شرلی جکسون و وحشت از ازدواج

در سال 1938 نویسنده شرلی جکسون همراه با شوهرش استنلی هایمن با حضور séance در خانه خود دوست خوب Jay Williams, ی

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

در سال 1938 نویسنده شرلی جکسون همراه با شوهرش استنلی هایمن با حضور séance در خانه خود دوست خوب Jay Williams, یک بازیگر نوازنده و نهفته علاقه مندان است. ویلیامز ادعا کرد که او را احضار شیطان در قالب "یک زن زیبا در یک ببر" و هنگامی که شیطان خودش را نشان داد به جکسون در این شکل او خواهد بود قادر به درخواست از او را در قلب او عمیق ترین میل "برای یک قیمت است."

که جکسون رفت و به دیدار شیطان نشان می دهد که او برای چیزی secret—برای پایان دادن به او ناراضی و کج باز ازدواج یا عشق و احترام از نویسندگان دیگر; یا جذاب تر چهره به طوری که مادر جذاب در جامعه را دیگر در نظر او یک "lumpish،" قطعا او ناراضی بود; قطعا او احساس متقاعد شده است که او مانند دیگر زنان اما منفور بود که اغلب رها شده است و یا مورد آزار قرار گرفته توسط کسانی که او را دوست داشت. هنگامی که زمان آمد ویلیامز ساخته شده آنها را تکرار چیزی است که به جکسون مانند صدا "mamaloi, mamaloi" یک رشته از "نامفهوم کلمات در یک زبان عجیب و غریب." با اشاره به سایه گوشه ای از اتاق میزبان خود به نظر می رسید نشان می دهد که او تا به حال با موفقیت مصرانه خواست چیزی از اتر. جکسون حیرت زده کرد او را ترور گریه کرد و تکان داد. لحظه ای با او در آنجا ماند برای همیشه لطفا برای. ویلیامز او بعدها گفت: "به نظر می رسید به یک خط تلفن مستقیم به "تمام مرزی شر و تاریکی در جهان است."

در شرلی, Josephine Decker را گیج و منگ و witchy سایکودراما مورد شرلی جکسون این امکان پذیر است که جکسون بوده است به نحوی نفرین و یا خالی از سکنه شده توسط شیطان. او نیز ممکن بود شیطان: باطل تقریبا نسبت به بشریت و یا حساسیت زای عمل باعث خرابی دیگران' شب های دیگران مبلمان و زندگی دیگران است. آن است که در جایی در اطراف سال 1948 پس از انتشار داستان "قرعه کشی" در نیویورکر و جوان, استاد و همسرش زیبا آمده اند به Bennington به ماندن با جکسون (الیزابت ماس) و شوهرش (Michael Stuhlbarg). ما ممکن است فکر می کنم که همسر رز (اودسا جوان) is a wide-eyed بی گناه بودند و آن را برای این واقعیت است که در پایان "قرعه کشی" آموزش"آنها سنگسار او فرد" او تنفس "تمام شهر و حتی فرزندان او آن را فوق العاده"—خود به اندازه کافی به رابطه جنسی با همسرش. ما ممکن است فکر می کنم استاد جوان و بی جان است اگر او نمی کند گاهی دستمالی همسر خود را, و یا می گویند چیزی غیر جذاب در مورد کار خود را.

در اولین شب وجود دارد غیرمتعارف در Hyman-Jackson صفحه اصلی تمام استخوان های خشک و انگلیسی دوبله و slouching مصرف کنندگان و در نهایت افزایش است و در آن استقبال bonhomie که او را غیر قابل تصور و تعارف شرلی در "قرعه کشی" به صورت او. او نمی گویند که او احتمالا باید اگر او امیدوار است به مات و متحیر کردن ترسناک نویسنده که خود را نهایی صحنه سنگسار کردم او کار می کرد تا به اندازه کافی برای لذت بعد از ظهر. "رز بتی, دبی, کتی—شما به من" شرلی می گوید: sneering قبل از اضافه کردن بموقع هیچ چیز: "آنها نمی به من بگویید که شما حامله شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن