2020 انتخابات واقعا مهم نیست به جمهوری خواهان

در روز سه شنبه نیویورک تایمز فرار یک قطعه خلاصه جدید کاغذ توسط دانشمندان علوم سیاسی کریستوفر Warshaw, لین Vavr

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

در روز سه شنبه نیویورک تایمز فرار یک قطعه خلاصه جدید کاغذ توسط دانشمندان علوم سیاسی کریستوفر Warshaw, لین Vavreck و رایان باکستر-پادشاه در محلی تاثیر coronavirus مرگ و میر ممکن است در نامزدهای جمهوری خواه. بررسی داده های نظر سنجی از دموکراسی صندوق و دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است "Nationscape" پروژه آنها به این نتیجه رسیدند که دو برابر شدن محلی coronavirus مرگ و میر بیش از 60 روز گذشته "باعث می شود رای دهندگان بین .22-.45% کمتر احتمال دارد به حمایت از حزب جمهوری خواه خانه نامزدها و بین .3-.9% کمتر احتمال دارد برای حمایت از نامزدهای جمهوریخواه." آنها دریافتند که بیش از حد یک شهرستان coronavirus مرگ و میر در شانزده برابر میانگین ملی خواهد حاکی از کاهش تنها در حدود 3 درصد در حاشیه رای برای یک جمهوریخواه نامزد شده است. این اعداد ممکن است نگرانی آسیب پذیر جمهوریخواهان به امید بیرون آمدن در سمت راست از حاشیه نازک در ماه نوامبر است اما آنها باید به سختی مرعوب بیشتر خواهد شد که رای coronavirus قانون.

یکی ممکن است شی که حتی امن جمهوریخواهان احتمالا می خواهید این حزب به عنوان یک کل برای حفظ سنا و کاخ سفید و جلوگیری از دموکرات ها از به دست گرفتن قدرت. اما این تصور که اکثر جمهوری خواهان در مورد مراقبت از این حزب و اقبال به همان اندازه و یا بیشتر از مشاغل خود را به نظر می رسد مشکوک—اگر این مورد بود آنها احتمالا نمی تواند پشتوانه ایده هایی که ممکن است متقابل فشار و خود را به مخاطره اندازد آسیب پذیر همکاران برای شروع با. و اکثر جمهوری خواهان در واقع می تواند امید برای حداقل دو سال بیشتر از قانونگذاری بن بست به هر حال -- آن را بسیار بعید است که آنها قادر خواهید بود برای خانه. در روز شنبه قطعه تعزیر جمهوریخواهان میانه که طرح در رای گیری علیه حزب در ماه نوامبر ملی بررسی ویرایشگر غنی لوری نمی تواند آمد تا با یک سیاست مورد جمهوری خواهان باید منتظر تصویب در یکی دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن مدت است.

آن را به ارزش فکر کردن را از طریق آنچه که هدف جمهوری خواه قدرت در کنگره در واقع در خدمت. لیبرال ترین و مترقی مفسران آن را به عنوان یک داده است که حزب جمهوری خواه فاقد سازنده در دستور کار قانونگذاری—هیچ علاقه واقعی در سمت راست در ساختمان جدید برنامه ها و موسسات که مولد آدرس امریکا مشکلات. اما آنچه هنوز هم بسیاری نمی دانند این است که حزب جمهوری خواه است و هیچ قانونی در دستور کار از هر نوع در همه—حتی یک محافظه کار یکی است.

نباید فراموش کرد که جمهوری خواهان کنترل کنگره به مدت دو سال تحت مغلوب ساختن پیشی جستن. رکورد خود را از عمده موفقیت های قانونگذاری حتی از یک clear-eyed محافظه کار چشم انداز نسبتا ندانسته. مطمئن شوید که وجود دارد گسترده کاهش مالیات است که همچنین حذف Obamacare به فردی دستور و مالی برخی از مقررات زدایی. اما جمهوری خواهان نیز موفق به طور کامل لغو Obamacare مرکزی سیاست وعده آنها را ساخته و آنها flubbed از بین بردن ضربه محکم و ناگهانی در سال 2018 مزرعه لایحه نیز—با تشکر از هر دو تا حدی به سنا تعدیل می شود. حدس و گمان است که حزب ممکن است در نهایت پس از مدیکر و امنیت اجتماعی در چند ماه گذشته قبل از midterms فروکش پس از آن مشخص شد که قانونگذاران جمهوری خواه بودند در واقع با توجه به چیزی بیش از دور دیگری از کاهش مالیات. کسانی که هرگز به تصویب رسید و بسیاری از نامزدهای جمهوری خواه زخم ردی مبارزات خود را در وحشت بیش از مهاجر کاروان و دیگر فرهنگ جنگ مواد.

اگر محافظه کار سیاست ایجاد شد عمیقا نا امید شده توسط هر یک از آنها نشان داد چند نشانه هایی از آن است. بنیاد میراث اعلام کرد در اوایل سال 2018 که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با کمک جمهوری خواه کنگره در حال حاضر در آغوش گرفت و یا انجام شده 64 درصد از ماموریت خود برای رهبری پلت فرم. برای مرجع رونالد ریگان به حال آشکارا به تصویب رسید تنها 49 درصد از آن را توصیه و در همان نقطه خود را در انتخابات ریاست جمهوری. هیچ یک از این است که می گویند که جمهوری خواهان در کنگره نمی آسیب واقعی آنها. اما دموکرات و چپ بود و می ترسید کامل اعمال پل رایان دستور کار است. این اتفاق نمی افتد. به جای رایان خود را به بالا و سمت چپ کنگره است. موسسه روزولت مایک Konzcal خلاصه وضعیت به خوبی در مارس 2018 پست وبلاگ. "در حق سیاست های صدای همه ایده ها و بدون عواقب," او نوشت. "به احتمال زیاد بیشتر آنها به شکل یک نوع از صنعت سرگرمی است که تنها مهم است میزان آن به کانال منافع کسب و کار و یا توده خشم."

آنها بیشتر متعاقب چرا که به همان اندازه به عنوان بسیاری از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره ممکن است حمایت گسترده منفور قانون آنها در واقع نمی تواند عبور هر چیزی بدون حمایت جمهوریخواهان میانه در میشن نقاط کشور و یا انواع متوسط و محافظه کار دموکرات ها که با خوشحالی و مشتاقانه امضا به رفاه اصلاحات یک نسل پیش. به عنوان است که اغلب گفت: هر دو در حال حاضر گونه های در معرض خطر—با تشکر حزبی مرتب سازی بیشتر از این اعداد و ارقام را هم از دست داد, انتخابات بازنشسته شده و یا قرار دادن خود در مرحله با بقیه احزاب. بنابراین جمهوری خواهان خم در ساختارشکنی دولت رفاه تبدیل شده اند از قوه مقننه جنگ به حملات چریکی—کاخ سفید آمار در نمایشگاه مسکن,مقررات, مثلا و یا ادامه مبارزه قانونی برای تضعیف Obamacare. این دعوا که اغلب بازی کردن در دادگاه به همین دلیل است که جمهوری خواهان مجلس سنا به عنوان کمی به عنوان آنها موفق به انجام رساندن قانونگذاری شده اند بنابراین سرسختانه مصمم به تایید یک صورت فلکی محافظه کار قضات فدرال نیمکت, در علاوه بر این به دو دیوان صندلی آنها پر شده است. میچ مک کانل تحت فشار قرار دادند از طریق بیش از 200 قضات پس از 2017; نه یک مدار دادگاه جای خالی باقی مانده است. است که در کاهش برخی از فشار جمهوری خواهان ممکن است مجبور به برگزاری مجلس سنا.

اما بسیاری از این فشار نیز برطرف دوباره توسط طراحی سنا خود را. باید آن را به خوبی درک در حال حاضر که حتی اگر جمهوری خواهان از دست دادن کاخ سفید و سنا—و البته نه پیروزی تضمین شده است—دموکرات ها توانایی عبور از جو بایدن را در دستور کار خواهد بود محدود سنا filibuster. اگر چه بایدن پیشنهاد کرده است در هفته های اخیر است که او را به فرار از آن برای غلبه بر جمهوری خواه انسداد این تصمیم در نهایت به سناتورهای دموکرات خود محوری میانه هنوز هم در مخالفت با این حرکت. Filibuster کنار محافظه کار ساختاری استفاده در اتاق احتمالا در شکل خوب برای برخی از زمان. اضافه کردن پورتوریکو و منطقه کلمبیا به عنوان متحده کمک خواهد کرد که دموکرات ها تا حدودی اگر حزب بودند در واقع سرمایه گذاری در ساخت آن اتفاق می افتد—یکی دیگر از بسیار بزرگ "اگر"—اما تحلیلگر دیوید شور است و تخمین زده می شود که تمایل اندکی به سمت جمهوری خواهان باقی خواهد ماند در سنا حتی اگر دموکرات ها اضافه شده شش کشور از جمله جزایر ویرجین جزایر ماریانای شمالی ساموآ آمریکا و گوام. اگر بایدن تلاش برای دور زدن جمهوریخواهان از طریق اقدامات اجرایی با عنوان " آیا جمهوری خواهان می توانند آرامش در این واقعیت است که بسیاری از آنچه که او ممکن است سعی کنید می تواند باز گرداند دیگر دولت یا دوباره چسبانده شده تا در دادگاه.

تمام گفته اگر آن را مانند به نظر می رسد جمهوری خواهان هستند اقدام به عنوان هر چند انتخابات مهم نیست یکی باید در نظر بسیاری از راه های آن را در واقع نمی آنها را. علاوه بر این قابل تصور است که بسیاری از جمهوری خواهان هستند که بی سر و صدا به امید از دست دادن در بالای بلیط. مغلوب ساختن پیشی جستن شکست ممکن است تعمیر روحانی ایستاده با کلید های حوزه مغلوب ساختن پیشی جستن به دور رانده و تقریبا قطعا تشویق سیاسی و رسانه ای به سادگی یک رستگاری روایت برای حزب. صاحب نظران و فاکس نیوز مورد علاقه های شما بر روی تپه جلب توجه خواهد کرد و کمپین اهدا کنندگان ضربت زنی خشم در چه بایدن و دموکرات ها در کنگره هستند تا. بلند پروازانه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن populists و تهمت منتقدان ایم که مقیم خود را در زمان هر دو خراب برای مبارزه بر آینده حزب است که می گویند یک مبارزه بر آینده های مربوطه خود را استخدام. هیچ کدام از این باید کنسول تهمت و بحرانزده نامزدهای جمهوری خواه. اما مگر دموکرات جدی در مورد disempowering آن را برای خوب حزب جمهوری خواه نمی تواند واقعا از دست بدهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب