دیدن دکتر بانی هنری پوشیدن مدال یک رویا به حقیقت می پیوندند برای جزیره ونکوور طراح

محتوای مقاله در ادامه"معلوم شد او تا به حال یک اتصال" تاناکا می گوید دوست خود را. "یک هفته بعد من توزیع شد دکت

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"معلوم شد او تا به حال یک اتصال" تاناکا می گوید دوست خود را. "یک هفته بعد من توزیع شد دکتر هنری را دوست دارم مدال به عکاس برای همه دستی. چند ساعت بعد او به من ایمیل فرستاده شده یک عکس از دکتر بانی هنری با پوشیدن آن است."

با توجه به Tanaka هنری بود که در حال حاضر آشنا با او طرح را ایجاد می کند که او می گوید به عنوان "یک راه برای مردم را به اتصال و افتخار هر یک از دیگر." در دسترس به عنوان مدال پین حلقه و گردنبند, هر یک دستکاری شده از برنز یا بازیافت نقره استرلینگ طرح آمده با یک گواهی نامه و پیام الهام بخش برای انتخاب گیرنده.

"در زمانی که بشریت در حال آزمایش برای ارزیابی مجدد ما چگونه زندگی می کنند زندگی در این کوچک و سیاره زیبا, عشق, مدال بخشی از رشد تلاش برای ارتباط اجتماعی با هدف آگاهانه مصرف" تاناکا توضیح می دهد که از ماموریت نهایی برای طرح های خود را.

دیدن تصویر هنری با پوشیدن یک مدال ایجاد کرده قاطع "جریان حمایت" برای نام تجاری از عمومی و هنری طرفداران خاص طراح می گوید.

و Tanaka شش سال است در میان سپاسگزار صدای پشتیبانی می کند.

"او می داند که دکتر هنری است و منابع خود را به عنوان "کسی که شده است نگه داشتن ما امن' " تاناکا می گوید. "سپس ما تو را دیدم او با پوشیدن آن در تلویزیون. این یک افتخار واقعی است به اذعان دکتر هنری و سپس به اذعان یک کسب و کار کوچک در بازگشت."

Aharris@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن