جلوگیری از فرسایش مورد بایدن را به معاونت انتخاب

در واقع در کتاب, آیا در حال اجرا آمپول مهم است ؟ دانشمندان علوم سیاسی کریستوفر Devine و کایل Kopko به این نتیج

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

در واقع در کتاب, آیا در حال اجرا آمپول مهم است ؟ دانشمندان علوم سیاسی کریستوفر Devine و کایل Kopko به این نتیجه رسیدند "که معاون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری, به طور کلی نمی ارائه یک استفاده انتخاباتی در دولت خانه خود را بدست آورد و یا منطقه است."

Devine و Kopko حتی کم ارزش کردن این اسطوره را که جانسون تحویل تگزاس برای کندی در 1960 تاکید بر این که هیچ رای گیری داده ها برای حمایت از همه-به-راه-با-LBJ پایان نامه. (البته جانسون مهارت با رای شمارش ممکن است تا به حال چیزی برای انجام این کار با کندی پیروزی باریک در دولت است.)

بسیاری از از تصورات غلط در مورد اهمیت سیاسی یک معاونت انتخاب هستند ریشه در کهنه مفهوم کار است. به عنوان ایلین Kamarck یک عضو ارشد در این موسسه بروکینگز معتقد جدید در کتاب چیدن معاون رئیس جمهور "هر معاون رئیس جمهور پس از Al گور انتخاب شده است بیشتر برای توانایی خود را برای کمک به رئیس جمهور انجام کار خود را نسبت به توانایی خود را به تعادل بلیط." چه تغییر, با توجه به Kamarck بود که در یک گور مشاور در بیل کلینتون در کاخ سفید بود نامزدی ریاست جمهوری فرآیند: پس از نامزدها در حال حاضر برداشت در مقدماتی نامزدهای دیگر نیاز به اویزان VP نامزدی به عنوان یک برگ برنده در رقابت می پردازند.

سیاسی علم اطلاعات تنها می تواند ما را تا کنون. بخشی از مشکل این است که رای دهندگان اغلب ضد و نقیض در مورد اینکه چرا آنها را انتخاب ریاست جمهوری بلیط. بسیاری از تماس معاونت انتخاب "بسیار مهم است." اما Devine و Topco اشاره کرد: "معاون ریاست جمهوری انتخاب کاملا بی اهمیت هنگامی که اندازه گیری در رابطه با دیگر انتخابات را تحت تاثیر قرار; حدود 90 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی نمی به یاد بیاورید همیشه در حال تغییر خود را در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس حساب از معاون نامزد انتخابات ریاست جمهوری."

این عامل دیگر به خصوص مربوط به سال 2020 کمبود مربوطه نمونه وقتی که می آید به انتخابات تاثیر یک زن همسر در حال اجرا. آن سخت است برای تصور کنید که دو نقطه مخالف چهره های سیاسی از جرالدین فرارو یک لیبرال دموکرات کنگره از ملکه و سارا پیلین ، بد آگاه هاکی تبدیل فرماندار آلاسکا. هر دو معاونت انتخاب شد محصول از سر استیصال به هر دو Walter Mondale (رو به رونالد ریگان در سال 1984) و جان مک کین (انتهایی باراک اوباما در سال 2008) معتقد بودند که آنها نیاز به انجام چیزی غیر مومن به لرزش تا مسابقه. اما زمانی که Mondale به پایان رسید تا حمل فقط یک دولت و مک کین از دست رفته توسط بزرگترین حاشیه این قرن شد سخت به سرزنش و منزلت خود را در حال اجرا آمپول (هر چند پیلین احتمالا هزینه دلاری بلیط آرا).

از هیچ نامزد ریاست جمهوری تا به حال شنود گذاشته یک فرد از رنگ به عنوان همسر در حال اجرا و مطالعات علمی که قدمت آن به سال 2006 نشان داده است که سیاه و سفید نامزدها در خصوص انجام افزایش مشارکت مردم است. در سال 2015 دانشمندان علوم سیاسی امیر شاون Fairdosi و جان Rogowski محاسبه شده است که آفریقایی آمریکایی دموکرات کنگره نامزدهای افزایش, سیاه, رای گیری مشارکت به عنوان اندازه 5 درصد است. اما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این یافته ها می تواند تعمیم به 2020 ریاست جمهوری سیاست زمانی که رای گیری بهره در حال حاضر بالا به دلیل بایدن محبوبیت با رای دهندگان و عمق نفرت و بیزاری به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بایدن را سنگین سرب در پای صندوق های رای نیز فراهم می کند یک استدلال در برابر انتخاب یک معاون رئیس جمهور در درجه اول به دلایل سیاسی. زمانی که به ظاهر امن خواه متحده مانند اوهایو و گرجستان در آن سخت است برای تعیین دقیقا آنچه بایدن نیاز دارد—حتی اگر VP نامزد کرده بود که نفوذ با رای دهندگان به آن را فراهم می کند.

وجود دارد یک اصل قدمت آن به ریچارد نیکسون در سال 1968: "معاون رئیس جمهور نمی تواند به شما کمک کند. او تنها می تواند به شما صدمه دیده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن