تگزاس درخواست بیشتر سردخانه کامیون به عنوان coronavirus آمار مرگ و میر سه رقمی برای سومین روز متوالی در

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

حدود یک ساعت پیش

AUSTIN تگزاس — ایالات متحده آمریکا سازمان مدیریت اضطراری فدرال ارسال اضافی 14 یخچال سردخانه کامیون به تگزاس به عنوان دولت هایش با افزایش تعداد coronavirus-مرگ و میر مرتبط با دولت و مقامات بهداشتی گزارش یک رکورد 174 جدید مرگ و میر جمعه.

ست کریستنسن یک تگزاس بخش مدیریت اضطراری گفت کامیون نیست بلافاصله مورد نیاز, اما آژانس می خواست می شود در صورت آماده COVID-19 مرگ و میر در ادامه به افزایش است.

"14 در راه خود را صرفا برای اهداف برنامه ریزی," کریستنسن گفت: American-Statesman روز جمعه گفت که دولت درخواست کامیون جولای 11. "این کامیون ها در حال آمدن به دولت و ما را به مرحله آنها را در مناطق در سراسر کشور در مورد آنها مورد نیاز ما دولت محلی همکاران."

174 coronavirus مرگ و میر گزارش شده جمعه در تگزاس مشخص شده روزانه برای سومین روز متوالی پس از تگزاس مقامات بهداشتی گزارش 129 میر پنج شنبه و مشخص چهارمین بار روزانه تعداد مرگ رسیده است و سه رقمی.

تراویس شهرستان نیز درخواست سه سردخانه کامیون جداگانه از دولت FEMA درخواست "از فراوانی از احتیاط" با توجه به شهرستان سخنگوی هکتور Nieto. شهرستان در حال حاضر دارای منابع کافی برای مدیریت این ویروس می کند و بلافاصله نیاز به کامیون, او گفت:.

FEMA فرستاده هشت سردخانه کامیون تگزاس در اوایل ماه آوریل هنگامی که روزانه coronavirus تلفات ماند زیر 30.

در حال حاضر شمار تلفات ناشی از این ویروس در تگزاس رسیده 3,735 و جمعه رکورد آورده دولت نورد هفت روز به طور متوسط به 103 مرگ و میر در روز است.

کریستنسن گفت: دولت هنوز منابع برای حمایت از حوزه های قضایی محلی. کامیون ها انتظار می رود برای رسیدن به بیش از چند هفته آینده.

"آنها همه در حال رفتن به می رسند در یک بار در ایالت تگزاس," او گفت:. "همین دلیل است که ما به درخواست جلوتر از زمان."

کریستنسن اشاره کرد که دولت اغلب درخواست های اضافی کامیون ها در شرایط اضطراری با توده مرگ و میر مانند طوفان یا گردباد.

پس از گزارش 10,256 موارد جدید جمعه, تگزاس رسیده 300,000 کل COVID-19 موارد فقط 10 روز پس از دولت عبور از 200,000 آستانه.

در آن زمان دولت نزدیک به چهار ماه از زمان شروع این بیماری همه گیر به ثبت آن در اول 100,000 موارد است.

بستری شدن در بیمارستان نیز در ادامه به افزایش منجر رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به موضوع یک ایالت ماسک نظم و توقف اعمال جراحی الکتیو در بیش از 100 شهرستانها.

دولت بهداشت و درمان آژانس گزارش یک رکورد 10,632 coronavirus بیماران در بیمارستان تگزاس جمعه هشتم روز متوالی دولت شاهد بیش از 10 ، 000 COVID-19 بستری شدن در بیمارستان.

"بسیاری از مناطق در حال اجرا هستند از تخت ICU و مرگ و میر تقریبا چهار برابر شد" ابوت گفت: در ضبط دیدگاهها برای تگزاس از حزب جمهوریخواه مجازی دولت کنوانسیون پنج شنبه. "اگر ما نمی کند این بیماری به سرعت بیمارستان های ما خواهد تاخت و تاز کردن و من ترس آن را حتی تحمیل برخی از مردم است که من صحبت کردن در به سمت راست در حال حاضر."

برخی از دولت های محلی در حال حاضر درخواست FEMA کامیون با توجه به گزارش های خبری در سراسر کشور.

در سن آنتونیو KSAT گزارش داد که سه شنبه اضافی یخچال تریلر عملیاتی خواهد شد تا پایان این هفته. دو کامیون در حال حاضر فعال هستند.

و Nueces شهرستان دفتر معاینات پزشکی گفت: کریس که آن را نمی خواهد دریافت بدن از کسانی که فوت کرده اند از COVID-19. شهرستان معاینات پزشکی درخواست FEMA سردخانه تریلر برای حمایت از افزایش مرگ و میر با توجه به ایستگاه های تلویزیون.

یک سند آماده برای کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی یافت که در تگزاس است که در "منطقه قرمز" برای موارد و تست مثبت یا مثبت تست نرخ بالای 10 درصد به یک مرکز عمومی یکپارچگی گزارش.

واشنگتن-بر اساس غیر انتفاعی newsroom به دست آمده از این گزارش که در 18 ایالت از جمله تگزاس در منطقه قرمز با بیش از 100 مورد در هر 100000 نفر جمعیت است. یازده متحده از جمله تگزاس در منطقه قرمز به دلیل تست مثبت نرخ بالاتر از 10٪.

درصد مثبت آزمون در سطح ایالت به رشد 17.43% پنج شنبه با توجه به آخرین اطلاعات موجود از تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی.

ابوت گفت: هر چیزی بیش از 10% خواهد بود دلیلی برای نگرانی.

شهرستان تراویس یکی از 123 تگزاس استان ها در نظر گرفته می شود در منطقه قرمز. هریس, Dallas, Bexar, Tarrant, Hidalgo و ال پاسو در میان سایر استان ها در منطقه قرمز لیست.

سند ارائه می دهد تعدادی از توصیه های دولت از جمله کاهش داخل سالن ناهار خوری ظرفیت به 25 درصد. ابوت کاهش رستوران ظرفیت به 50 درصد در ماه ژوئن.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن