روبنده مسابقه افکن مرکز شهر گرینزبورگ امکانات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

25 دقیقه پیش

کلی Mazon و سه نفر از دوستان تقریبا از دست رفته با ارزش نقطه عطفی صبح روز شنبه به عنوان آنها شتافت و در امتداد پیاده رو از مرکز شهر گرینزبورگ.

به دنبال نزدیکی گوشه ای از غرب خیابان دوم و خیابان پنسیلوانیا آنها با استفاده از تلفن های خود را به ضربه محکم و ناگهانی شات از یک راه پله مارپیچ — بخشی از یک فرار از آتش و یکی از اشیاء بودند و در مواظب برای طول گرینزبورگ روبنده مسابقه.

Mazon, از Delmont و سه نفر دیگر را زنان شامل "نیوجرسی 4" ورود یکی از 15 تیم های رقیب در صورتی که در ترکیب یک مسابقه بهنگام با یک شکار روبنده.

"این چیزی است که سرگرم کننده برای انجام در خارج" Mazon گفت. در این مسابقه نیز چالش برانگیز است او اعتراف کرد. "شما در حال تلاش برای رفتن خیلی سریع و ضرب و شتم همه شما توجه به جزئیات است."

شنبه مشخص سوم در حال اجرا از گرینزبورگ روبنده نژاد پس از معرفی آن در سال 2017 محلی محل سرگرمی 60 دقیقه ماموریت فرار از اتاق.

تیم رقابت برای حقوق bragging و هدیه از کسب و کارهای محلی به عنوان آنها متعجب و متحیر کردن قافیه سرنخ برای پیدا کردن 16 لکه در مرکز شهر گرینزبورگ که در آن آنها تا به حال برای تکمیل وظایف به یادگیری نکات با اشاره به محل بعدی.

این رویداد را سال برنامه ریزی شده بود در آوریل 18, اما آن را سه ماه به تاخیر افتاد به دلیل نگرانی های مربوط به covid-19 بیماری همه گیر.

به پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل این مکان بودند خارج و همه در راه رفتن فاصله از Westmoreland County Courthouse, با توجه به فرار اتاق co-owner برایان McCollum.

رقبا در گروه بندی تیم های دوم تا چهارم شدند نیاز به پوشیدن ماسک در برخی متوقف می شود و هزینه ورودی افزایش یافته بود برای پوشش هزینه های مطابق با روش ها و ارائه یک مجموعه جداگانه از نیاز به "غرفه" برای هر تیم است.

"هر تیم دارای تجهیزات خود را در هر چالش است که نیاز به آن" McCollum گفت: "ما یکبار مصرف ماسک برای روروک مخصوص بچه ها که اصلا خود به خود."

هنگامی که آنها کشیده تا به گرینزبورگ ایستگاه قطار, اعضای تیم تقسیم وظایف با یک نفر انزال زن یک تفنگ آب در یک کاغذ برگزار می شد و دیگری به منظور تعدیل سطح و نشان می دهد یک سرنخ حیاتی. در سنت کلر پارک رقبا خواسته شد به دست کشیدن از فنجان های پلاستیکی از بالای قطب توسط حول دیسک های پرواز در آنها را.

در حالی که کوه پیمایی بین مقصد در دماهای نزدیک به 90 درجه تیم می تواند جایزه سفر جانبی.

"ما ایجاد برخی از اضافی اختیاری قدرت پردازش در طول مسابقه" McCollum گفت. "اگر یک تیم را انتخاب کنید به یک تیم عکاسی از خود در یک مکان خاص از آن کسر خواهد زمان را از خود زمان نهایی است."

هر تیم نیز به تدریج جمع آوری تکه های پازل که در هنگام نصب هم به درستی با آنلاین کمک نشان داد اطلاعات اضافی برای تکمیل این مسابقه است.

کار تیمی و استراتژی هر دو مولفه مهم برای اجرای مسابقه با موفقیت.

McCollum یادداشت های تیم قادر به سفر به پنج مکان در هر سفارش قبل از ورود در این مسابقه اولین پاسگاه.

"شما باید تصمیم بگیرید که اگر آن را بهتر است برای رفتن به این مکان به عنوان شما را حل کند سرنخ و یا به همه آنها را حل کند و سپس کشف کردن بهترین مسیر خود را," او گفت:.

Alaina Deitch بخشی از یک گرینزبورگ مبتنی بر تیم پیوست, نیروهای با شوهرش کامرون و مادر تامی Geer رقابت در برابر دیگر گروه از جمله Deitch خواهر Breanne Englert از تن. دلپذیر است.

Englert "آیا آن زمان گذشته و او گفت: آن را فوق العاده سرگرم کننده" خواهر او گفت:. "رفتن آنها در اطراف دیوانه مثل ما هستند در حال حاضر. او انجام یک کار خوب از ترویج آن است."

Deitch تیم بودند تقریبا متوقف حل یکی از سرنخ. هنوز, آنها برای اولین بار به رسیدن به نیمه راه پاسگاه حدود 90 دقیقه پس از شروع.

"ما تا به حال برای رفتن به یک کد QR در خورشید Dawg کافه و آن زمان ما 10 دقیقه به آن شکل,'" Deitch گفت.

McCollum تصمیم به سعی کنید یک روبنده نژاد در گرینزبورگ پس از او لذت می برد رقابت در حوادث مشابه در جوامع دیگر.

او گفت: Greensburg مسابقات طراحی شده برای برجسته کردن تجار محلی و برخی کمتر شناخته شده امکانات در این شهرستان است.

"ما فکر کردیم که گرینزبورگ می تواند با استفاده از یک کمی از یک نور افکن در برخی از کسب و کار که در حال جمع دور" McCollum گفت.

2018 مسابقه همزمان با گرینزبورگ هنر و صنعت آبجو در هفته است. در این سال متوقف می شود شامل گرینزبورگ Volunteer Fire Department موزه واقع در پشت سالن شهر.

در این سال مسابقه نیز شامل یک خیریه جزء. یکی از وظایف رقبا مجبور به انجام بود برای پیدا کردن مواد غذایی ارائه شده توسط سازمان نژاد سپرده و آنها را در یک مینی جامعه شربت خانه مواد غذایی واقع در parklet در جنوب خیابان پنسیلوانیا.

"ما تا پایان فیلم که کمی شربت خانه به عنوان بخشی از مسابقه" McCollum گفت.

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن