Shambhala Music Festival تعویق مجازی رویداد زیر تجاوز به اتهامات

محتوای مقالهمحبوب Kootenay جشنواره موسیقی است که به تعویق انداختن آن رویداد مجازی این ماه زیر تعدادی از تجاوز

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

محتوای مقاله

محبوب Kootenay جشنواره موسیقی است که به تعویق انداختن آن رویداد مجازی این ماه زیر تعدادی از تجاوز جنسی اتهامات علیه هنرمندان.

Shambhala Music Festival, است که معمولا برگزار شد در Salmo رودخانه در مرتع پرورش احشام و برای اولین بار در سال 1998 آغاز شده است لغو مجازی خود رویداد برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 23 تا 25 پس از تعدادی از اتهامات مطرح شده علیه هنرمندان متصل به این جشنواره است.

"در پرتو اتهامات علیه گذشته و حال حاضر هنرمندان در عملکرد ما فهرستی ما می دانیم که اشکال خشونت جنسی وجود دارد در جامعه ما و ما را برای پاسخگویی نقش جشنواره ها در این زمینه گفت:" سازمان در یک بیانیه مشترک روز شنبه به Facebook.

"صنعت نیاز به تغییر است. ما نیاز به تغییر.

"ما می خواهم به ارائه ما از صمیم عذر خواهی به همه کسانی که تحت تاثیر و تشکر از کسانی که نمایش داده می شود شجاعت به صحبت کردن."

سازمان و سپس مشخص شده تعدادی از مراحل گرفته شده برای رسیدگی به این اتهامات و مسائل از جمله معرفی فوری چک های پس زمینه برای هنرمندان و سیاست تحمل صفر برای حمله از هر نوع اضافی آموزش کارکنان در رسیدگی و بررسی اتهامات و اجرای در عمق رضایت آموزش راهنما و محتوا برای مهمان و جشنواره خدمه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن