S. e. Cupp: می توانید هالیوود سرگرم کردن ما دوباره ؟

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

8 دقیقه پیش

به عنوان ما به آرامی شروع به تست آب از بازگشایی این کشور پس از سال از اپیدمی خاموش شدن ناگهانی ما در حال گرفتن مقدار مورد نیاز طعم — البته در نیش می زنند به اندازه بخش از زندگی به عنوان ما یک بار آن را می دانستند.

رستوران ها و فروشگاه ها و سالن های کوچک و اجتماعی دور تجمعات در حال بازگشت به هفتگی ما روال هر چند یک بار دنیوی گردش مانند گرفتن کوتاه کردن مو و یا گرفتن یک نوشیدنی با دوستان بیشتر احساس هیجان انگیز در حال حاضر بیش از معمول است.

اما یک سابق مشخصه از زندگی آمریکایی هنوز به بازگشت به: رفتن به سینما.

به یاد داشته باشید "فیلم"? Craning گردن خود را در صفحه نمایش بزرگ با صدای ذرت بو داده خرد سیار تلفن های همراه و خفه زمزمه در پس زمینه; هزینه یک ماه اجاره در nachos در جعبه آب نبات و نوشابه به اندازه کوچک امن; پاسخ مهم دیگر خود را مزاحم سوالات مانند "چه کسی است که مرد ؟ من فکر کردم که او با آنها است؟"; بارگذاری یک دسته از چسبنده, عرق قند-توفنده kiddos به ماشین که در آن آنها قطعا سقوط در خواب فقط به عنوان شما در حال کشیدن به جلوی خانه?

من از دست این همه هر بیت از آن.

اما به عنوان بسیاری از سالن های تئاتر آماده بازگشایی در ماه جولای این فیلم رو به برخی از چالش های قابل توجهی. برای یک تولید فیلم متوقف شده بود در طول covid-19 بنابراین کمتر از حد معمول هستند و قرار است برای آزادی. دیگر تئاتر — که در حال حاضر در حال صدمه زدن به در دوران خانه جریان — در حال دربندی ظرفیت در هر نقطه از 25 درصد به 50 درصد از شماره های معمول و باید به دنبال دقیق دستورالعمل های ایمنی که ممکن است شامل مجبور ماسک پوشیدن و متوسط مصرف است.

تمام کسانی که اقدامات احتیاطی ممکن را به تئاتر احساس امن تر ها بپرسید در حال حاضر. اما آنها همچنین ممکن است در این راه از دلیل واقعی ما پرداخت که پول ما را ترک خانه و رفتن به سینما — که به احساس می کنم مثل ما فرار واقعیت برای 90 دقیقه. که سخت تر را به انجام زمانی که از یک بیماری عفونی استقبال شما در درب امتیازی ایستاده دستشویی و تئاتر صندلی.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به فرار از اضطراب و اندوه از چند ماه گذشته نه غوطه ور در آن و هالیوود باید این دستور به طور جدی.

برخی از آینده منتشر احساس می کنند ممکن است صدا خوب چند ماه پیش اما در حال حاضر ارسال خواهد من فزاینده به حملات هراس و یک سلول خالی.

وجود دارد "Unhinged" شامل راسل کرو به عنوان یک پسر که جرقه بزند در یک مورد از جاده خشم و تصمیم می گیرد به تهدید و ارعاب آنان ستم او. وجود دارد "شعار" یک تریلر جاسوسی است که در آن یک سازمان مرموز است وظیفه جلوگیری از جنگ جهانی سوم و سرنوشت "بدتر از روز قیامت." دیو فرانکو کارگردان اولین "اجاره" در مورد یک گروه از دوستان که اجاره یک خانه ساحلی تنها برای پیدا کردن آنها در حال surveilled و شکار است که به سختی warmup من می خواهم برای خانواده ام در تابستان اجاره.

این فیلم ها همه ممکن است فوق العاده, بلکه در مقابل آنچه که من نیاز به از هالیوود در حال حاضر. در اخبار برخی دیگر ممکن است در آینده به نجات.

چگونه برای مثال می تواند یک فیلم "در صورتحساب یا لیست به عنوان "Gremlins' در دیدار 'پرچین'" شما را در هر نقطه اما بسیار دور از اینجا ؟ "مردم" یک ایرلندی به کارگردانی horror flick, ویژگی های یک زن و شوهر جوان که خود را تاخت و تاز کردن 2-پا بلند اجنه زندگی در پایین خود را در مناطق روستایی ایرلند باغ. بله من ثبت نام برای آن است.

آیا به من آغاز شده در این شایعات که مایکل کیتون ممکن است reprising خود را در نقش بتمن در کمیک DC فیلم "The Flash." پس از دو دهه تاریک و افسرده Batmen, کیتون بروس وین خواهد بود فوق العاده بازگشت به campier کلاسیک از 80s و 90s.

با وجود این واقعیت های جدید از با خیال راحت به تماشای فیلم من ایمان که هالیوود می قهرمانانه تحویل مهم دیگر نوع PPE است که همه ما نیاز به: کاملا خالص و فرار از واقعیات است.

S. e. Cupp میزبان "s. e. Cupp فیلتر" در سی ان ان.

دسته بندی: نظر | s. e. Cupp ستون



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن