ساری شهردار باید شفاف در مورد هر گونه روابط به شهرستان عضو شورا خصوصی, کسب و کار, منتقدان می گویند

محتوای مقاله در ادامهدیگر نمایندگان بودند "blindsided" توسط Pettigrew را حذف و جایگزینی توسط پاتون لاک گفت و ا

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

دیگر نمایندگان بودند "blindsided" توسط Pettigrew را حذف و جایگزینی توسط پاتون لاک گفت و او معتقد است مک کالوم و پاتون باید برای عموم روشن در مورد اینکه آیا آنها باید یا تا به حال هر گونه ارتباط خارج از شورای.

Surrey, BC: OCTOBER 20, 2018 -- Safe Surrey Coalition mayoral candidate Doug McCallum celebrates his win in the civic election Saturday night, October 20, 2018 in Surrey, BC. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Jen Saltman) ORG XMIT: electionsurrey [PNG Merlin Archive]
امن سوری ائتلاف نامزد شهرداری داگ مک کالوم جشن پیروزی خود را در مدنی انتخابات با حزب برنده شورای نامزدها در اکتبر 20, 2018. Jason Payne/PNG

Annis, هم, توافق وجود دارد باید شفافیت بیشتر در مورد مترو, مدیر, تغییر, او گفت که او مخالف "چون هیچ توضیح منطقی در ذهن من به عنوان به همین دلیل Coun. Pettigrew بود که حذف partway از طریق مدت خود را."

"آنچه را که آنها در زندگی خصوصی خود را خود کسب و کار خصوصی. ... تا زمانی که آنچه آنها انجام می دهند بخش خصوصی دخالت نمی کنیم, با شهر کسب و کار پس از آن که کسب و کار خود را در ذهن من" Annis گفت. "اما اگر آن تداخل با شهر کسب و کار پس از آن که قطعا چیزی است که نیاز به خطاب."

Pettigrew حاضر به مصاحبه در این داستان اما گفت: Postmedia در یک ایمیل که: "شهردار نیست من هر توضیحی که چرا من حذف شد به عنوان یک مترو مدیر."

یک موقعیت در مترو ونکوور هیئت مدیره است که نقش مهمی "با تاثیر مستقیم بر روی سوری مالیات دهندگان" Hundial گفت.

صحبت کردن به طور کلی بیشتر Hundial گفت: "تصمیم گیری است که ما را به عنوان مقامات دولتی نیاز به توجیه و فراتر از سرزنش. ... شفافیت است همه دوستان در این نوع از شرایط است."

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano



tinyurlis.gdclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن