ارشد ویژه: بعد از فوتبال دولتی عنوان TJ ارشد نتواند فرصتی برای درخشش الماس

توسط: Greg Macafee دوشنبه, مارس 16 سال 2020 | 8:00 AM کریستوفر هورنر | Tribune-Review توماس

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

توسط:
دوشنبه, مارس 16 سال 2020 | 8:00 AM


یادداشت سردبیر: در هر روز, شقیدن HSSN خواهد انظار WPIAL بهار ورزشکاران که ارشد سال کوتاه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

توماس جفرسون ارشد دیلن Mallozzi کردم خود را نهایی دبیرستان فصل را به یک شروع بزرگ است.

5-پا-11 و 185 پوند در حال اجرا بازگشت عجله برای 1,921 متری و 28 touchdowns از جمله 216-حیاط و یک-touchdown عملکرد در PIAA کلاس 4A قهرمانی کشور به عنوان پلنگ تکمیل شده خود را شکست نخوردگان فصل تحت چراغ در هرشی.

به عنوان فصل Mallozzi گفت: پلنگ تا به حال احساس آنها می تواند انجام بسیاری و آنها با انگیزه برای رسیدن به اهداف خود. اما سفر به چیزی خاص.

"این عالی بود. که بود و هدف نهایی ما پس از کلاس نهم ما واقعا می خواستم به پیروزی در مسابقات قهرمانی کشور," Mallozzi گفت. "ما هرگز قادر به دریافت بیش از قوز کردن و ما در نهایت آن را به طوری که آن را قطعا یک راه عالی برای شروع سال. قطعا آنچه که ما می خواستیم انجام دهیم."

حتی اگر Mallozzi ارشد سال رو به یک شروع بزرگ آن نیست پایان راه او امیدوار بود. پس از بازی بیس بال از او یک بچه کوچک Mallozzi گفت که او همیشه آن را در نظر گرفته خود را در ردیف 1 ، Coronavirus همه گیر به پایان فصل قبل از آن آغاز شده است.

فقط دو سال پیش پلنگ رفت 6-14 به طور کلی. پس از آن مربی تیم Vickers گرفت و کمک کرد که پلنگ رسیدن به یک رکورد از 13-6 و کسب یک اسکله به WPIAL برگشتی. به عنوان یک shortstop و یک پارچ Mallozzi بود و عامل اصلی این پلنگ' موفقیت در فصل گذشته. او ضربه .323 با 18 RBIs و 20 بازدید.

او همچنین تا به حال موفقیت در تپه تولید 1.47 دوران بیش از 33 نوبت با 39 strikeouts. Mallozzi گفت: این یک فصل ویژه به بخشی از.

"این احساس واقعا خوب به بخشی از آن" Mallozzi گفت. "مربی Vickers می گوید: آن زمان که ما سالمندان آسفالت مسیر برای هر کس دیگری که باعث می شود شما احساس خوب است. یک مدرسه است که به طور معمول شناخته شده به عنوان یک مدرسه فوتبال است که شروع به برخی از موفقیت در بازی بیس بال, و آن را فقط به خوبی ببینید که به شما کمک کرد کمک به آن است."

چه حافظه مورد علاقه خود را در حالی که بازی های ورزشی برای توماس جفرسون?

دولت قهرمانی بازی سورئال بود. آن را فقط یک رویا به حقیقت می پیوندند برای همه. سپس برای بازی بیس بال تمام بیس بال سفر را به گل تلفونی ساحل بودند فقط یک زمان بزرگ است. کسانی که از چند روز عالی شد.

که یک پارچ که شما می خواهید به صورت ؟

من می خواهم فکر می کنم من می خواهم می خواهم به صورت من دبیرستان مربی بیس بال تیم Vickers در نخست خود را چرا که او همیشه می خواهم بگویم اگر او را نخست تبادل او می خواهم به من اعتصاب اگر من ضربه در برابر او. بنابراین من فکر می کنم من قطعا می خواهم می خواهم به صورت او.

اگر شما می تواند تغییر موقعیت که در آن شما بازی ؟

من فکر می کنم من می خواهم می خواهم به خود یک شات. احتمالا مرکز میدان از آنجا که من هرگز بازی وجود دارد چون من همیشه یک infielder از جوانان روز.

چه یک روز در قرنطینه نگاه مانند?

از خواب بیدار خوردن صبحانه انجام برخی از مدرسه, کار, از, خوردن, شام, اویختن با برخی از دوستان شاید, دوش گرفتن, رفتن به رختخواب. که در مورد آن.

آیا شما برداشت تا هر گونه سرگرمی های جدید?

من شده است بازی خیلی بیشتر از پینگ پنگ. ما باید یک جدول در زير زمين پس پدر من و من شده اند در هر روز است.

چه ورزشی مورد علاقه خود را ،

من در سال 2013 دزدان دریایی وحشی بازی کارت. که عالی بود. که یک تجربه خوب. که هم سرگرم کننده است. سپس هر یک از استیلرز شب بازی یکشنبه شب وبگاه کسانی که یک زمان سرگرم کننده بیش از حد.

که در آن شما تصمیم به رفتن به کالج ؟

ایالتی کنت

چه خواهد شد شما مهم بود ؟

امور مالی

اگر شما می تواند تغییر مکان با هر کسی در جهان چه کسی خواهد بود ؟

احتمالا مسیحی Yelich

اگر شما می توانید انتخاب کنید هر کسی به سخنرانی در فارغ التحصیلی خود را که خواهد بود ؟

من می خواهم می گویند حباب از تریلر پارک پسران.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: توماس جفرسون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن