مدارس طرح تابستان یادگیری ترس از دست دادن یادگیری از زمان در خارج از کلاس درس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

11 دقیقه پیش

پس از گذراندن نزدیک به یک ماه از کلاس به صورت یک بیماری همه گیر پیتسبورگ مدارس دولتی امیدوار است تابستان ممکن است فرصتی برای جبران زمان از دست رفته – اما برنامه ریزی این برنامه ها تبدیل به یک چالش.

منطقه است به دنبال راه هایی برای اصلاح و گسترش تابستان سالانه Dreamers Academy, رایگان, یادگیری اردوگاه دانش آموز از طریق کلاس پنجم. رئیس مدرسه عملکرد David May-استین نیز امیدوار اجازه می دهد تا واحد دوره های آموزشی در سطح دبیرستان.

"اما ممکن است تغییر کردن بر اساس از هر گونه اطلاعات جدید است که می آید و توانایی ما برای اطمینان حاصل شود که هر دانش آموز می کند که دستگاه آنها نیاز به شرکت" او گفت:.

پس از coronavirus مجبور مدارس در سراسر کشور به آموزش آنلاین, آموزش, در غرب پنسیلوانیا به فکر چگونه آنها را در مقابله با این موضوع از تابستان یادگیری است. و به عنوان دانش آموزان صرف زمان بیش از حد در خارج از کلاس درس بسیاری از نگرانی از دست دادن یادگیری است که به طور معمول رخ می دهد در طول تابستان خواهد بود بدتر از حد معمول است.

در Kiski منطقه مدرسه منطقه, سرپرست تیم اسکات گفت: این منطقه در حال برگزاری است در طرح نهایی خود را برای تمدید سال تحصیلی برنامه. او امید وجود خواهد داشت برخی از سناریو که در آن دانش آموزان و معلمان می توانید ملاقات در فرد است.

"ما فقط در انتظار همه ما در حال انتظار برای دستورالعمل های اعلام و اجرا" اسکات گفت.

Rosanne Javorsky موقت مدیر Allegheny متوسط واحد گفت که مربیان واقعا نمی دانم چه در دراز مدت تاثیر این سال "تابستان اسلاید" خواهد بود. حداقل یک مطالعه نشان می دهد covid-19 می تواند دانش آموزان را به حفظ تنها 70% پیشرفت خواندن و 50 درصد از ریاضی پیشرفت است.

"تلاش برای معکوس یادگیری از دست دادن این قدر بزرگ است" گفت: Javorsky. "ما مطمئن نیستیم که چه آن را به نگاه مانند این سال است." Allegheny متوسط واحد فراهم می کند خدمات تخصصی به مدارس دولتی در Allegheny County است.

کاترین آگوستین ارشد سیاست محقق در برامدگی لبه طبقات سنگ Corp. شده است مطالعه تابستان یادگیری از سال 2010. او گفت: تابستان یادگیری از دست دادن خواهد شد به احتمال زیاد بدتر ساخته شده توسط این بیماری همه گیر -- و آن را دشوار خواهد بود به آدرس اگر مدارس نمی تواند reconvene به صورت عادی در پاییز.

"نه تنها در تابستان اسلاید بدتر بود اما من واقعا فکر می کنم نابرابری بدتر خواهد بود" گفت: آگوستین که همچنین مدیر برامدگی لبه طبقات سنگ را پیتسبورگ ،

مشکل اصلی با تابستان اسلاید آگوستین گفت این است که بچه ها در خانواده های کم درآمد تمایل به سقوط بیشتر است. هیچ دلیل مستند, اما وجود دارد یک میزبان از نظریه یعنی: دانش آموزان کم درآمد کمتر احتمال دارد به درگیر در درس های خصوصی, تابستان اردوگاه ها و دیگر فعالیت های گروه, او گفت:.

در یک سری در حال انجام گزارش به صورت برامدگی لبه طبقات سنگ آگوستین و co-نویسنده لیندزی تامپسون نوشتن در مورد چگونه منطقه, شهرستان, دولت و سیاست های فدرال حمایت و محدود school district-ارائه برنامه های تابستانی. رایگان برنامه های تابستانی حیاتی هستند برای پرداختن به "فرصت شکاف" بین خانواده های آنها بنویسید.

اما همه گیر تحت شرایط آگوستین گفت: این دانش آموزان هستند و حتی بیشتر در معرض خطر است. متعدد, اخبار, گزارش های مستند بی عدالتی با دسترسی به تکنولوژی و دسترسی به اینترنت در میان کمتر ثروتمند منطقه و محله. در حال حاضر این دانش آموزان در حال گذراندن حتی زمان بیشتری را دور از کلاس های درس و آنها به احتمال زیاد نمی خواهد که دسترسی به فرد در تابستان برنامه نویسی. علاوه بر این آگوستین گفت: لغو آزمون های دولتی می تواند به جلوگیری از ولسوالی ها از جمع آوری داده ها برای شناسایی برخی گروه در معرض خطر نیاز به کمک اضافی.

امسال تابستان اسلاید می تواند باعث آسیب بیشتر برای این منطقه است دانش آموزان از دشواری در آغاز سال تحصیلی آینده. آگوستین گفت: وجود دارد می تواند اثرات طولانی مدت که دنبال کلاس مدرسه کودکان تمام راه را به مدرسه بالا است.

بسیاری از مدارس در حال تلاش برای آماده سازی برنامه نویسی برای تابستان امسال گفت: Javorsky AIU, اما آنها مطمئن نیستند که چه چیزی به برنامه ریزی برای. آنها در حال همکاری با موزه ها, کتابخانه ها و دیگر همکاران در پیتسبورگ به سازماندهی فعالیت های آموزشی. آنها در حال همکاری با یکدیگر تلاش می شود به عنوان خلاق به عنوان امکان پذیر است.

"Superintendents مدیران, معلمان — همه آنها بسیار نگران این پتانسیل یادگیری از دست دادن, و آنها در حال تلاش برای برنامه ریزی چه یادگیری را مانند نگاه در طول تابستان" Javorsky گفت. "چالش این است که ما هنوز نمی دانیم اگر ما قادر به ارائه آموزش در سایت."

Hempfield مدارس منطقه در حال آماده سازی برای هر دو آنلاین و در سایت از امکانات آنها به عنوان در نظر گرفتن آنچه تمدید سال تحصیلی درس خواهد بود. بازیابی اعتبار — آنچه اکثر مردم فکر می کنم از زمانی که آنها شنیدن "مدرسه تابستانی" — آنلاین خواهد بود. Tammy Wolicki, سرپرست گفت: معلمان نیز پرداخت نزدیک توجه به دانش آموزانی که به انجام به عنوان به خوبی به عنوان آنها قبل از بسته شدن مدرسه در اواسط ماه مارس.

"ما نمی خواهیم کودکان به شکست می شود البته از آنجا که این, وضعیت," او گفت:.

اما این منطقه در تنظیم بسیاری از تمرکز خود را در پاییز و تابستان سال 2021 برای بخش عمده ای از بازسازی گفت: Wolicki. چهره به چهره آموزش همواره بهترین راه برای کار با دانش آموزان — حتی بیشتر را دارد اگر دانش آموزان نیاز به کمک اضافی را برای یادگیری از دست دادن.

"ما واقعا به دنبال در زمانی که مدرسه رزومه و حتی به تابستان آینده چگونه ما می توانیم با استفاده از زمان ما متفاوت به منظور بستن این دستاورد شکاف" Wolicki گفت. "این تابستان است و ما بزرگترین فرصت است."

برنامه ریزی از طریق عدم اطمینان است که یک روند در سراسر منطقه است که منطقه در حال حاضر بسیار آشنا با, به عنوان آنها به عهده آموزش آنلاین برنامه های مراسم فارغ التحصیلی و مسئولیت های دیگر.

"واقعیت این است که ما باید به فکر می کنم در مورد انعطاف پذیری و تداوم یادگیری در راه است که ما هرگز تا به حال به انجام قبل از" گفت: Brian Miller, سرپرست کاج-Richland منطقه مدرسه.

میلر در تلاش است برنامه ریزی برای گسترش تابستان آموزش گزینه های. در حالی که تمدید مدرسه سال است که همیشه ارائه شده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش منطقه خواهد شد در حال حاضر ارائه درس به دیگر گروه های مورد هدف از جمله دانش آموزان در نمرات اولیه که در حال توسعه بنیادی سواد و مهارت دانش آموزان گروه که نیاز به تمرین به طور منظم با ابزار خود را و بیشتر.

"ما به طور کلی نمی خواهد که یک رویکرد سیستماتیک برای همه دانش آموزان" میلر گفت.

کاج-ریچلند به تازگی اعلام کرد یک تنظیم تقویم مدرسه. منطقه مدارس خواهد شد مه 29 به وقت اضافی برای نهایی کردن برنامه ریزی برای تابستان و پاییز آموزش.

در Kiski منطقه مدرسه منطقه اعتبار برنامه های بازیابی شده همیشه آنلاین. اسکات, سرپرست گفت: نباید دیدن هر گونه تغییر در این سال است.

در هر صورت Javorsky گفت: آموزش دست دادن به ارمغان آورد با این بیماری همه گیر به احتمال زیاد سال از بازسازی است. در حال حاضر اولین گام ها در هوا.

"ما آرزو داشتیم کمی بیشتر گرفتن در آنچه قرار بود اتفاق می افتد در این تابستان اما ما در حال برنامه ریزی برای تمام رویدادها" Javorsky گفت.

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن