چادر شهرستان در Strathcona پارک در حال رشد بدون اجرای آئین نامه بر از بین بردن چادر در صبح

محتوای مقاله در ادامهو بسیاری از کسانی که قبلا در اوپنهایمر پارک قبل از آن پارک بسته شد و حصارکشی پارک مدیره.ا

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

و بسیاری از کسانی که قبلا در اوپنهایمر پارک قبل از آن پارک بسته شد و حصارکشی پارک مدیره.

این کمپ در حال پرسیدن پارک مدیره به لغو ممنوعیت روز اردو برای مدت زمان COVID-19 بیماری همه گیر.

"مردم نیاز به مسکن آنها نیاز جامعه آنها نیاز به یک محل نه تنها به ثبات اما به زخم التیام یابد" گفت: Chrissy برت یک سخنگوی بومی رهبری چادر شهرستان. "آنها باید بدانند که آنها را دوست داشت که آنها دیده می شود که آنها شنیده می شود."

Vancouver, BC: JULY 23, 2020 -- Homeless encampment, known as Camp K.T., at Strathcona Park in Vancouver, BC Thursday, July 22, 2020. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Gord McIntyre) ORG XMIT: strathconapark [PNG Merlin Archive]
بی خانمان گاه در Strathcona پارک در ونکوور. Jason Payne/PNG

در حالی که او صحبت کردن با یک خبرنگار مرد نزدیک شد و گفت: چادر خود را دزدیده شده است. چیزی می تواند برای او, او گفت: مرد است.

اما در حالی که غذا و سرپناه اهدا شده است واجد شرایط برای مقابله با سلامت روان, سلامت جسمی و یا مسائل مربوط به اعتیاد.

"آلی چادر شهرستانها ایجاد شده توسط مردم شکسته," برت گفت. "آنها کار را برای مدتی اما مردم ندارد و تمام ابزار مورد نیاز خود و خانواده خود را خیلی دور هستند.

"ایمنی در اعداد وجود دارد وجود ایمنی است که در یک جامعه, اما آن را به یک نقطه که در آن شما شروع به برخورد با روز به روز اصطکاک در یک جامعه بدون ابزار برای مقابله با آن است."

گروه های کلیسا و دیگر داوطلبان دست از غذا و لباس و چادر. پارک مدیره ارائه دست-ضد عفونی کننده ایستگاه, اگر چه آن را مانند به نظر می رسد چادر شهرستان می تواند با استفاده از مقدار زیادی بیشتر است.

یک سرویس کامیون بود تخلیه توالت های قابل حمل صبح روز پنجشنبه در حالی که کارگران با خوشه در دوچرخه یک سرویس مدیریت شده توسط PHS خدمات اجتماعی جامعهبودند چیدن ولگرد زباله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب