سنت مارگارت بنیاد افتخارات مقدم کارگران با ثبت نام

چهار شنبه, مه 6 2020 | 12:01 AM سنت مارگارت بنیاد قرار می گیرد رنگارنگ "Thank U UPMC سنت مارگارت قهر

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

چهار شنبه, مه 6 2020 | 12:01 AM


رهگذران به احتمال زیاد متوجه رنگارنگ علاوه بر این به چمن جلو در UPMC سنت مارگارت همراه فریپورت جاده در نزدیکی Aspinwall.

سنت مارگارت بنیاد بنا بلوک-نامه ثبت نام که ایستاده کمر-بالا و در رنگ های رنگین کمان و می خواند "Thank U UPMC سنت مارگارت قهرمانان"

"به عنوان کارکنان درایو در داخل و خارج از پارکینگ بیمارستان هر روز ما می خواهم آنها بدانند که ما هرگز از دست دادن بینایی از ما چقدر ارزش آنها را" مری لی Brodie سنت مارگارت بنیاد رئیس جمهور گفت:. "آنها چراغ امید در این بحران است."

کارکنان در زمان مهلت کوتاهی به سند coronavirus مربوط به لحظه ای است. بسیاری از بخشهای بیمارستان یک عکس گروهی از جمله کسانی که به نمایندگی های تعمیر و نگهداری, رژیم غذایی, EVS رادیولوژی شغلی و, ورزش درمانی, پیشگیری از عفونت و نظارتی تیم پرستاری واحد آموزش پرستاری و ماموران امنیتی در میان دیگران.

راشل دردسر مدیر ارشد خدمات جانبی گفت: nod قدردانی شد.

"این نشاط بخشی, نشانه های بسیار راه بصری برای نشان دادن قدردانی برای تمام UPMC سنت مارگارت مراقبت های بهداشتی قهرمانان که واقعا رفته بالا و فراتر از چند هفته گذشته برای مراقبت از بیماران ما و هر یک از دیگر در طول این زمان," دردسر گفت.

در سال 1986 تاسیس سنت مارگارت بنیاد پشتیبانی از طرح های سلامتی در بیمارستان و سایت های دیگر که در خدمت جوامع محلی. آن را فراهم می کند و برنامه هایی که بازدیدکننده داشته است بیمارستان آرامش بیشتر و فراهم می کند بیماران نیازمند زندگی-تداوم خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب