محبوب است اما کمی-منتشر استاد جغرافیا در دانشگاه وینیپگ که با وجود ادعای خود به کار کرده اند و برای "28 سال" او فقط هشت بازنشستگی در سال 1996. به عنوان وکلا برای کلگری هرالد گفت: در بیانیه ای از دفاع در آن صورت توپ "به عنوان یک پرداخت پروموتر از دستور کار صنعت نفت و گاز و نه به عنوان یک تمرین دانشمند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن