Sto-Rox استخدام مربی تیم فوتبال LaRoi جانسون به عنوان آگهی باز می شود مربیگری شغل

توسط: کریس هارلن شنبه 25 ژوئن 2020 | 11:48 PM Sto Rox مربی LaRoi جانسون آگهی های تمرین روز شنبه,

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

توسط:
شنبه 25 ژوئن 2020 | 11:48 PM


این Sto-Rox هیئت مدیره مدرسه استخدام مربی تیم فوتبال LaRoi جانسون به عنوان مدیر ورزشی پنج شنبه شب و رای به دست او یک تخته سنگ پاک از مربیان است.

هیئت مدیره رای به باز مربیگری موقعیت برای تمام رشته های ورزشی به جز فوتبال, عضو هیئت مدیره کن Hohman گفت. اما باز کردن موقعیت به متقاضیان به این معنا نیست که مربیان فعلی نمی توان حفظ کرد.

"ما می خواستیم به او یک شانس برای رفتن را از طریق و ایجاد تغییرات" Hohman گفت: "بنابراین ما باز همه چیز را به همه درخواست مجدد."

این Sto-Rox هیئت مدیره ساخته شده است که مشابه حرکت در دهه گذشته است.

Johnson, 35, در حال ورود به فصل سوم خود را به عنوان مربی تیم فوتبال در Sto-Rox. 2003 Peabody فارغ التحصیل بازی فوتبال کالج در کال (Pa.) و مالون.

"او می تواند نشستن با مربیان و به آنها بگویید که چگونه او می خواهد همه چیز انجام می شود" Hohman گفت. "اگر او می خواهد به نگه داشتن همه وجود دارد او می تواند."

وایکینگ ها حامی تیم های فوتبال دختران و پسران, بسکتبال, بیس بال و سافتبال دختران و والیبال. فوتبال و پسران تیم بسکتبال هر دو رسیده WPIAL فینال فصل گذشته.

Johnson, تیم ملی فوتبال رفت 11-2 از دست داده و به Clairton در WPIAL کلاس نهایی.

پسران تیم بسکتبال رفت 20-7 تحت مربی Ryan هیوز به پایان رسید و به عنوان WPIAL کلاس 2A runner-up. تیم فعال باقی مانده در دولت برگشتی که PIAA لغو این مسابقات در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

دختران تیم بسکتبال رفت 6-16 و دختران تیم والیبال به پایان رسید 2-12.

بیس بال و سافتبال فصل لغو شد با این بیماری همه گیر.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Sto-Rox



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن