ارشد ویژه: لرزنده ولی دو بار WPIAL قهرمان امیدوار به نهایی چلپ چلوپ

توسط: Paul Schofield روز شنبه, مارس 14 سال 2020 | 8:00 AM لرزنده دره دونده آنی ترکه یا چوب کوتاه

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

توسط:
روز شنبه, مارس 14 سال 2020 | 8:00 AM


یادداشت سردبیر: در هر روز, شقیدن HSSN خواهد انظار WPIAL بهار ورزشکاران که ارشد سال کوتاه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آنی ترکهای ارشد سال نیست شروع یا پایان مانند او برنامه ریزی شده است.

در سقوط دو در زمان دفاع WPIAL کلاس AA صلیب کشور قهرمان شد و به دنبال تکمیل trifecta اما آن کار نمی کند.

او امیدوار بود این فصل در فضای باز بهتر خواهد بود اما coronavirus خراب است.

لرزنده دره ارشد به پایان رسید چهارم در WPIAL صلیب کشور دیدار بود اما دوباره با یک 12th-پایان محل در PIAA دیدار و شخصی خود را بهترین زمان است.

او امیدوار است که در اواخر فصل موفقیت در امور خارجه دیدار خواهد سوق دادن او به بهار. او پنج بار WPIAL placewinner با دو مکان دوم را پس از اتمام و سه مقام سوم پس از اتمام در 800, 1600 در یا از 3200. او قرار داده شده سه بار در 1600.

"آنی بود آمدن آسیب و ما انتظار کارهای بزرگ از او" لرزنده ولی مربی Jared جونز گفت. "ما انتظار می رود او را به پایان قوی است."

ترکه یا چوب کوتاه خواهد شد در حال اجرا برای ویلیام و مری پیگیری این برنامه قرار می گیرند.

چه شد انتظارات خود را برای آهنگ فصل ؟

من تا به حال ساخته شده تصمیم گیری در چه مسابقه من رفتن به تمرکز بر روی یا 1600 یا از 3200. من احتمالا قرار بود به تمرکز بر روی 1,600 و من می خواستم برای اجرای یک روابط عمومی. من به دنبال به جلو به یک پایان قوی از زندگی حرفه ای من.

چه نژاد است که خود را بهترین است ؟

من بیشتر اعتماد به نفس در حال اجرا 1600. من با استفاده از 800 و از 3200 به عنوان آموزش اجرا می شود.

چه دادگاه تجدید نظر بیشتر به شما در مورد ویلیام و مری ؟

مربی او به من توصیه های مفید. من بازدید پیت و پن استیت, اما صحبت کردن به او مرا متقاعد کرد من می خواستم او را به عنوان یک مربی. حتی اگر من انتخاب ویلیام و مری او به من ارائه توصیه های مفید در مورد فرآیند استخدام.

هر چیز دیگری به ویژه در مورد ویلیام و مری ؟

من واقعا لذت بردم از صحبت کردن با من هم تیمی های جدید و جذب کلاس. آنها واقعا می خواهید به موفقیت و آنها واقعا مصمم چیزی در من از دست رفته در چند فصل اخیر.

چه coronavirus تدریس شما ؟

نه همه چیز را برای اعطا چیزهایی مانند رفتن به مدرسه و یا عمل. من امیدوارم که این باعث می شود من بیشتر سپاسگزار از همه چیز.

آنچه را که شما انجام می شود در طول اقامت در خانه ،

من برای برخی از اجرا می شود که شده لذت بخش است. خواهر و برادر من قادر به خانه آمده و ما تا به حال برخی از خانواده پیاده روی.

پنج شنبه بود و روز برنامه ریزی شده برای WPIAL قهرمانی. آیا شما متوجه است که?

اوه بله. من می خواهم در تقویم نگاه کنید و بگویید: "ما قرار بود به اجرا در Butler یا سنگ لغزنده." این ناامید کننده بود قادر به رقابت بپردازند.

پل Schofield یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس پل با ایمیل در pschofield@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: لرزنده دره



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن