مظنون شناسایی شده در مارس با حمله به اتوبوس در ونکوور درگذشت یک هفته بعد از مصرف بیش از حد

محتوای مقالهمردی که با پاره پاره کردن موهای یک زن قبل از کشتی خود را به زمین و مشت او شناخته شده است به عنوان

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

مردی که با پاره پاره کردن موهای یک زن قبل از کشتی خود را به زمین و مشت او شناخته شده است به عنوان داشتن درگذشت به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر یک هفته پس از حمله ماه گذشته.

در روز سه شنبه, حمل و نقل, پلیس به دنبال کمک به پیدا کردن مهاجم پشت مارس 15, اتوبوس, حمله به. شده است اذیت و آزار دو مسافر با پوشیدن ماسک در یک اتوبوس پس از سوار شدن در نزدیکی اصلی و Hastings خیابان در ونکوور ساخت یک نظر به اثر "بازگشت به کشور خود را که در آن همه آغاز شد."

هنگامی که یک سوم زن مداخله کرد و به او گفت که برای جلوگیری از آزار و اذیت مرد لگد او را در پا قبل از کشیدن یک مشت از موهای خود را و سپس پین کردن او به زمین و با مشت او. زن جنگیدند و او را از اتوبوس در نزدیکی تجاری درایو و هیستینگز.

این درخواست از پلیس شد و گسترش به طور گسترده ای در رسانه های خبری و رسانه های اجتماعی که باعث شد تعدادی از راهنمایی به حمل و نقل ،

در بیانیه صادر شده پنج شنبه, حمل و نقل پلیس Const. مایک Yake مرد گفت: تا به حال شده است پس از شناسایی به عنوان یک زن 48 ساله ساکن ونکوور از هیچ آدرس ثابت. مردی بود که به خوبی شناخته شده برای پلیس شناسایی شد که پس از فوت حدود یک هفته پس از حمله ظاهرا از مواد مخدر مصرف بیش از حد.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip

مردی که با پاره پاره کردن موهای یک زن قبل از کشتی خود را به زمین و مشت او شناسایی شد که پس از فوت به علت مصرف بیش از حد یک هفته پس از حمله به. این جزوه تصویر از حمل و نقل پلیس نشان می دهد که مشکوک بر روی گوشی های هوشمند فیلم. جزوه / حمل و نقل پلیس


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن