سنکا ولی طول می کشد استفاده از زمین باز یافته به کروز گذشته Kiski منطقه در WPBL برگشتی

توسط: Greg Macafee دوشنبه, جولای 27, 2020 | 8:24 PM گرگ Macafee | Tribune-Review سنکا دره پ

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

توسط:
دوشنبه, جولای 27, 2020 | 8:24 PM


گاهی اوقات همه آن طول می کشد فقط یک زمین باز یافته و روز دوشنبه در اولین دور از غرب پنسیلوانیا تابستان بیس بال لیگ پلی آف سنکا ولی در زمان بهره برداری کامل از آن است.

در ورود دوم رزمندگان با حروف بزرگ در سه Kiski منطقه اشتباهات فرستاده 14 مورد به صفحه و گل نه اجرا می شود به یک منجر شود که آنها هرگز واگذار در 12-2 پنج دور پیروزی طلایی Cavs.

"ما نمی ضربه زدن به توپ بزرگ را از طریق چهار نوبت, اما ما در زمان استفاده از برخی از اشتباهات و سپس ما از گذشته دور و یک زن و شوهر واقعا بزرگ بازدید" سنکا ولی مدیر دن Blucher گفت. "پس از آن احساس می کند واقعا خوب است."

پس از بیرون پریدن خود را به فرمانده 9-0 منجر رزمندگان شمارش یک چهارم زمین باز یافته و پس از آن گل دو اجرا می شود در پایین پنجم برای تضمین 10-اجرای-قانون پیروزی. سنکا دره بازی خواهد کرد Belle Vernon در روز چهارشنبه.

در حالی که رزمندگان تحت سلطه برای بسیاری از بازی طلایی Cavs بودند مانع باریک فهرست. بیلی Perroz که به طور معمول نقش خود شد چاک دار در بازی shortstop و چند بازیکن دیگر بازی را از موقعیت خود را به عنوان به خوبی.

"ما در اینجا با هیچ shortstop چون بچه های ما نیست در اینجا" آلبرت گفت. "پس از آن بود که نوع مانند لیگ دوباره. بیلی بازی shortstop چرا که او بهترین بازیکن در این تیم است که کار نمی کند در این سطح. ما تا به حال outfielders بازی خود زمانی که آنها نیست و ما باید بیلی بازی shortstop زمانی که او نمی کند و این خوب تیم بیس بال (سنکا دره) که از آن بازدید و نقش خوب بنیادی بیس بال."

طلایی Cavs را دریافت کنید برای سنکا دره پارچ کانر کارنی برای دو اجرا می شود در پایین سوم زمین باز یافته اما Kiski منطقه خفاش ها محدود شد فقط هفت بازدید توسط ترکیبی از کارنی و کارتر Beneigh.

در دو نوبت Beneigh مجاز فقط دو بازدید و گل خمیر در حالی که در 25-زمین محدود است. سپس کارنی به پایان رسید بازی در فینال سه نوبت. او اجازه پنج بازدید و زده از سه.

غیر از این دو اجرا می شود که به ثمر رساند, در, سوم, کارنی نیست در صورت فشار زیادی به غیر از لوگان McGarry سه چهارم زمین باز یافته. افزایش ارشد bounced بازگشت به اعتصاب کارسون کریگ سپس مایک کفاش به پرواز به مرکز میدان برای پایان دادن به زمین باز یافته.

"کارنی او شده است جامد در تمام طول سال برای ما هر دو آنها را به طوری که آن را خوب به آنها را هر دو در دسترس است چرا که آن را برای رفتن به یک دیوانه هفته با بچه ها از دست رفته" Blucher گفت.

رزمندگان را مشغول استراحت این هفته با بازی بعدی خود را در حال بازی شنبه.

24-تیم تک-مسابقات حذف خواهد شد و برگزاری آن در نیمه نهایی Aug. 1 در بویس-Mayview پارک در آپپر سنت کلر و قهرمانی خواهد بود Aug. 3 Wild Things پارک در واشنگتن است.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Kiski منطقه سنکا دره



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن