RV جوامع پر کردن بلوک از خیابان های شهر

محتوای مقاله در ادامههمه گیر تر می کند; افراد بی خانمان دیگر قادر به کوچ-گشت و گذار و برخی احساس نمی امن در SR

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

همه گیر تر می کند; افراد بی خانمان دیگر قادر به کوچ-گشت و گذار و برخی احساس نمی امن در SRO, Hunka گفت.

این UGM دو واحد همراه است که ارائه مواد غذایی و لباس برای بی خانمان ها استفاده می شود تا 180 گرم یک ماه از ماه مارس که تعداد افزایش یافته است به 400.

"RV کامیون یا ماشین است که اغلب اولین کسی که پس از از دست می دهد خانه خود را قبل از آنها در خیابان" Hunka گفت. "برای افرادی که شکایت دارند (در مورد زندگی مردم در RVs) جابجایی به تنهایی مشکل را حل نمی کند, آن را فقط استمرار چرخه. اگر مردم نمی خواهید برای دیدن این اتفاق می افتد, آنها باید تمرکز بر ارائه بهتر جایگزین."

در ونکوور شمالی شده اند وجود دارد چند اخیر شکایت یک منطقه سخنگوی گفت.

"اگر ما یک گزارش و یا مشاهده RV و یا وسیله نقلیه است که در آن کسی است که در زندگی و پارک شده است برای یک دوره طولانی از زمان, ما به طور معمول موضوع یک هشدار و سپس خوب اگر این خودرو باقی مانده است در همان محل" او گفت:. "فروش بلیط است که اغلب استفاده می شود به عنوان آخرین چاره."

منطقه آئین نامه افسران نیز نشان می دهد مکان جایگزین برای وسایل نقلیه را به حرکت به.

"در بسیاری از موارد وسیله نقلیه منتقل شده است و یا در نهایت مطابق با مقررات پس از اخطار و جریمه و یا بکسل هستند لازم نیست" منطقه سخنگوی گفت.

کن ژیلت که پارک های RV خود را در منطقه در نزدیکی مککی کریک گفت که او تقریبا به تنهایی به سمت چپ تا زمانی که او پارک شده در منطقه صنعتی است.

"وجود دارد یک کمی از بدون هیچ زحمتی اما تا زمانی که شما اقامت در منطقه صنعتی آنها نمی شکاری ما" ژیلت گفت. "آنها بسیار خوب است.

"من این کار را به خاطر من نمی تواند از پرداخت اجاره."

gordmcintyre@postmedia.com

twitter.com/gordmcintyre



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن