فصل تابستان پاسیو می شود افزایش به عنوان ونکوور مسائل 85 مجوز جدید

محتوای مقاله در ادامهدر ژوئن 11, شورای اسلامی نیز به تصویب آئین نامه اصلاحات شامل پتیس در مالکیت خصوصی. دوازده

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در ژوئن 11, شورای اسلامی نیز به تصویب آئین نامه اصلاحات شامل پتیس در مالکیت خصوصی. دوازده پاسیو خصوصی در حال حاضر تایید شده است و یکی دیگر از 16 پاسیو خصوصی متقاضیان در حال کار با شهرستان برای تکمیل برنامه های خود را.

Ciy کارکنان انتظار مجوز برای پاسیو خصوصی در دسترس خواهد بود در پایان ماه. پتیس که نیاز به ساخت و ساز تایید شود می تواند ظرف پنج روز کسب و کار.

"به عنوان شرکت صاحب سه رستوران و یک آبجوسازی در ونکوور, من می توانم به این باور نکردنی سختی تمام رستوران ها در شهر را تحمل کرده اند در طول COVID-19 تعطیلی" گفت: David Nicolay مالک مشترک از آبشار و خیابان اصلی Brewing Co.

"با گسترش پاسیو گزینه های در خط با استان توصیه های امن تر, در بیرون فضا به جمع رستوران ها را یک فرصت شگفت انگیز به سرمایه گذاری در فصل تابستان پاسیو."

این شهر نیز به تصویب پتیس های لبنی از wineries و قرار زیرند خواهد شد و برگزاری یک جلسه عمومی در یک پیشنهاد آئین نامه متمم در ژوئن 30.

hmooney@postmedia.com

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن