ساری چالش ها آن را به عنوان ایجاد یک مرکز هسته

محتوای مقاله در ادامهاو گفت: سوری ها باید یاد بگیرند که از اشتباهات دیگر شهرستانها."شما نمی توانید می گویند شم

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

او گفت: سوری ها باید یاد بگیرند که از اشتباهات دیگر شهرستانها.

"شما نمی توانید می گویند شما خواهد شد که بیشترین جمعیت را در پایان این دهه در استان و نمی توان شهرستان های معاصر," او گفت:.

او پیشنهاد گرفتن مناطق بین پیشرفت های عمده ای که در حال ظهور و یا استفاده نشده و "اجاره آنها را برای 10 سنت دلار و اجازه دهید آن را پاک کردن" برای جذب جالب کسب و کار و ترافیک پا. "مردم می خواهند برای رفتن به جایی که دیگر مردم هستند."

رنی همچنین با اشاره به نیاز به صورت عمده هنر در محل سوری هسته توصیف چیزی شبیه به یک نسخه کوچکتر از ملکه الیزابت تئاتر در ونکوور.

MLA برای سوری-Guildford, Garry Begg گفت: ساری "فوق العاده بانک زمین" ساخته شده است و سرمایه گذاری در امکانات رفاهی از قبیل پارک و یخ عرصه اما شده است وجود دارد همچنین بهره از جنوب آسیایی, فیلیپینی و جوامع برای مراکز فرهنگی.

همچنین "جدید بیمارستان دیر در شهرستان ساری گفت: Begg. "نه تنها آن را در خدمت نیازهای پزشکی از شهروندان سوری را به ارمغان می آورد برخی از فرصت فوق العاده ای برای تحقیق و ... برای پزشکان خواهد شد که وابسته به دانشگاه است." این استان به تازگی به اختصاص یک مکان برای دومین بیمارستان شهرستان است.

یکی دیگر از کلید توسعه اقتصادی است بدانند حمل و نقل گفت: مدل با استناد به یک نیاز برای ترکیب نور راه آهن SkyTrain اتوبوس و دوچرخه سواری خط.

به عنوان همه گیر گستراند "اول و مهمتر از همه برای من خواهد بود چگونه است که حمل و نقل و شهردار شورای رفتن به مردم در واقع با استفاده از حمل و نقل دوباره به جای اتومبیل های خود را," او پرسید.

مدل گفت: بیشتر در دراز مدت مشوق های مورد نیاز برای نگه داشتن توسعه دهندگان ساختمان حتی به عنوان بیماری همه گیر در drags.

در ساری گفت: این امر تخفیف برخی از توسعه هزینه هزینه برای پروژه های خود در منطقه مرکز شهر به نگه دارید تا با شتاب گفت: مدل. هر دو جدید و پروژه های در حال حاضر در جریان است که باید در ساخت ارزش بیش از 25 میلیون دلار در مرکز شهر واجد شرایط برای 50 درصد تخفیف در هزینه های مختلف از جمله برای rezoning توسعه و واريانس مجوز.

jlee-young@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب