Schauffele آگهی های استعماری بیش میزبان ستاره ها در تور بازگشت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

فورت ورث تگزاس و آرام از استعمار ساخته Xander Schauffele احساس به عنوان اگر او بودند در بازگشت به خانه در سن دیگو در حال بازی با دوستان خود. در این مورد دوستان خود را اتفاق می افتد به برخی از بزرگترین ستاره های گلف.

Schauffele ساخته شده 12-پا زدن توپ مرغک در 18 سوراخ شنبه به شکستن از شش راه به اشتراک گذاری از برتری 4-تحت 66 به او یک شات سرب بیش از همه بازیگران از رفتن به دور نهایی چارلز شواب به چالش بکشد.

Jordan Spieth زمان تنها 10 putts در مقابل نه و تا به حال منجر شود تا او نبود آمار 15th سبز از 81 متری منجر به دیو. او تا به حال 68 و در یک تعقیب بسته که برجسته جاستین توماس, آمریکا قهرمان باز Gary, جنگل, Collin Morikawa و براندن فضل.

PGA Tour بازگشت پس از سه ماه به دلیل covid-19 همه گیر و آن را نمیگیرد طولانی برای نشان دادن آن پایه فن فقط آنچه در آن بود گم شده است.

چهارده بازیکن از هم جدا شدند توسط سه عکس از جمله Rory McIlroy جاستین رز و پاتریک رید که ساخته شده از برش با یک شات به فراغت و شات 63 به او فرصت بدهد.

طرفداران گلف باید در را برای درمان در مقابل تلویزیون به هر حال.

استعماری است که برای اولین بار از پنج مسابقات در بازگشت به گلف است که اجازه نمی دهد که تماشاگران. بازیکنان باید تا به حال سه روز برای تنظیم به عدم وجود صدا. یکشنبه متفاوت است و هر کس در تلاش برای تولید خود حرکت بدون انرژی به طور معمول تحویل از خارج از طناب.

Schauffele در 13-تحت 197.

وودلند birdied گذشته خود دو سوراخ برای 66 بازی خواهد کرد و با خود رئیس جمهور جام تیمی در فینال ،

درست پشت خواهد بود توماس سابق PGA قهرمان و جهان شماره 1 رفت 11 سوراخ بدون مرغک خوب نمره وضعیت تا دو بیش از نهایی پنج سوراخ در 66 قرار داده است که او را در مخلوط. او با بازی در کنار فیض که او نیز تا به حال 66.

Spieth تصویب یک آزمون بزرگ است.

گیر در یک رکود او تا به حال پنج مسابقات فصل گذشته زمانی که او آغاز شده و با دو دور در دهه 60 و را پشت سر گذاشته بود هنگامی که او نمی تواند شکستن همتراز شنبه.

وجود دارد چند لحظات اضطراب برای او مانند یک آهن خاموش پنجم سه راهی که به پایان رسید در محدوده عمل اگر نه برای یک حصار در محل مسابقات. او بالا و پایین از کوتاه سبز به فرار با مرغک. بعدی خود توپ را روی گوه شات درست بود و سوء استفاده کردن سبد خرید — یکی از بلندترین صداها را از روز او را ترک مسدود شده توسط یک درخت. او پانچ آن پایین به پشت پناهگاه و نجات همتراز.

اما او را نمی مرغک بیش نهایی نه سوراخ و 15 هزینه او هنگامی که خود را از تنبلی و سنگینی حرکت کردن گوه کوتاه آمد.

مهم نیست. او یکی خاموش سرب و کراوات خود را به صورت دوم است که خود را بهترین 54 سوراخ موقعیت از آنجا که استعمار سال گذشته است. او به ضرب گلوله 72 در دور نهایی و برای هشتم.

هارولد وارنر سوم هنوز به دنبال اولین PGA Tour پیروزی شروع با یک شات سرب و birdied باز کردن سوراخ. که او آخرین مرغک. وارنر نمی تواند putts به سقوط از جمله دو مرغک شانس داخل 8 پا نسبت به پایان. او تا به حال به حل و فصل برای یک 70 اما هنوز هم تنها دو عکس پشت سر گذاشت.

به دنبال در Schauffele این مسئله نیست. آن را به نگاه کردن به اطراف در هر کس دیگری. McIlroy و Bryson DeChambeau در میان بازیکنان که رفت و آمد با واقع بینانه شانس.

زمینه قوی بود استعماری دیده است تعجب آور نیست چرا که بسیاری از بازیکنان گیر در خانه برای سه ماه گذشته مشتاق بودند برای رقابت. و این هفته ساخته شده است روشن است که بسیاری از آنها را به بازی آمد.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن