برخی از بیکاری کارگران هنوز در انتظار برای منافع به عنوان کسب و کار در منطقه نگاه کنید به بازگشایی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

10 دقیقه پیش

مت Kastner از اروین شده است انتظار برای تقریبا دو ماه بعد او می تواند بازگشت به کار خود را در یک Blawnox فروشگاه موسیقی که بسته شده پس از اواسط ماه مارس به عنوان بخشی از پنسیلوانیا اقدام به آهسته گسترش covid-19.

"ما دریافت نکرده کلمه ای که ذخیره خواهد شد به حالت عادی عملیات" گفت: Kastner یک درام مدیر فروش در N Stuff موسیقی. "کل کارکنان به جز برای سه نفر از صاحبان می کردند در این زمان. وجود 20 از ما که در حال حاضر در حال جمع آوری بیکاری است."

هنگامی که او کار نمی کند در فروشگاه Kastner بود مستقل درامر ضبط موسیقی و بازی پر درامر برای گروهها و نوازندگان زمانی که مورد نیاز است. خاموش کردن سرگرمی, مکانهای بسته که منبع درآمد و همچنین, او گفت:.

او در میان بیش از 1.7 میلیون ساکنان نیوکاسل که ثبت اولیه نرخ بیکاری پس از رژیم صهیونیستی است. تام Wolf در آوریل دستور داد تمام non-زندگی-تداوم کسب و کار ، گرگ در جمعه اعلام کرد در 13 استان ها از جمله, Allegheny, Westmoreland و دیگران در منطقه حرکت خواهد کرد و به زرد مرحله از بازگشایی در مه 15. محدودیت در برخی از کسب و کار برداشته خواهد شد که آغاز شده و جمعه در 24 شهرستان در شمال شرق پنسیلوانیا که برای اولین بار وارد بازگشایی فاز.

در سراسر کشور نرخ بیکاری در ایالات متحده آمار 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ. برخی از 20.5 میلیون شغل از دست داده بودند در ماه گذشته بدترین ماهانه دست دادن رکورد.

پنسیلوانیا ساخته شده است 11.4 میلیون پرداخت جمعا به مبلغ 5.4 میلیارد دلار به افرادی که در زمینه بیکاری از covid-19 shutdown گفت: سوزان دیکنسون مدیر دولتی را از مزایای بیکاری جبران.

اما با 1.7 میلیون ادعاهای جدید در زمینه از اواسط ماه مارس توسط کارگرانی که شغل خود را از دست سیستم غرق شده است و بیکاری کارگران شکایت کرده اند در مورد هفته انتظار برای دریافت مزایای.

به دلیل انباشت Dickinson گفت: در آن طول می کشد 33 روز برای وزارت کار و صنعت برای پاسخ به ایمیل.

Kastner گفت: او یکی از آنهایی که خوش شانس داشتن در حال حاضر دریافت مزایای بیکاری.

به unclog یک ضعف سیستم کار & وزارت صنعت, وزیر جری Oleksiak گفت: دولت استخدام شده 250 کارگران جدید برای مقابله با بیکاری ادعای غرامت آورده و 250 بازنشسته کارگران دست به من قرض بدهید.

دولت ایالت جیم Brewster, D-McKeesport پیشنهاد کرده بود یک جبران خسارت بیکاری تقویت کننده در ماه مارس به عنوان بخشی از "سلامت و بهبود کسب و کار طرح." دولت فدرال از طریق با مراقبت عمل می کنند که شامل اضافی 600 دلار در هفته در نرخ بیکاری برای جبران بیکاری. این پیشنهاد همچنین شامل توصیه برای پل کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک به کمک به آنها را از طریق coronavirus مربوط به خاموش شدن ناگهانی.

بروستر دیگر پیشنهاد محرک در کار می کند برای کمک به کسانی که ممکن است "کاهش یافته است از طریق ترک" در شبکه امنیت اجتماعی گفت: خود را سخنگوی هیو بیرد.

که شبکه امنیت اجتماعی است تیره و تار توسط تعداد قریب به اتفاق از بیکاری کارگران دریافت کرده اند که برخی از جبران خسارت بیکاری و دیگران که فقط در حال انتظار برای یک چک گفت: بارنی Oursler مدیر مون ولی بیکار کمیته. این سازمان اختصاص داده شده به کمک به بیکاری قدمت آن به این منطقه صنعت فولاد سقوط از اوایل دهه 1980 زمانی که هزاران نفر از کارگران شغل خود را از دست به عنوان میلز بسته شده است.

"این بیشتر شبیه یک موج جزر و مدی — یک سونامی" Oursler گفت: از افرادی که برای ثبت مزایا و در انتظار هستند.

حتی اگر دولت فرآوری 80 درصد از ادعاهای اولیه که به احتمال زیاد در سمت چپ برخی از 300,000 مردم هنوز در انتظار Oursler گفت.

داشتن ادعای خود را پردازش این همان است که خود را چک.

در حالی که کارفرمایان مشتاق به بازگشایی کسب و کار خود را Oursler گفت: هیچ ساز و فدرال چک حفاظت از برنامه های که ارائه پول برای کارفرمایان به استخدام دوباره کارگران که شغل خود را از دست.

"آنها می توانند استخدام هر کس که آنها می خواهند بدون اتحادیه گفت:" Oursler سابق steelworker.

حتی زمانی که آنها بازگشایی راه اندازی است به احتمال زیاد آهسته و برخی از افرادی که شغل خود را از دست ممکن است در کار خود را قبل از $600 هفتگی مکمل کمک منقضی می شود در پایان ماه جولای Oursler گفت.

اضافه کردن به قطعیت برای کارگران Oursler گفت این است که برخی ممکن است ترس از بازگشت به کار به دلیل نگرانی آنها می تواند تبدیل به آلوده با کوروناویروس.

یکی از کسانی که ژان فرای از راس که کار متوقف شد به عنوان یک Lyft راننده در ماه مارس به عنوان ترس از coronavirus جاروب به منطقه است.

"من در یک موقعیت آسیب پذیر چون من دیابتی گفت:" ریچارد فرای, 65. "من نگران سلامت من خواهد بود به خطر بیافتد اگر من برگردم."

فرای ممکن است واجد شرایط برای همه گیر بیکاری کمک فراهم می کند که تا به 39 هفته از مزایای به کسانی که در "فرفره اقتصاد" در — خود اشتغالی مترجمان آزاد و مستقل پیمانکاران که به کار گرفته شده توسط یک شرکت خاص.

"من هیچ چیزی دریافت نکرده اند و در عین حال گفت:" ریچارد فرای که زمینه برای مزایای بیکاری تنها به تازگی است. "من نگران آنها انتظار من به درایو دوباره و آنها را دور از هر گونه مزایای, اگر من تا به حال هر."

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Norwin ستاره | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن