کوچک اعمال مراقبت در یک کشور شکست خورده

ادامه اعتراضات علیه نژادپرستی پلیس خشونت صورت گرفته و در هر ایالت در ایالات متحده و در حال حاضر در هفته سوم را

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

ادامه اعتراضات علیه نژادپرستی پلیس خشونت صورت گرفته و در هر ایالت در ایالات متحده و در حال حاضر در هفته سوم را ارائه بی پایان چراغانی سیاسی و اخلاقی ضرورت لحظه و شرایطی که قبل از آن. دیرینه نژادی و نابرابری های اقتصادی—که مجاز بیمارستان و آموزش و پرورش و سایر منابع جامعه به گرسنگی در حالی که پلیس به بودجه گسترده و ناکافی و اغلب نامنسجم پاسخ دولت به این بیماری همه گیر است که تا کنون منجر به مرگ بیش از 110,000 نفر در آمریکا قرار داده و بیش از 21 میلیون نفر از کار شدند کيندلينگ صورت گرفته است. قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس, دستگیر شده در, تصویری, روشن بازی. با وجود خشونت پلیس و سرکوب و حکومت سراسر شهر بود که راهپیمایی—کسانی که صلح آمیز و کسانی که کمتر بنابراین باید در انجام و حتی در حال رشد در بعضی از نقاط. و در حالی که این قیام در حال حاضر تعداد طرح های پیشنهادی برای کاهش بودجه پلیس و تغییر افکار عمومی خود را کامل معنی است که هنوز هم اتفاق می افتند. "تنها زمان خواهد گفت که آیا این لحظه است که واقعا متفاوت و یا اینکه سیاه و سفید آمریکایی که صرفا تشنه تا زمانی که ما در حال نوشیدن شن و ماسه" جامعه شناس و نویسنده Tressie McMillan Cottom به تازگی گفت. "ایالات متحده دارای توانایی قابل توجهی برای بازسازی پیر ستم از خاکستر از جنبشهای اجتماعی است."

در علاوه بر این به جلو راندن سیاست جدید تغییر تظاهرات توده ای را موجب افزایش موازی در گاهی اوقات غیر منتظره عمل همبستگی با مردم بلافاصله درگیر در عمل مستقیم. شهر رانندگان اتوبوس در مینیاپولیس و نیویورک به عنوان مثال حاضر به حمل و نقل بازداشت تظاهرکنندگان در دستور پلیس. (پس از بروکلین راننده اتوبوس خودداری پلیس سفارشات به شاتل معترضان از مرکز بارکلیز به این حوزه برای پردازش رانندگان اتوبوس' اتحادیه پرسیدم TWU محلی 100 اتوبوس اپراتورهای کار نمی کند برای NYPD. ما حمل و نقل کار خانواده ها در نیویورک است.") در یک مرفه واشنگتن, دی سی, محله ساکن Rahul Dubey باز درب جلو خود را به اجازه دهید در حدود 70 معترضان بودند که در گوشه ای مورد ضرب و شتم و اسپری فلفل توسط پلیس, کمک به آنها را جلوگیری از بازداشت و خشونت بیشتر. Dubey همسایگان گذشت او شیر خود را بیش از نرده ها و شستشوی اسپری فلفل به معترضان' چشم; یکی از دستور پیتزا برای آنها. کردن خیابان ارتش از طرفداران K-pop آب گرفتگی تعدادی از ارتجاعی هشتگهای در رسانه های اجتماعی با "fancam" ویدئوها به غرق کردن نژادپرستانه مواد. (K-pop است جای تعجب و بین المللی چند نژادی fanbase و K-pop گروه BTS به تازگی اهدا $1 میلیون به سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, یک مقدار که شد بی درنگ همسان با گروه طرفداران.) در شهر نیویورک موسسات از موزه بروکلین به bodegas درب را باز کرده اند (و حمام) برای عبور از معترضان. اگر تظاهرات خواستار محله ایمن, از طریق, اجتماعی, ارائه, به جای حضور پلیس و سپس این اقدامات باید عمل به عنوان یک زمان واقعی پاسخ در مینیاتور.

در همان زمان هر یک از این خاطره انگیز اگر کوچک عبارات مراقبت نیز یک نوع غیر عمدی محکومیت عدم وجود نهادهایی که باید از این اهرم برای فشار به صورت گسترده تغییر در این لحظه. ما ناگوار چند گزینه برای تجهیز نشدن ما شکسته نظم اجتماعی در فقدان یک قوی جنبش کارگری و یا موثر حزب مخالف اجازه دهید به تنهایی واقعی جناح چپ حزب سیاسی. ما نتیجه تکیه بر عمل فرد اثر همزمان عمیقا در حال حرکت و عمیقا نگران کننده است. یک لحظه که در آن دولت ارائه شده تنها ترین بهر کمک به کاهش بیکاری توده, در حالی که همچنین تهدید به استقرار نظامی برای مهار معترضان مستلزم اقدامات و مردم افزایش یافته است, به مناسبت, به عنوان آنها همیشه انجام شده در راه های بزرگ و کوچک است.

در پایان ممکن است یک گروه از داوطلبان در مینیاپولیس تبدیل سابق هتل شرایتون به یک پناهگاه بی خانمان در حافظه جورج Floyd—خودش سابق پناهگاه کارگر—و برای یک دوره کوتاه نتیجه این شد یک نفس در حال تحول آزمایش در آنچه که ممکن است به نام کمک های متقابل و یا به سادگی فقط نجابت انسانی. "در کمتر از 24 ساعت ما قرار دارد نزدیک به 200 نفر و در حال حاضر سازمان غذا و کمک های اولیه و آسیب-خدمات کاهش تیم های امنیتی و خانه داری, برای ساختن یک خانه برای افراد نیازمند در بدترین بیماری همه گیر در تاریخ اخیر" داوطلبان نوشت. به دلیل وجود indicts ما به شدت کمبود فدرال و شهرداری راه حل برای بی خانمانی—برای مثال شهر لاس وگاس نقاشی های اجتماعی فاصله جعبه در پیاده رو برای افراد بی خانمان به خواب در حالی که آن هتل رفت و بیشتر توقیف—چنین پروژه ای است که در یک بار الهام بخش و به طور کامل روده غم انگیز. به عنوان اعتراض گشوده گسترش وثیقه صندوق اهدای لینک کلیک کنید خیلی سریع و غلیان احساسات پشتیبانی بنابراین قریب به اتفاق—که تنها پس از چند روز تعدادی از اوایل بودجه آغاز شده, درخواست از مردم برای ارسال پول خود را در جای دیگر. با بسیاری از معترضان رو به دو لبه Covid مربوط به بیکاری و جدید صورتحساب های پزشکی پس از هدفمند برای خشونت پلیس در تظاهرات دیگران پا به پر کردن شکاف با بیشتر فرد کمک های مالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن