بررسی نشان می دهد 2020 grads تغییر پست-دبیرستان در نظر دارد با توجه به همه گیر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399

3 دقیقه پیش

در یک سال نرمال "تابستان ذوب" اثرات بسیاری از فارغ التحصیلان دبیرستان که در بهار در نظر گرفته شده برای رفتن به دانشگاه اما کاملا نمی آن می افتد.

این درست است به خصوص برای کسانی که از وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین تر گفت: Kelli Canonge. او متقاعد شده است آن را بدتر خواهد بود در سال 2020 — یک سال است که چیزی جز عادی برای دانش آموزانی که تمام مطالعات خود را فارغ التحصیل شد و در میان یک بیماری همه گیر.

به عنوان یک Penn State استعداد های جست و مشاور در دره دبیرستان در New Kensington, Canonge کمک می کند تا نسل اول و دانش آموزان کم درآمد ثبت نام در دوره آموزش متوسطه برخی از نوع. او دیده می شود به مراتب کمتر دانش آموزان برای کمک به این سال و فکر می کند که به معنی کمتر خواهد کالج شروع ترم بعد — تا حد زیادی با توجه به مشکلات ارائه شده توسط coronavirus و در ادامه تاثیر است.

تقریبا نیمی از کلاس 2020 از فارغ التحصیلان خود را تغییر داده اند پس از دبیرستان در نظر دارد با توجه به covid-19, بر اساس یک نظرسنجی ملی از 1000 دبیرستان سالمندان انجام شده توسط ویکفیلد تحقیقات تاریخ و موفقیت و مدیریت پروژه موسسه آموزشی پایه و اساس است.

Canonge, 38, از Natrona ارتفاعات شده است کار را از طریق تابستان برای کمک به grads که می خواهند برای رفتن به دانشگاه اما لازم نیست که هر یک از اعضای خانواده برای کمک به آنها را از طریق آنچه می تواند یک فرایند خسته کننده. Canonge به نام این عدم اجتماعی و اقتصادی فرصت تابستان "ذوب" — فاصله بین ثبت نام اعداد در مارس و تعداد واقعی دانش آموزانی که نشان می دهد تا به دانشگاه در پاییز.

این phenomenonhas تبدیل شدن به شایع تر در طول coronavirus بیماری همه گیر. برای مثال بالاتر درآمد و دانش آموزان هستند بیشتر احتمال دارد به تمام فرم ها, سپرده ها و عکس های تهیه شده از دانش آموزان از خانواده های با کمتر بدان توجه به Canonge.

پس از مدارس بسته در اواسط ماه مارس و نقل مکان به فاصله آنلاین آموزش پدر و مادر نمی تواند کمک در فرد با تکمیل برنامه رایگان برای کمک به دانش آموز (FAFSA) اشکال و مواد دیگر است. که منجر به کاهش نرخ FAFSA اتمام سراسر متحده — از جمله نزدیک به 6 درصد در پنسیلوانیا نسبت به این زمان در سال گذشته با توجه به کالج ملی دستیابی به شبکه.

"در دره نرخ پایین از ٪ 20-30" Canaonge گفت.

Canonge گفت که او تلاش کرده تا زوم جلسه با والدین و دانش آموزان اما نتایج نیست آنچه که او امیدوار است به دلیل اطلاعات مالی شخصی نمی تواند به اشتراک گذاشته شده از طریق اینترنت و صفحه های ممنوع شد.

"ما نیاز به پدر و مادر اطلاعات مالی برای تکمیل این روند و اگر ما نمی توانیم که از پدر و مادر, تمدید ثبت نام, تاریخ و دیگر قدرت پردازش [کالج ها ارائه] لزوما ابتلا به نیازمندترین افراد مخاطبان" Canonge گفت.

این چالش ها باعث شد بسیاری از فارغ التحصیلان به انتخاب کردن برای یک سال فاصله را انتخاب کنید و یا به دنبال یک کالج آموزش و پرورش حتی اگر آنها قادر است.

از دانش آموزانی که نشان داد که آنها پس از فارغ التحصیلی برنامه تغییر کرده و در این نظرسنجی 36 درصد در حال کار برای پول و 32 درصد با تاخیر شروع دانشگاه و 16 درصد در حال تعویض برنامه های حرفه ای برای این پاییز آینده.

"ما واقعا می خواستم برای گرفتن یک ایده از چه مقدار covid-19 تاثیر داشتند در کلاس 2020" گفت: Ed Grocholski تاریخ و دستاورد معاون ارشد رئیس جمهور از نام تجاری. "این کاملا ممکن است که دانشکده ها را ببینید تاثیری در ثبت نام به دلیل [نظرسنجی] یافته و گسترده تر تاثیر covid-19."

بررسی یکی دیگر از Cirkled در یک دانش آموز نمونه کارها پلت فرم پیدا کردم که تقریبا 90 درصد از دانشگاه های مقامات که در پاسخ انتظار برای دیدن "بالاتر از نرمال ذوب در پاییز" آموزش و پرورش در هفته گزارش شده در ماه آوریل است.

تغییر تجربه

Grocholski معتقد است که تجربه کالج ممکن است به شدت تغییر به خصوص با نیاز جامعه فاصله و دوره های آنلاین سقوط می آیند.

"(داده ها) را نشان می دهد که دانشگاه های بسیاری از افراد جوان در برخورد با مشکلات مالی در مقابل خانه," او گفت:. "اخیر فارغ التحصیلان دبیرستان ها واقعا در این مورد زیاد فکر و ممکن است به اشتراک گذاری این نگرانی ها با پدر و مادر یا مراقبان."

نتایج تحقیق نشان داد که از 40 درصد از فارغ التحصیلی سالمندان که نشان داد که آنها کار می کنند و تقریبا نیمی از آنها یا خانواده خود را تکیه می کنند که درآمد برای هزینه های زندگی.

Alexandrea مرد-بینگ اخیر دره بالا فارغ التحصیل را تجربه کرده است و تاثیر مالی از این بیماری همه گیر است و برخی از نگرانی ها در مورد حضور در دانشگاه در این پاییز.

"من کار شد و به طور موقت بسته و من تا به حال به ثبت نام کردن برای بیکاری" 18 ساله آرنولد resident گفت. "از آنجا که وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم با امضای تازه من هنوز هم نمی دریافت (بیکاری غرامت)."

مرد-بینگ حضور خواهد شرقی دانشگاه میشیگان در پاییز به عنوان یک پیش دانشجوی حقوق, رشته علوم سیاسی.

"بزرگترین نگرانی من این است که مستعد ابتلا به این ویروس (در کالج)" پسر بینگ گفت. "من مسن پدربزرگ و مادربزرگ که با من زندگی می کنند و من می تواند حامل و از آن عبور بر روی آنها و یا شخص دیگری است."

با توجه به بررسی 35 درصد از سالمندان برنامه ریزی برای حضور در دانشگاه ها کمتر هیجان زده برای رفتن به دلیل های مختلف covid-19-مربوط به نگرانی.

این شامل کلاس ها و کیفیت تحصیلی (58%) در خوابگاه زندگی (53%) دو و میدانی و مدرسه-اسپانسر حوادث (44%) و سالن های غذاخوری (40%).

یعقوب McGee اخیر همپتون دبیرستان فارغ التحصیل در رابطه با پردیس زندگی و کیفیت آموزش و پرورش هنگامی که او حضور, Allegheny, کالج در مادویل این سقوط به دو عمده در تئاتر و اقتصاد است.

"من به طور معمول یک دانش آموز بسیار خوب, اما من با تلاش از راه دور یادگیری به دلیل عدم علاقه کاملا رک و پوست کنده گفت:" مک گی 18, Hampton Township. "مردم بسیار مردد قرار داده و به هزاران دلار در خط به دریافت بیشتر کلاس های آنلاین."

او همچنین در مورد ایجاد ارتباطات جدید و عدم اطمینان از فعالیت های است که مخاطبان زیادی را از جمله رشته های ورزشی است.

"آن را همان کالج تجربه ای که بچه ها در حال حاضر و هیجان زده برای پرداخت کنم؟" McGee پرسید . "من نمی دانم از چند دانش آموزان در کلاس من که علامت سوال که به چه چیزی در سال آینده."

جورج Sprock های اخیر بیشتر لتروب دبیرستان فارغ التحصیل روشن خود را پس از فارغ التحصیلی در نظر دارد با توجه به همه گیر. او برنامه ریزی عمده در درمان فیزیکی در دانشگاه وست ویرجینیا یک برنامه ای است که گرفته ام و شش سال برای تکمیل.

Sprock 18, لتروب است "همیشه خوب بوده است woodshop" و آن را به یک "عشق است که [او را] همیشه" و او شروع به دنبال تبدیل شدن به یک نجار. پس از شور و مشورت بسیار او روشن اصلی خود را به چوب علم و فناوری با تمرکز بر روی پردازش چوب است که ساخت کابینت و مبلمان.

Sprock گفت باختری تبدیل به یکی از نه دانشگاه است که ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس نجاری مدرسه تجارت.

"اگر [گیر] رخ نمی داد من نمی خواهم که این زمان را به نشستن و فکر می کنم در مورد آن و یا صحبت کردن با هر کسی در مورد آن" Sprock گفت. "پشتیبانی که من تا به حال از افراد دیگر به من فهماند که آن را به بهترین انتخاب برای من است."

کنترل آینده خود را

به منظور کمک به دانش آموزان برنامه ریزی بهتر برای آینده تاریخ و موفقیت و مدیریت پروژه موسسه آموزشی بنیاد آغاز شده دو ابتکارات آموزشی — 'جعفر منابع اقتصادی' وب سایت 'مدیریت پروژه 4 All' بازی آنلاین.

با توجه به بررسی و 94 درصد از پاسخ دهندگان احساس کردند آنها اکسل در مدیریت پروژه-صفات مرتبط با آن مانند حل مسئله و کار تیمی در سازمان و چند tasking.

"دانش آموزان به طور فزاینده ای گرسنه به تاثیر و چند فرصت های شغلی ارائه فرصت برای ایجاد یک تاثیر مانند مدیریت پروژه" گفت: Michael DePrisco مایوس معاون رئیس جمهور از تجربه جهانی و راه حل های. "این مهارت ها در حال رشد به طور فزاینده مهم است که جهان از کار می شود گرا در اطراف پروژه است."

هر دانش آموز و خانواده در حال حاضر وضعیت متفاوت است از نظر سلامت و امور مالی گفت: Ron Suvak اصلی Franklin منطقه ای دبیرستان در Murrysville.

"وجود دارد یک حس فوق العاده ای فرصت از دست رفته را" Suvak گفت. "این خطر می شود از دست دادن حس خوش بینی و از دست دادن حس از آینده است."

Suvak گفت: او می داند که برخی از دانش آموزان که برنامه تغییر کرده اما او همچنین می داند که بسیاری از کسانی که هنوز در "طرح A."

او صحبت از سلامت جسمی و روانی تاثیر این بیماری همه گیر در حال دانش آموزان و خانواده ها است.

"در ابتدا وجود دارد یک حس امید به بازگشت به حالت عادی" او گفت:. "به عنوان خاموش کردن پیشرفت و همه گیر در ادامه به تاثیر تقریبا در هر جنبه از زندگی آن را آسان تر برای مردمی – از جمله خود من."

دانش آموزان نتوانسته اند به دنبال پشتیبانی مانند آنها معمولا ممکن است اگر آنها به حال شده است در مدرسه برای سلامت روانی و سوء مصرف مواد و استفاده از Suvak توضیح داد.

او گفت: این مهم برای سال 2020 فارغ التحصیلان به یک منبع کنترل درونی — معنی شخصا به کنترل که در آن زندگی خود را از رفتن صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در اطراف آنها.

"من به عنوان یک 2020 فارغ التحصیل آینده باید, و من می توانید کنترل که" Suvak گفت. "این به من برای گرفتن وجود دارد."

مگان سویفت یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-2810, mswift@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن