Steelers مصمم به بهبود در فصل گذشته ضعیف خیلی تنگ پایان تولید

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1399

6 دقیقه پیش

زمانی که ونس مک دونالد و Jesse James نتیجه دو سال همکاری در انتهای تنگ در سال 2018 آنها رسیده نادر نقطه عطف برای Pittsburgh Steelers.

با مک دونالد جمع 610 دریافت متری و جیمز اضافه کردن 423 بیشتر آن مشخص شده فقط دومین بار پس از سال 1970 AFL-NFL ادغام که استیلرز تا به حال تنگ پایان پشت سر هم ترکیب برای حداقل 1000 دریافت متری.

وهله اول آمد از 25 سال پیش هنگامی که اریک سبز مجموعه یک فصل رکورد برای یک استیلرز تنگ پایان با 942 متری و پشتیبان Adrian کوپر کمک 112.

آن گویا است که حتی زمانی که استیلرز شاغل هیت میلر برای 13 سال و یا تا به حال حتما دست دو Bennie کانینگهام و سفت گراسمن در اواخر دهه 1970 آنها قادر به رسیدن به 1000-حیاط فلات.

پس از شاهد یک افت قابل ملاحظه ای در تنگ پایان تولید فصل گذشته استیلرز اولویت موقعیت به عنوان یک نیاز به ارتقاء و آنها امضا عامل رایگان Eric Ebron از Indianapolis Colts با این هدف در ذهن است.

Ebron است که دو سال از حذف یک نرم افزار کاسه فصل خواهد شد و همکاری با مک دونالد به استیلرز یک 1-2 تنگ پایان پانچ که فاقد فصل گذشته زیر James' عزیمت به Detroit Lions.

"ما می دانیم که او و ونس مک دونالد نوع از اواز یا موسیقی دو نفری هستند که قادر به ایجاد مسائل برای افراد با استعداد خود را" مربی مایک Tomlin گفت: در کنفرانس اخیر تماس با استیلرز ملت ازدحام اعضای. "ما هیجان زده در مورد آن دسته از بچه ها و ما مرتب کردن بر اساس استفاده از آن بچه ها هفته به هفته.

"ما می دانیم که همواره آن دسته از بچه ها و دیگر فرصتی برای واقعا ما را همه کاره و ما را یک مسئله برای کسانی که تیم ما در بازی در برابر."

در سال 2018 با مک دونالد جیمز و گاهی اوقات خاویر Grimble پیشرو راه استیلرز تنگ می رسد تولید 86 پذیرایی که رتبه شماره 7 در لیگ و 1,119 متری که پنجم شد. آنها شش touchdowns خوب بود برای یک شماره 12 رتبه بندی است. *

در سال گذشته استیلرز باز فصل با مک دونالد و Grimble به عنوان کارفرمایی بن Roethlisberger اصلی دو گزینه. سپس Roethlisberger رفت با آرنج راست آسیب و تنگ پایان تولید — بسیار شبیه به دیگر نقاط در استیلرز جرم — nosedived.

مک دونالد تا به حال نه برای جلب 78 متری در دو بازی با Roethlisberger و سپس 29 پذیرایی برای 195 متری بقیه راه در حالی که بازی را از طریق صدمات و با میسون رودلف و Devlin هاجز پرتاب می گذرد. Grimble تا به حال یکی گرفتن در سه بازی فرود بر مجروح ذخیره و منتشر شد. استیلرز معامله یک پنجم دور انتخاب کنید به سیاتل برای نیک Vannett و او بالغ بر 13 برای جلب 128 متری در 13 بازی.

اضافه کردن آن را به بالا و استیلرز' 53 جلب رتبه شماره 25 در لیگ خود 408 دریافت متری مرده بودند گذشته و سه touchdowns گره خورده است برای پلاک 26.

"این مهم است که شما باید عمق با کیفیت خوب و بازیکنان همه در اطراف" Tomlin گفت. "آسیب بخشی از بازی است و مردم در حال رفتن به دست زمان. شما می خواهید به قادر به ایجاد منحصر به فرد پرسنل گروه و matchup مسائل برای کسانی که شما در حال رقابت در برابر. ما هیجان زده در مورد داشتن Ebron در آن مخلوط است."

استیلرز استفاده درست چرخشی سیستم با مک دونالد و جیمز در سال 2018 بود که یک امتیاز به داشتن گسترده ای از گیرنده های آنتونیو قهوه ای و بت اسمیت-Schusters در این زمینه برای بسیاری از جرقه بزند. استیلرز با استفاده از "12" پرسنل — یکی از در حال اجرا به عقب و دو گیرنده و سفید به پایان می رسد — فقط 9 درصد از تمام توهین آمیز بزند که در آن سال.

با قهوه ای رفته در فصل گذشته و استیلرز اختلاط در جیمز واشنگتن و rookie Diontae جانسون به حمله جریان آنها خود را افزایش دو تنگ-end استفاده به 20 درصد از جرقه بزند در "12" پرسنل.

داشتن Ebron که تا به حال 66 جلب برای 750 متری و 13 touchdowns در سال 2018 در فهرست استیلرز ممکن است تمایل به افزایش مقدار خود را از دو تنگ پایان بسته در سال 2020 است. که می تواند به ویژه در منطقه قرمز که در آن استیلرز آخرین رتبه بندی در سال 2019 بدون Roethlisberger.

Ebron مانند مک دونالد است 6-پا-4. و استیلرز پیش نویس یک قد گسترده گیرنده نوتردام را تعقیب Claypool در دور دوم به ارائه یکی دیگر از هدف بلند برای Roethlisberger.

"ما مشتاق به دیدن آنچه (Ebron) می تواند انجام دهد" مدیر کل کوین کلبر گفت: در مصاحبه اخیر خود با 105.9 FM. "من مطمئن هستم که بن اضطراب به او و کار او را برای دیدن آنچه که او می تواند انجام دهد. خواهد شد که دیگر قرمز-منطقه نوع سهم بسیار شبیه Claypool ممکن است. آنها را به اندازه. آنها ورزشکاری.

"شما در حال رفتن به نیاز به آن اعتراض گرفتن بچه ها در آن مناطق محدود."

Ebron یک مقایسه مک دونالد در آن او شناخته شده است بیشتر برای خود گریزی به مسدود کردن بیش از تمایل به انجام کار کثیف در ترانشه. آن را یک ضرورت در ایندیاناپولیس در سال 2018 زمانی که Ebron را 750 متری رتبه پنجم در میان همه تنگ به پایان می رسد و او رتبه پنجم با 11.4 متری-هر-گرفتن و هفتم-اکثر متری پس از گرفتن در موقعیت.

او کارفرمایی عمدتا اندرو شانس بود 110.0 رهگذر امتیاز در می اندازد به Ebron. تنها کانزاس, شهرستان, تنگ پایان تراویس Kelce تولید بهتر شماره. که تغییر, اما در سال گذشته بدون شانس پرتاب او به فوتبال است. اگر چه او در رتبه نهم متری در-هر-catch (12.1) او دم به شماره 25 در کارگاههای پس از گرفتن و شماره 39 با 80.0 QB رتبه قبل از او به پایان رسید در فصل مجروح رزرو.

امید برای استیلرز است که Ebron این اعداد را تک به تک با Roethlisberger پرتاب می گذرد در این فصل است.

"ما یک راحتی با اریک Ebron چرا که او می کند که برخی از منحصر به فرد دریافت مهارت" کلبرت گفت. "این بازی بیشتر در مورد پرتاب از آن در حال اجرا است. شما را مجبور به اجرا و شما می خواهید آن تنگ می رسد برای جلوگیری از, اما زمانی که آنها در حال استثنایی گیرنده مانند Ebron است, من فکر می کنم آن را به ما می دهد یکی دیگر از ابعاد است که ما واقعا نمی باید در گذشته است."

جو Rutter یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو از طریق ایمیل در jrutter@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن