توقف چاپ R-کلمه

این است که یک معضل منحصر به فرد. روز جمعه پست هیئت تحریریه منتشر ستون خواستار نام به تغییر یا اسنایدر یا NFL.

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

این است که یک معضل منحصر به فرد. روز جمعه پست هیئت تحریریه منتشر ستون خواستار نام به تغییر یا اسنایدر یا NFL. "آقای اسنایدر—یا اگر آقای اسنایدر حاضر به عقب نشینی از بیانیه خود از 'هرگز' NFL—باید استفاده از این مفرد لحظه در تاریخ به سمت راست از تاریخ" روی تخته نوشت. "تغییر نام. در حال حاضر است." سه روز قبل از هیئت مدیره خواستار پایان نام تیم ورزشی نویس بری Svrluga منتشر شده op-ed ساخت همان مورد آشکار است که در حالی که او تا به حال هرگز علنا محکوم کرد نام او بی سر و صدا شده است در اعتراض به این نام در حال حاضر تنها با اشاره به این تیم به عنوان "واشنگتن" در مقالات خود را. (Svrluga پاسخ نمی دهند به من درخواست مصاحبه.)

اما اگر شما نگاه از بالا به نسخه آنلاین از Svrluga مقاله و یا نسخه های دیگر از قطعه ای است که روی کاغذ اجرا شده است قبل از اینکه شما متوجه یک لینک با لکه دار کردن در آبی درخشان نامه. دلیلش این است که این داستان در زمینه این مقاله بخش با عنوان پس از این تیم پر شده است که با شبیه لکه دار پر از عناوین از جمله یکی از شنبه—یک قطعه در مورد حق رای دادن دست و پنجه نرم کردن با آن دیگر نژادپرستانه میراث است.

هنگامی که شما ببینید این سطح از ناهماهنگی شما نمی توانید unsee آن: "مایک کری دیرین NFL داور اجتناب واشنگتن بازی به دلیل نام" خواندن یک پست تیتر به طور مستقیم در زیر بخش سر شامل لکه دار کردن. "دانیل اسنایدر می توانید ببینید که در آینده در اینجا" خواندن یک ESPN تیتر در حالی که نوار کناری ترویج یک داستان طبقه بندی شده توسط لکه دار کردن در همه کلاه. وجود دارد نیویورک تایمز در تیتر یک پروفایل Suzan نشان داده Harjo که مبارزه برای چهار دهه به نام حذف می کند که همان دو مرحله از رد و با استفاده از لکه دار کردن به طور همزمان.

به عنوان یک بومی خبرنگار بسیار علاقه مند در این موضوعمن رشد کرده خسته از دوره ای بحث است. هر ماه اوت به عنوان اردوگاه آموزشی نورد در اطراف آن همان روال. برخی از بومی مردمی دیوانه هستند. در اینجا به همین دلیل برخی از آنها دیوانه هستند و به همین دلیل برخی نیست. همچنین در اینجا از 16 بازی داستان و ویژگی های بی شماری و ستون و برجسته ویدئوها مملو از لکه دار کردن. لطفا عضو شوید! بنابراین در ماه اکتبر گذشته من تماس ویراستاران در ورزشی میز در این پستو این باربه عنوان به خوبی به عنوان ارتباطات در بخش ESPN و NFL شبکه به همان سوال بپرسید که ویرایشگر خواسته بود من دو ماه قبل: چگونه این رسانه ها institutionally در نظر گرفتن خطرات استفاده از لکه دار کردن در حالی که برخورد با این واقعیت است که آن باقی می ماند رسمی moniker یک طبقه ورزشی نهاد ؟

این NFL شبکه موفق به پاسخ به درخواست من. اردن کوهن مدیر اجرایی ارتباطات برای نیویورک تایمزگفت: "با عرض پوزش برای تاخیر. ما قصد داریم به کاهش به نظر در اینجا." ESPN لایحه Hofheimer ارشد شرکت مدیر ارتباطات و نوشت: در یک مرغ-گه بیانیه که "طرفداران تشخیص NFL فرانشیز توسط وب سایت رسمی خود نام آن نیز با مجوز علائم تجاری. ما ادامه خواهد داد به استفاده از رسمی NFL نامگذاری در سراسر سیستم عامل های ما تا زمانی که طرفداران انتظار این بود که نام درایو خود را ریشه کن تجربه است."

همانطور که برای پست من سوال بود حوصلگی به ارشد روزنامه Sahar Amini که پاسخ داد: "من متاسفم اما ما نمی قادر خواهد بود برای کمک به این درخواست است." امینی ارائه پاسخ همان زمانی که من به دنبال در روز سه شنبه.

این زمینه است که در آن هیئت تحریریه اخیر قطعه زندگی می کند. در حالی که هیئت مدیره را ندارد سرمقاله گیری شکست خود را به تعامل با خود کاغذ استفاده مداوم و عادی شدن لکه دار ارائه آن محکومیت فقط یکی دیگر خالی کرد. آن را کلمه حذف شده از واشنگتن NFL تیم کشباف اما نه از خود صفحات زیرا که بر خلاف آسان نمایشی از انتشار 500 کلمه سرمقاله خواهد بود تصمیم گیری با هزینه های واقعی, واقعی, خطرات و پتانسیل واقعی اثرات.

رسانه ملی موسسات هرگز به عنوان مترقی و یا جلوتر از منحنی به عنوان آنها خود را به فروش. در واقع صنعت رسانه همچنان یکی از ارتجاعی ترین نیروها در امریکا است. آن اتاق های خبر در حال شدت و عمده سرمقاله تغییرات سال برای دیدن نور—به خصوص در مکان هایی مانند ESPN و NFL شبکه که در آن سودآور تلویزیون قرارداد با لیگ ایستاده و در این راه از هر گونه اخلاق و به خصوص در موضوع مورد مردم بومی که تقریبا نامرئی در میان سرمقاله صفوف رهبری است که وظیفه تصمیم گیری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب