گاز اشک آور نمی استقرار خود

ذخیره کلیپ نادر از کسی مثل Cornel West, صحبت خدا صادق حقیقت در سی ان ان, جریان اصلی, پوشش رسانه ای از سراسر کش

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

ذخیره کلیپ نادر از کسی مثل Cornel West, صحبت خدا صادق حقیقت در سی ان ان, جریان اصلی, پوشش رسانه ای از سراسر کشور در اعتراض به نژادپرستی پلیس تا حد زیادی زیر همان قوانین: ترد-mouthed زبان هنگامی که توصیف خشونت پلیس;, روشن, زبان فعال هنگامی که توصیف رویارویی آغاز شده توسط معترضان و هر دو طرف رویکرد به تشدید است که فریم های نظامی پلیس و معترضان با فندک و بطری آب به عنوان به همان اندازه قرار گرفته است. پاسخ بیش از آخر هفته به خصوص فاحش مثال از این نوع گزارش Vox نویسنده Katelyn سوختگی مشاهده: "Dang, از کجا اسپری فلفل می آیند؟"

پوشش تمایل به شبیه به این دلیل که رسانه ها با تمرکز بر غارت و تخریب اموال جلب بینندگان و تحقق خشم چرخه اما همچنین به این دلیل که رسانه های جریان اصلی اخبار موسسات هستند که اغلب منافع مقرره در حفظ وضع موجود وقتی که می آید به پلیس نژادپرستانه و خشونت و سیستم های دیگر که به طور نامتناسبی مرگبار برای مردم و مردم از رنگ. آنها نمی خواهند به از دست دادن خود را تصور احساس عینیت یا شاش کردن خود و سفید بینندگان و به طوری که آنها انجام همه چیز آنها می توانید به بحث در اطراف فیل در اتاق: پلیس هستند و همواره خشونت آمیز به عنوان جهنم است. به عنوان 60 دقیقه خبرنگار سابق واشنگتن پست خبرنگار Wesley Lowery آن قرار داده است چرا که تا چند نفر در امریکا به طور کامل درک چگونه تاریخ خود از نژادپرستی در حال انجام است و قفل شده است و در گذشته "این غیر ممکن است برای گفتن عینی واقعی تاریخی خنثی چیز ریشه در تحقیقات و گزارش دهی تخصص بدون نوار زیادی از [مردم] (از جمله روزنامه نگاران) تفسیر آنها به عنوان" عقاید سیاسی.'"

در حالی که این نوع رفتار است که انتظار می رود از مانند فاکس نیوز و به همین ترتیب رسانه های محافظه کار آن را شاید بیشتر مفید به نقطه شکست در موسسات تکیه و نگاه به توسط لیبرال ها پس ظاهرا آنها در مورد مراقبت از این مسائل است. فاحش ترین مجرم به تاریخ است نیویورک تایمزاست که با تکیه بر یک محاکمه و درست مورد علاقه: صدای منفعل. صدای منفعل حذف یک موضوع از تمرکز یک جمله به جای انتخاب به نگاه در عمل یا واکنش های ناشی از این موضوع است. به طور موثر هنگامی که توصیف چیزی مانند تظاهرات این راه به evasively توصیف که دقیقا باعث خشونت است.

این مثال از شنبه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن