باید دبيرستان تیم به دنبال, حرفه ای, کالج, ورزشی و آزمون برای covid-19?

توسط: کریس هارلن شنبه, جولای 7, 2020 | 11:58 AM مایک Darnay | Mon ولی مستقل Clairton مربی ت

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

توسط:
شنبه, جولای 7, 2020 | 11:58 AM


Coronavirus تست استفاده شده توسط حرفه ای و تیم های دانشگاه به خود را راه اندازی مجدد فصل, پس چرا دبیرستان ورزش ؟

Clairton مربی تیم فوتبال Wayne وید پرسیدن این سوال.

خرس خود را تعطیل تابستان تمرینات بعد از یک بدون علامت بازیکن آزمایش مثبت در هفته گذشته برای coronavirus وید گفت. در صورتی که بازیکن بود ندیده جامعه مرکز آزمون هیچ کس نمی خواهد شناخته شده ام.

فرد تضعیف غیر قابل تشخیص از طریق تیم پروتکل های ایمنی که شامل دمای روزانه چک و سوال در مورد امکان covid-19 قرار گرفتن در معرض.

که نگرانی در اب راه رفتن.

"چرا کسی از پله بالا و گفت: ما باید به این اجباری است؟" وید گفت. "من احساس می کنم برای ما شروع به بازگشت همه به آزمایش می شود, تمامی مربیان و همه بازیکنان است. اما من نمی توانم بگویم " اگر شما نمی شما می توانید بازی نمی کند.' من نمی تواند انجام دهد. من می دانم که من می توانم."

Clairton مدیر ورزشی تد Ulmer نیز به نفع تست. این امر کمک به مدرسه را بهتر تصمیم گیری او گفت: اما اذعان دارد مسائل تدارکاتی.

برای یک Ulmer شگفتی آیا مدرسه می تواند از نظر قانونی نیروی دانش آموزان را به یک covid-19 تست. یک تست دستور می تواند نیاز به تایید والدین و ممکن است نیاز به عمل توسط یک هیئت مدیره مدرسه و یا دولت است.

"این قطعا چیزی است که شما می خواهید می شود قادر به انجام" Ulmer گفت. "بیشتر ما قادر به تست و تصویر واضح تر ما باید از این چالش با آن مواجه هستیم بهتر تصمیم گیری های ما شما قادر خواهید بود به.

"من قطعا در هیئت مدیره با مربی در اب راه رفتن."

در سناریوی ایده آل, Wade می خواهد برای دیدن ورزشکاران مجددا یک بار در هفته. بدون آزمون, او نگران این ویروس می تواند گسترش کشف نشده در سراسر فهرستی با نتیجه واقعی.

"که در آن ترس من این است که" وید گفت. "ما باید یک بچه وجود دارد و دانستن نیست. و پس از آن کسی بود که در اردوگاه ما می میرد از این است."

دو جامعه سازمان بهداشت و درمان رایگان ارائه شد coronavirus آزمون پس وید تشویق بازیکنان خود را برای آزمایش قبل از تمرینات آغاز شده و هفته گذشته است. که نزدیک ترین وید می تواند به تیم گسترده ای تست.

آن را چگونه بدون علامت عفونت تشخیص داده شد.

"من نمی تواند بگوید که بچه ها در آن اجباری بود اما من آن را قرار داده وجود دارد که در اینجا برنامه های خود را اگر شما می خواهم برای آزمایش'" اب راه رفتن را گفت. "من هنوز نمی دانم که چگونه بسیاری از بچه ها رفت و تست شده است. ... که در گروه ما بودند تا مرا بعد از بچه ها تست برگشتم مثبت است."

آلوده ورزشکار که در اب راه رفتن نیست, شناسایی, در جولای 1 تمرین با بیش از دو دوجین هم تیمی. وید به حال این تیم جدا شده و به تمرینات شش ایستگاه و گروه محدود اندازه به حدود پنج بازیکن, تلاش برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض بالقوه.

این نتیجه تست مثبت وارد پس از تمرین.

مدرسه منطقه اذعان عفونت در 3 ژوئیه اعلام در وب سایت خود را و گفت: تیم ملی فوتبال و کادر مربیگری خواهد قرنطینه به مدت دو هفته. تمرین فوتبال بود به طور نامحدود به تعویق افتاد. سنگ بنای مراقبت ارائه شده است رایگان covid-19 تست جولای 17 و 31 در پارکینگ.

"اولین و مهمترین نگرانی های ما هستند و با بچه ها" Ulmer گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که همه امن است. ما نمی خواهید برای قرار دادن کسی در راه آسیب است. حرکت رو به جلو وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت است. ما واقعا مطمئن نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد."

خوشبختانه دبیرستان بازیکنان فوتبال سقوط را به یک گروه سنی است که نه ضربه سخت شده توسط covid-19. با توجه به Allegheny County آمار تنها پنج درصد از کل موارد شامل افراد در سن 10 تا 19. از کسانی که 172 نفر سه نفر وجود دارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ.

ایالت هیچ covid-19 مرگ و میر گزارش شده است که در محدوده سنی.

اما وید نگرانی شامل بزرگسالان که ارتباط برقرار کردن با نوجوان یا در مدرسه و یا در خانه. او گفت که او در حال حاضر آزمایش منفی است.

Clairton یکی از دولتی ترین-فوتبال موفق برنامه های, است که دفاع از WPIAL کلاس یک قهرمان. خرس تا به حال تنها یک تیم تمرین پس از این خرابی را مانع آماده سازی خود را برای سقوط.

در حال حاضر PIAA تیم مجاز به انجام داوطلبانه غیر-تماس با تمرینات اما فصل فوتبال است که تنها یک ماه به دور است. این PIAA موظف گرما هم هوایی هفته شروع می شود Aug. 10 و برای اولین بار بعد از عمل Aug. 17.

در اب راه رفتن را مشتاق به سر تمرین اما بیمار باقی می ماند.

"من در هیچ عجله به بازگشت" وید گفت. "چرا من و کل تیم من مربیگری کارکنان و خانواده خود را در معرض خطر نمی دانستند اگر کسی مثبت است یا نه؟"

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Clairton



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب