S. e. Cupp: trump's زشت حمله به مرده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

51 دقیقه پیش

"پانچ بالا نه پایین." آیا در کمدی یا سیاست اجماع حکم ارائه شده مفید پارامترهای که در آن به قابل قبول نوسان در رقبا و یا اهداف. ایده این است که انتخاب کنید بر کسی که خود را اندازه.

من فکر می کنم بهتر — بدتر — مثال از پانچ کردن از یکی از مردان قدرتمند ترین در این سیاره چیدن بر مرده و اذیت و آزار خود باقی اعضای خانواده در این فرآیند است. حتی کسی که با فقط اندکی از نجابت و آگاهی از آداب و رسوم اجتماعی خواهد می دانم که بهتر از کشیدن مرحوم و بستگان خود را از طریق خراب کردن بدون هیچ دلیل خوب در همه.

رئیس جمهور ایالات متحده است و نه نجابت و نه آگاهی کاملا بدیهی است. در میان همه گیر جهانی است که تقریبا ادعا 100,000 آمریکا زندگی می کند و بیش از آخر هفته روز یادبود زمانی که ما به معنای soberly افتخار ما سربازان افتاده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود به tweeting آشفته تئوری های توطئه در مورد اخبار کابل میزبان و سابق خود کارمند.

این حادثه مغلوب ساختن پیشی جستن را نگه می دارد با اشاره به رخ داده است و تقریبا 20 سال پیش. پیشین نوشته. جو Scarborough را کارمند لری Klausutis و 28 سال سن در زمان, غش نتیجه از یک بیماری قلبی, ضربه سر او در یکn, اتاق کار میز و مرده پیدا شد. Scarborough شد و در دولت دیگر در آن زمان و بازرسان پزشکی حکم مرگ یک حادثه است. هنوز هم تهمت است و احیا این مورد به baselessly لام Scarborough بدون توجه به درد آن است که باعث Klausutis' خانواده است.

او بیوه تیموتی نوشت دردآور در نامه ای به توییتر سر جک دورسی, التماس او را به خلاص شدن از مغلوب ساختن پیشی جستن را نفرت انگیز توییتهایی. "من از شما درخواست برای دخالت در این مثال به این دلیل که رئیس جمهور ایالات متحده گرفته شده است چیزی که به او تعلق ندارد — حافظه من مرده و انحرافی در آن برای درک سیاسی به دست آورید."

آن را سخت به تصور چرا تهمت فکر می کند که خود را مخالف مصلحت تئوری های توطئه که به دست آوردن او را به هر چیزی سیاسی یا در غیر این صورتیا کسانی که فکر می کنم این یک ایده خوب بود.

همانطور که ما دیده ایم در چند ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن رفتار تبدیل شده است بیشتر و بیشتر نامنظم نامتعادل unhinged و خود تخریب. این فقط آخرین شواهد که او فکر می کند و به طور واضح.

اما به عنوان هشدار دهنده به اقدامات اخیر بوده است — نشان می دهد ما تزریق مواد ضد عفونی کننده برای دفع coronavirus به خطر انداختن سلامتی خود را با مصرف نابخردانه مواد مخدر و امتناع اساسی اقدامات احتیاطی مانند ماسک-پوشیدن فقط به خود مطبوعات کشیدن مرده و روده-پانچ خانواده های آنها است که متاسفانه و بدون توضیح یکی از رئيس جمهور رفتن به حرکت می کند.

در پی قتل یک DNC کارمند, Seth غنی در سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد بی اساس تئوری های توطئه در مورد مرگ او حتی به عنوان غنی خانواده آنها را محکوم و خواسته فاکس نیوز برای جلوگیری از ترویج آنها.

و البته در طول کمپین 2016 تهمت علنا مورد حمله قرار والدین کاهش یافته سرباز سروان. همایون خان که مهم بوده است از نامزد ضد مهاجرت پیشنهادات. مغلوب ساختن پیشی جستن و استفاده از ضد اسلامی جنسیتی استعارههای به مسخره خان پدر و مادر ظاهر در کنوانسیون ملی دموکرات: "اگر شما نگاهی به او ایستاده بود وجود دارد. او تا به حال هیچ چیزی برای گفتن دارد. او احتمالا شاید او اجازه نداشتم به هر چیزی می گویند."

در حالی که سناتور. جان مک کین در حال مرگ بود از سرطان مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه دشمنی خود را با رقیب دیرین خود. خود را از مرگ احتمالی قرار نیست یک مهلت قانونی برای حملات با مغلوب ساختن پیشی جستن petulantly شکایت که او به مک کین "تشییع جنازه او می خواست و من با تشکر از شما."

مشت کردن — حتی در مرده نیست علامت قوی و امن و شجاع ، این علامت کوچک و ضعیف و نا امنی ترسو با هیچ کنترل تکانه شفقت یا نجابت رایج است. که رئیس جمهور ما.

S. e. Cupp میزبان "s. e. Cupp فیلتر" در سی ان ان.

دسته بندی: نظر | s. e. Cupp ستون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن