ارشد ویژه: Lacrosse تنها بخشی از اروین با بازی در نقش Canon-McMillan

توسط: لایحه Hartlep یکشنبه, مه 3 سال 2020 | 12:37 ب. ظ کانن-McMillan ارشد, اشلی, اروین (راست) ادا

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

توسط:
یکشنبه, مه 3 سال 2020 | 12:37 ب. ظ


یادداشت سردبیر: در هر روز, شقیدن HSSN خواهد انظار WPIAL بهار ورزشکاران که ارشد سال کوتاه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

وقتی بهار شروع, اشلی اروین آماده شد برای بازیگران نقش خود را در مدرسه موسیقی و به عنوان یک نمره middie/حمله کانن-McMillan دختران تیم لاکراس.

سپس coronavirus همه گیر زده و اروین رفت و از سوپر ارشد مشغول به خانه نشین به زودی فارغ التحصیل از دست رفته که در این زمینه و مرحله.

او هنوز هم در بر داشت یک راه برای پیدا کردن مثبت در حال قادر به شرکت در هر دو فعالیت حتی در یک ظرفیت محدود.

"این سخت بود به حقه بازی آن هم ساختم اما بیشتر از آن را," او گفت:. "من نمی خواهد به یک لحظه از هر کدام از کسانی که وقت گیر ورزشی/موزیکال."

اروین که جشن تولد 18 خود را جمعه ادامه خواهد داد او چوگان سرپهن حرفه ای در IUP بعدی قرار می گیرند. او به ثمر رساند 62 اهداف فصل گذشته از جمله پنج در یک 18-8 دست به شمال Allegheny در WPIAL کلاس AAA دور اول. این اولین بازی حذفی در مکینتاش بزرگ تاریخ است.

او به نام همه بخش ها و همه WPIAL به پایان رسید و او covid-19-کوتاه دبیرستان حرفه ای با بیش از 100 گل.

چگونه آیا شما شده است به مشغول نگه داشتن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس?

تقریبا هر روز من زود بیدار شدن, شروع مشق شب من یا من کار کردن. من سعی می کنم برای به دست آوردن یک تمرین در هر روز. و انجام کارهایی مانند تمیز کردن اتاق من و یا در اطراف خانه. فقط لذت بردن از وقت با خانواده من به دلیل بدیهی است که من را به رفتن به کالج و اگر ما در پاییز. آن را خوب به صرف زمان کمی با آنها.

آیا شما شده است به انجام هر گونه چوگان سرپهن ،

من انجام شده است تعداد زیادی از دیوار توپ و به بازی گرفتن با پدر من و دوستان در اطراف محله. برخی از دختران در تیم من زندگی در محله من پس از آن شده است به خوبی منتقل می کند و با آنها برای آخرین بار.

اگر وجود دارد, چوگان سرپهن, فصل, چه شد شما امیدوار به انجام رساندن شخصا و به عنوان یک تیم ؟

شخصا سال گذشته من همه WPIAL و همه بخش. در این سال من واقعا برای ریشه کن شدن همه آمریکایی چرا که همه در زمان خواب است. به عنوان یک تیم ما شده است بازی با یکدیگر پس ما واقعا کم است. من فکر می کنم این مهم است برای ما برای رسیدن به پلی آف و بیشتر از یک دور. من فکر می کنم این واقعا برای ما مهم است برای برنده شدن در این بازی ما از دست داده در سال گذشته (نمایش) بهبود ساخته شد.

چگونه آن را احساس به واجد شرایط برای بازی های حذفی برای اولین بار در فصل گذشته?

آن را بسیار هیجان انگیز است. این بسیار مهم است زیرا ما می کرد, از آنجا که ما سال اول و همه ما (هشت سالمندان) شده است بازی با هم برای همیشه لطفا برای و مهم بود که ما رو به پلی آف کردم و برای دیدن چگونه ما بهبود یافته به طوری که ما رو به بازی می شود و بخشی از آن است. آن را هیجان انگیز ما رو به تجربه ای که برای اولین بار و نیز گذشته است.

چقدر زمان تمرین را شما باید قبل از خاموش کردن?

آن را دو تا سه هفته. ما اول داد و بیداد شد و بعد آنها بسته همه چیز را.

چرا تصمیم گرفتید در IUP?

جایی نزدیک به خانه و این تیم فقط می خواهم خانواده هر زمان که من راه می رفت در محوطه دانشگاه. من تا به حال تعداد زیادی از کالج دانشگاه, تورهای, اما زمانی که من راه می رفت در IUP دانشگاه این احساس در خانه. من عاشق همه وجود دارد و احساس می کنم می تواند بخشی از چیزی و خودم را بهتر و بهبود با آن نوع از مردم به بازی در این تیم است.

شما چه برنامه ای برای مطالعه ؟

ابتدایی آموزش و پرورش به عنوان یک عمده و جزئی من انجام آموزش های ویژه.

چه چیزی شما را دوست دارم بیشتر در مورد چوگان سرپهن?

من می خواهم احساس بودن در یک تیم و داشتن آن مردم بود در کنار من زمانی که من به آنها نیاز دارید و همیشه به داشتن دوستان برای همیشه لطفا برای.

چه هستند برخی از فعالیت های دیگر شما درگیر با در کانن-McMillan?

من سه سال عضو موزیکال در مدرسه ما. در این سال من نقش سرب در کودکان "عدن است." من واقعا هیجان زده بود اما پس از آن با تکنولوژی روز آمد تا زمانی که ما از رفتن به موسیقی و ما رو بسته. که یه جورایی ناراحت کننده بود اما واقعا سرگرم کننده به بخشی از چیزی شبیه به آن.

واکنش شما چه بود مانند زمانی که شما متوجه شما نمی خواهد به بازگشت به مدرسه این بهار ؟

من نوع ویران چرا که همراه با دوست داشتن چیزهایی که من در مدرسه و فعالیت های فوق برنامه, من عاشق, هر یک از معلمان من تا به حال در طول چهار سال دبیرستان. قادر به دیدن آنها را در کلاس و من به عنوان یک یادگیرنده بصری مانند در حال تدریس با دست به دست شدن توسط معلم آن نوع دشوار است.

آنچه را که شما از دست رفته اغلب در طول این دوره قرنطینه?

چوگان سرپهن. تنها بودن در این زمینه با من هم تیمی ها و مربیان و تحت فشار قرار دادند به محدودیت های که من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم که قادر به تحت فشار قرار دادند. من عاشق فکر بودن در زمین و بازی در یک بازی واقعی است. من می دانستم که هرگز من آخرین بازی خواهد بود این بازی حذفی. این ناامید کننده بود.

چه شده است شما را نشان می دهد مورد علاقه به شراب خواری watch ؟

"همه آمریکایی." این نشان می دهد فوتبال.

اگر شما می توانید از شام هر سه مشاهیر چه کسی می باشد ؟

(Lacrosse بازیکن) تیلور کامینگز چون من می خواهم می خواهم به کار کردن با او. او بسیار جذاب و بسیار ورزشی است. احتمالا Cher چون من liker آهنگ های او. و آریانا گراند چون من او را دوست دارم ،

چه توصیه ای به شما را جوان تر خود را?

را هر لحظه برای اعطا و بازی هر بازی مثل گذشته خود را و آواز خواندن هر کنسرت مانند آن خود را آخرین. فقط با فشار خودم را به کمال محدود من می توانید بروید.

لایحه Hartlep است ورزشی سردبیر Tribune-Review. شما می توانید با بیل در bhartlep@tribweb.com و یا از طریق توییتر @TribHSInsider.

برچسب ها: Canon-McMillan



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن