ورزش ممکن است بازگشت هر چه زودتر اگر آماده سازی مدارس covid-19 برنامه های در حال حاضر PIAA می گوید

توسط: کریس هارلن جمعه 5 ژوئن 2020 | 7:00 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review ماه ریکی Shultz

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

توسط:
جمعه 5 ژوئن 2020 | 7:00 PM


این PIAA می خواهد مدارس برای استفاده از این خرابی عاقلانه است.

این معلوم نیست که رژیم صهیونیستی. تام گرگ دولت را انتشار covid-19 دستورالعمل برای راه اندازی مجدد میان مدارس ورزش است اما در عین حال PIAA درخواست مدیران مدرسه به نگه داشتن خواندن و برنامه ریزی برای نیازهای فردی PIAA مدیر اجرایی باب لومباردی در روز جمعه گفت.

که راه پس دولت-دستورالعمل های مصوب را وارد ورزش می تواند به از سرگیری هر چه زودتر.

در یک نامه آنلاین پست جمعه PIAA در لینک های ارائه شده به covid-19 اطلاعات در حال حاضر در دسترس از منابع مختلف از جمله Pa. وزارت بهداشت, فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمن مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و UPMC.

"اگر شما در حال حاضر شروع به فکر کردن در مورد تدوین یک برنامه لطفا" لومباردی گفت. "شما در حال رفتن به یک طرح کامل انجام می شود تا زمانی که شما ببینید چه چیزی بیرون می آید (از دولت) اما حداقل شما می توانید بسیاری از چیزهای آماده برای در نظر گرفتن.

"و سپس آن را نمی خواهد خیلی طولانی و شاید ما می تواند به نوبه خود در اطراف آن سریعتر است."

این PIAA تصریح کرد: در روز جمعه نامه ای که آن را نمی خواهد حذف تیم به سر داوطلبانه offseason تمرینات بدون covid-19 ارشاد از فرماندار ، یک سخنگوی دولت روز پنجشنبه گفت که ادارات آموزش و پرورش و بهداشت و درمان خواهد مشورت با PIAA و انتظار برای انتشار اطلاعات بیشتر در هفته آینده.

"ما خودمان را در دسترس به آن گروه برای کمک به با این حال ما می توانیم" لومباردی گفت. "من خوشبین هستم که از آن خواهد شد هر چه زودتر به جای بعد."

این PIAA تشویق مدارس برای تمرکز برنامه ریزی خود را در این مناطق قبل از تمرین غربالگری; اندازه گروه محدودیت تسهیلات بهسازی مجاز انواع فعالیت های بدنی استفاده از تجهیزات ورزشی و فردی هیدراتاسیون. لومباردی گفت: PIAA پزشکی ورزشی کمیته مشورتی ابراز نگرانی کرد که یک one-size-fits-all رویکرد لزوما برای تمام مدارس.

مدارس باید CDC NFHS و یا دستورالعمل های دیگر و آنها را متناسب با آنچه که خود را فردی نیازهای جامعه است.

"برخی از مدارس ممکن است 15 ورزش. برخی ممکن است شش" لومباردی گفت. "شما ممکن است از 1000 ورزشکار در حالی که برخی از ما کوچکتر مدارس باید 50 بچه ها."

این تلاش را به معنی این نیست به جای دستورالعمل های آینده از دولت را به مدارس فرصتی برای شروع به ساخت برنامه ای در حال حاضر.

"اگر شما نمی فکر کردن در مورد یک طرح چرا شما فکر کردن در مورد شروع یک" لومباردی گفت. "نگاهی به برجسته مناطق. شاید برش و چسباندن و تغییر یک زن و شوهر از چیزهایی که مناسب نیازهای شما. من در تلاش بود برای کمک به تبلیغات ما به طوری که آنها لازم نیست برای نشستن و شروع از ابتدا و چیزی را هم که آنها به راحتی انجام می دهند.

"آنها می توانند با تکیه بر برخی از این دستورالعمل است."

PIAA تیم منع شدند و از کار کردن با هم از گرگ بسته ساختمان مدرسه مارس 13, یک هفته قبل از بهار ورزشی فصل برنامه ریزی شده بود برای شروع. که با خاموش کردن تمدید شد آوریل 9, وقتی گرگ دستور داد ساختمان بسته باقی می ماند برای بقیه سال تحصیلی.

همه گیر مجبور PIAA به انصراف از آن بسکتبال مسابقات شنا قهرمانی و همه بهار های ورزشی.

این 2019-20 سال تحصیلی به پایان می رسد در این ماه تا 1 جولای راه اندازی شد در آزمایشی راه اندازی مجدد تاریخ برای PIAA تیم است.

اما PIAA هیئت مدیره رای گیری ماه گذشته اجازه دهید به مدارس رزومه offseason تمرینات در یک شهرستان-توسط-شهرستان صورت — فرماندار تصویب — به جای نیروی تیم را به نشستن و منتظر کل کشور برای ورود به سبز فاز.

هیئت مدیره بود و خوش بینانه برخی از مدارس خواهد سرگیری تمرینات قبل از ژوئیه اما هرگز تضمین شده است.

"من خواهد بود امیدواریم که از آن خواهد شد قبل از آن" لومباردی گفت: اما با اشاره به این که وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل های منتشر شده روز شنبه جلوگیری از مدارس از سرگیری فرد در آموزش و پرورش تا 1 جولای.

فرماندار می تواند تاخیر ورزشی تا آن را به عنوان به خوبی.

سی و چهار شهرستانهای ایالت در حال حاضر وارد سبز فاز از جمله همه اما یکی از WPIAL شهرستانهای استان است. لارنس در میان اولین شهرستان سبز به نوبه خود ممکن است 29. Allegheny, آرمسترانگ, ساقی, گرین, Fayette, ایندیانا و واشنگتن Westmoreland وارد سبز فاز جمعه.

بیش از حد به آنها ملحق خواهد شد در هفته آینده.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن